Ja Aarnio on tunnetusti aina valmis miehekkääseen kilppariasentoon. Ja muutenkin jos aletaan mittailemaan kikkeliä että kumpi on fyysisempi joukkue niin Kärpät tulee jäämään auttamattomasti toiseksi.
Itse veikkaisin että esim. Aarnio ei mieti kuittivihkoa vaan antaa palaa ja seuraukset voi tulla myöhemmin, ja Aarnio ei ole ainut joka taklaa kaikkea mikä liikkuu ja välillä sääntöjen vastaisesti, ennemminkin tulee mieleen pussinokista eräs Sihvonen joka ei myöskään pelkää lähteä hanskaamaan jos seuraukset on ikäviä. Toki täytyy toivoa ettei koskaan tarvitse lähteä kuittaamaan tilanteita, eipä sitä toivo vastustajan pelaajienkaan loukkaantuvan ihan tarkoituksella. Mutta varmasti Oulussa Granlund tulee saamaan paljon taklauksia, mutta onhan se selvä että Hifki on fyysisempi, mutta onhan jokaisella joukkueella muutama pelaaja kuka myös kykenee fyysiseen peliin. Ja aina tällöin on vaarana että loukkaantumisia sattuu, niinkuin viime kaudella Lopille kävi kun Kolu vähän tuuppasi. Ei sen tarvitse aina olla kova niitti, pahaa jälkeä voi tulla jos ei odota tilannetta tai on väärässä asennossa kun mälli tulee.
Mutta itse odotin kyllä lauantaina Pulkkiselta enemmän, taisi kerran päästä laukomaan koko pelissä jollen väärin katsonut.
Mukavaa nähdä Granlund Turussa muutaman viikon päästä, paljon on hehkutettu, saas nährä näkyykö miestä kentällä, hyvin ainakin Pulkkinen yms. "tähdet" pidettiin pimennossa.
Rask ja muut tupsukorvat tulevatkin torstaina Turkuhalliin isolle jäälle, tarvitsee seurata siinäkin pelissä muutamia lupauksia.
Itse voisin kuvitella M.Laineen tekevän +10 maalia mikäli saisi jatkaa koko kauden Filppulan ja Hattusen kanssa, nyttenkin maalit ovat roikkuneet ilmassa, ja uskon mikäli sama tahti jatkuu, ei mene montaa peliä kun kaveri ensimmäisen tekee.
-Stouni-