Väsyneet Kädet
Jäsen
Ainakin Tampereen seudulle on povattu puolentoista viikon päähän muutaman päivän lumi/räntäsateita, ja melki kympin pakkasia öisin. Eli talvirenkaat vielä alla.
Väsyneet Kädet kirjoitti:Ainakin Tampereen seudulle on povattu puolentoista viikon päähän muutaman päivän lumi/räntäsateita, ja melki kympin pakkasia öisin. Eli talvirenkaat vielä alla.
SergeiK kirjoitti:Kannattaa olla melko tarkkana millaiselle tunkille sitä käyttöä kaavailee:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...vät+kestä+kesärenkaiden+vaihtoa/1135226238446
Aeroman kirjoitti:
Hieman epäilen, että näissä tapauksissa missä tunkki on pettänyt auton alta, niin tunkin käytössä on tapahtunut ajattelemattomuus virhe, ja koko toinen puoli on nostettu ilmaan, kun olisi pitänyt nostaa kulma kerrallaan ylös ja näin saada tunkin päällä makaava paino putoamaan reilusti alle puoleen siitä, mitä se on, kun nostaa koko puolen kerralla ylös.
Ihminen on tunnesti hieman laiska luonteeltaan, ja sitten kun vielä keksii omasta mielestään kelpo konstin säästää aikaa ja vaivaa, niin vahinkohan siinä sattuu.
Daespoo kirjoitti:Vinkki kaikille renkaan vaihtajille: hakekaa Biltemasta tai Motonetistä parin kympin hallitunkki, sillä nostaa helposti auton ilmaan keulasta tai perästä ja tunkkaus jää minimiin. Lisäksi vielä pari pukkia jolla auto pysyy turvallisesti ilmassa niin renkaiden vaihto helpottuu paljon. Autojen omilla tunkeilla menee helposti 30min enemmän renkaiden vaihto-operaatioon.
FinJeevel_86 kirjoitti:Meillä korkkas kaksi Fordin tunkkia, molempia käytettiin ekaa kertaa. Focuksen levy kieroks ja vaihtoon. Voin sanoa ettei Fordin tunkkien hajoaminen ole käyttäjästä kiinni.
Lukkoseppä kirjoitti:Kuvittelin että rengasmelu vaimentuisi entisestäänkin, mutta ensimmäisellä perstuntumalla totesin että renkaiden pörinä perkele lisääntyi.
JHag kirjoitti:Yksi sana: kitkarenkaat.