Älä osta Nokian Hakkapeliittaa 7 koska ne ovat ainakin minun käsityksen mukaan vanhoja kumeja. Nokian Nordman 7 taas on sama rengas, mutta uutta tuotantoa.Talvi tulee taas yllättäen eikä meikän Michelineistä löydy enää paljoakaan nastoja. Continentalin uudet IceContactit houkuttelisivat, mutta kun etsin myös hiukan halvempiakin vaihtoehtoja niin vieläkö Nokian wanhoilla Hakkapeliitta seiskoilla tekee jotain? Ei ole miesmuistiin tainnut olla Nokian talvigummeja omassa kärryssä alla.
Contin IceContact 2 on erittäin hyvä rengas. Selvästi parempi mitä vanhempi malli. Olen pari talvea nyt ajellut noilla kakkosilla ja kyllä on yllättävän hiljainen nastarenkaaksi. Renkaan käytös on yllätyksetöntä ja toimii kyllä joka kelissä. Hyvin on myös kestänyt. Nyt on 30 tkm niillä takana ja vielä ei ole edes puolivälissä. Nastoja ei ole juuri lähtenyt.Continentalin uudet IceContactit houkuttelisivat, mutta kun etsin myös hiukan halvempiakin vaihtoehtoja niin vieläkö Nokian wanhoilla Hakkapeliitta seiskoilla tekee jotain?
+1 tälle. Edelliset mallit olivat jo hyviä, nämä vielä parempia. Perjantaina vaihdoin alle.Contin IceContact 2 on erittäin hyvä rengas. Selvästi parempi mitä vanhempi malli. Olen pari talvea nyt ajellut noilla kakkosilla ja kyllä on yllättävän hiljainen nastarenkaaksi. Renkaan käytös on yllätyksetöntä ja toimii kyllä joka kelissä. Hyvin on myös kestänyt. Nyt on 30 tkm niillä takana ja vielä ei ole edes puolivälissä. Nastoja ei ole juuri lähtenyt.
Hakka seiskat jättäisin kyllä hyllyyn, vaikka saisi halvemmallakin. Seiska on auttamatta vanhentunut malli ja nykynastoihin verrattuna aika meluisa.
Vinkatkaapa, löytyykö jostain päin Espoota (tai vaikka Kirkkonummelta) paikkaa tälle päivälle, jossa renkaat saisi vaihdettua ilman ajanvarausta paikan päällä jonottamalla? Pariin paikkaan soittelin ja täyttä tuntuu olevan.