Jassoo. Nimiä kaipaillaan. Kukapa sitä haluaisi tuntea vittuilun uhan puhaltelemassa niskaan. Siksipä kerrotaan totuus. Tunkki ei ole niinkuin Hannele Lauri, joka ei voi koskaan kertoa kaikkea, ainakaan Hymyn kannessa.
Tuleepa ensimmäisenä mieleen eräs helsinkiläinen kirjoittaja. Juttua tulee ja nimi komeilevat kirjoitettujen viestien kärkipäässä, mutta se sisältö.. Mikä sisältö? Kirjoittaja, joka avaa ketjun omasta mökkilomastaan, omasta perheestään, omista viikonloppumenoistaan jne. Ei ole reilua. Miksi Sistis- ja Tormentori-ketjut kuitenkin suljettiin? Tuntuu, että herra X (tarkoitan Predatoria) on saavuttanut kivipaaluun verrattavan aseman palstalla ja on oikeutettu kirjottamaan ihan mitä vaan haluaa, ja kuinka lyhyesti vaan.
Sitten, hämeenlinnalaiset huumorimiehet. Ei ole väliä koskeeko asia mitään tai ketään, siitä kirjoitetaan. Otsikko vaihtuu ihan kiitettävästi, mutta tarina kertoo samasta: kännissä vokotelluista naisista. Jo se, että markkinoi omaa kännissä olemistaan, on väsyneisyyden osoitus, mutta ettei siihen puututa. Näinä alkoholipoliittisen puheen kuumina aikoina. Ryhdistäytykää ervatsalo ja Twite ja muut samalta kuulostavat nimimerkit.
Joo-joo -miehet Sistis ja Carlos. Miten voikin aina olla enemmistön kanssa samaa mieltä ja vieläpä samoin argumentein? Mikään ei ole säälittävämpää kuin seistä jonkun voimaakkaan persoonan takana ja huudella puolituhmuuksia.
Arnold, mistä olet saanut oikeuden kirjoittaa alle rivin mittaisia säännöissä erikseen kiellettyjä chat-viesteiksi luokiteltuja räpellyksiä?
Herra Johannes, milloin näemme sinun itse kokonaan kirjoittamasi tekstin? Milloin jätät liittämättä linkkiä tai lainaamatta jotain valmista tekstiä?
Pee ja Loponen, valitettavasti en lähde teidän leikkiin mukaan. Etenkin Loponen voisi ottaa oppia vaikka minulta siitä, miten vittuillaan niin, ettei se olisi niin läpinäkyvää, suorastaan ontuvaa. Tuo minun otsikoitteni lainaaminen on vanha temppu, joka ei kuitenkaan tuo haluamaasi tulosta. Sen verran se ehkä auttoi minua, että saatan nostaa jonkun alkuaikojeni tuotoksista takaisin päivän keskusteluihin.
En muista muita nimimerkkejä. Designerin ja Vilpertin kanssa yritin joskus käydä peitsenvääntöä, mutta nössöiksi osoittautuivat ja alkoivat anteeksipyytelyn ja "voisitko vaikka yv:llä, ettei modet aja meitä pihalle"-jutut. Joten, annan salkkuni levätä.
Aamen.