Tulta munille – kannustusta Kärpille!

  • 172 802
  • 1 068

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aijaijai, kuinka tätä päivää on odottanut. Siitä on vähintään ikuisuus kun viimeksi pääsi nauttimaan meidän rakkauden Kärppien pelistä. Tänää Tappara nuijitaan jään rakoon ja yv maalaa! Tulta munille!
Ja kuinka ollakaan, vielä ikäänkuin kirsikkana kakun päällä Cmoren oma kultakurkku Mika Saukkonen tulkitsee meille tämän hienon kamppailun Nokia Areenan lehtoparvelta. Mikään ei voi mennä pieleen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaahas, joulukuinen lauantai ja vastassa Raksilassa KooKoo. Ennen kauden alkua olisin kuvitellut tällaisen olevan peruspeli ilman sen suurempaa kiimaa ja panosta, jonka SuperKärpät käy rutiinilla voittamassa. Mutta, mutta, nyt on ilmassa jännitystä ja panosta. Alkaako Kärppien nousu, aukeaako korkki alaspäin oleva täysi ketsuppipullo vihdoin?

Suuret ovat odotukset minulla pelipäivälle, taas. Joukkue pelaa parhaillaan hyvin, mutta se ei ole vielä tulostaululla näkynyt. Raastavat jatkoaikatappiot ovat lisänneet taistelutahtoa, mutta toisaalta vaurioittaneet jo ennestään kolhiintunutta itseluottamusta. Jykevä itseluottamus ei kuitenkaan rakennu pelkästään voitoista. Jykevä itseluottamus rakentuu hyvästä itsetuntemuksesta, eli siitä, että tietää, kuka on ja mihin pystyy. Tietää heikkoutensa ja vahvuutensa. Minusta Kärppien joukkueen kollektiivinen itsetuntemus on ollut alkukauden hukassa. Sitä myötä tulos ja itseluottamus ovat ottaneet iskua. Parin viime viikon aikana olen huomannut joukkueen löytäneen enemmän ja enemmän itseään. Se on oppinut tuntemaan itseään paremmin ja se on näkynyt parempana suorittamisena. Tämä alkaa näkymään pian myös itseluottamuksessa ja tuloksessa. Ehkäpä jo tänään positiivisuuden kivi vyöryy oikeaan suuntaa. Olen tukena. Tulta munille!
 

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, Ville Mäntymaa
Kyllä, komppaan edellistä viestiä.

Itselläkin odotus kasvaa iltaa kohti. Kaksi uutta pelaajia askissa. Torstailta nähtiin lupaaviakin asioita, vaikka lopusta jäikin paskan maku suuhun.

Tänään kääntyy! Minä uskon!

Tulta munille, Oulun Kärpät!
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tänää varmaa huudot kuuluu hienosti. Todella surullisen näköinen tilanne. Parkkis melkee tyhjä. Hallin käytävillä tilaa kuin ideaparkissa. Katsomossa vähemmän katsojia kuin Virtain harjoituspelissä. Tulkaa nyt hallille kannustamaan kun seura sitä tarvitsee. Tänään alkaa nousu! Onneksi olen näkemässä sen.
 

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, Ville Mäntymaa
Noniin! Pelipäivä taas.

Monta pelaajaa telakalla. Tapparalla taas ei juuri ketään. Materiaalinen ero ja ennakko-odotukset täysin Tapparalle. Tänään voitto vaatii pientä ihmettä.

On sitä kuitenkin suurempiakin ihmeitä nähty! Tänään ei päästetä Tapparaa helpolla, ja kairataan pisteitä mukaan pohjoiseen!

Tulta munille!
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Pelipäivä, iso päivä! Tänään taistellaan runkosarjan voitosta, tai no siitä, säilyykö unelma runkosarjan voitosta hengissä. Panosta on paljon. Tulta munille!

On kyllä erittäin iso peli Kärpille, kuten tulevat olemaan kaikki loput pelit Lukkoa, Tampereen kaksikkoa ja Pelsuja vastaan.

Jännitys nousee kyllä kun jokainen peli alkaa olla edellistä tärkeämpi. Kauden tärkein peli ja jos tähän ei sytytä täysillä kopissa niin ei sitten mihinkään. Luulisi kokeneiden pelaajien ymmärtävän millainen panos pelissä on tänään tarjolla! Mahtavaa.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sama panos ku kauden ekassa pelissä. Kolme pistettä jaossa. Tänään napsitaan ja kiivetään hiljokseen askel askeleelta sinne minne halutaan, näiden aikaisempien tärkeiden pistemenetysten johdosta. Cmoon mennään mennään, luistele!
 

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, Ville Mäntymaa
Jättimäinen peli! Kauden isoin peli tähän mennessä. Sarjakärki vastassa, eli helppo ilta ei ole luvassa.

Minä uskon tähän joukkueeseen!

Tulta munille!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uusi taistelu heti perään. Kaksi eilen jatkoajalle asti taistelutta joukkuetta vastakkain, Ässät-Kärpät. Ässät voitti Ilveksen ja Kärpät hävisi Lukolle. Eilisen jäljiltä Kärpillä on suussa kalkki ja Ässillä karkki. Enää 25 minuuttia ja saamme tietää päivän mielenkiintoisimman asian, eli kuka on Kärppien maalilla. Toivon Meriläistä! Kolme pistettä haussa. Tulta munille!
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laitetaan nyt tänne kun en parempaakaan ketjua keksi. Tänään Kärpät - TPS pelin kolmannen erän alkupuoliskolla yleisö oli hiiren hiljaa ensimäiset noin 10 minuuttia. Ei minkään laista kohahdusta, kannustusta tai huutelua, ihan kuin olisi kirkossa pelattu.

Ja tästä päästään kysymykseen. Oliko tässä fanikatsomolta jokin äänetön protesti paskasta pelistä vai olikohan lähetyksessä vain joku mikki rikki eikä noita katsomoääniä saatu lähetykseen?

Edit: Kun tässä nyt jälkilähetyksestä tuota kolmannen erän alkua katson niin tuo hiljaisuus kestikin reilun minuutin kunnes Niemelä tuon maalin teki, mutta se hiljaisuus jatkui tuon maalin jälkeen taas
 
Viimeksi muokattu:

StanTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, Raahe-Kiekko
Oliko tässä fanikatsomolta jokin äänetön protesti paskasta pelistä vai olikohan lähetyksessä vain joku mikki rikki eikä noita katsomoääniä saatu lähetykseen?
Luokaton ylivoima aiheutti äänettomän protestin, välillä tosin buuaus kuului sille ylivoimapelille.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En aio katkaista CMoren tilaustani tälläkään kaudella ja aion mennä ainakin pari kertaa Raksilaan väijymään peliäkin.

Tana.
Urheilu on mahtavaa niin voitoissa kuin tuskan hetkissä. Ilman tuskaa, ei ole myöskään aitoa onnea. Samuli Putron sanoin:” Joka hetkessä on kauneutta.”

Olen iloinen, että kuljet kanssani samaa matkaa. Huomenna on taas mahdollisuus nautintoon!

Tulta munille!
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
En aio katkaista CMoren tilaustani tälläkään kaudella ja aion mennä ainakin pari kertaa Raksilaan väijymään peliäkin.

Tana.
En minäkään. Tätä matkaa kun kulkee niin sieltä löytyy niitä hienoja kokemuksia sekä alamäkejä. Katon kaikki pelit loppuun asti mitä pystyn. Ja käyn Raksilassa sen mitä pystyn.
Koitan ymmärtää niitäkin jotka jättävät kauden kesken, peli on paskaa ja kaikki vituttaa. Tiedän ja koen.

Vuosien saatossa olen muistaakseni koittanu joskus nostaa meitä kaikkia ylöspäin posilla kun on ollu tämmösiä rimanalitusjaksoja. Ja joskus onnistuneesti? Tiiä sitte.

Minä pysyn joukkueen mukana. Loppuun asti. Olkoonkin että peli on nyt ihan paskaa mutta mulle ei ole muuta. Katon joka pelin mitä pystyn, tunnen, reagoin ja luen Jatkista.
Jokainen Kärppien pelipäivä on juhlapäivä. Huomenna taas kravattia kehiin.
Otetaan pisteet tai hävitään. Hyväksyn tuloksen mikä se huomenna onkaan, aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta.

Enkä hyljeksi Teitä jotka haluatte olla kattomatta ja kannustamatta meidän joukkuetta sekä ylä- että alamäessä.

On vain Kärpät. Jaksakaahan...
 
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, M.Nickerson
Tällaisia ketjuja lisää! Positiivisuus kaikkein tärkeintä, varsinkin pitkässä juoksussa!

Itse syyllistynyt negatiivisuuteen runsain mitoin. Kyllä täytyy uskoa että hyvä voittaa. Tällaisten aikojen jälkeen voitot ja menestys tuntuu paljon paremmalta.

Kannustusta kehiin ja ryhdikkäänä eteenpäin! Hyvä tästä tulee! Tsemii kaikille! Kirkas kevät tulossa;)
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tänään kajahtaa. Rentoa asenteen omaavaa peliä ja laukaukset napsahtaa sinne mihin pitää. Yv pyöräyttää taas kiekon verkkoon kun Rundbladin vedot lähtevät maalia kohti ja maila kestää. Ode pistää miestä seinälle ja jäähän. Markon käyttää pitkää mailaa pitkästä aikaa ja karkaa läpi, ehkä jopa maalaa. Julle jalat tikkaa ja hoitaa lopussa kolme pistettä ja Merikokko pelaa nollan ilman pomputtelua! Kaikki ylös ja hallille kannustaa tänää. Kättä yhteen ja suutakin saa avata äänen kanssa. Kunhan edes aukoo.

Tulta päin, etteenpäin, tulta munille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös