Tulevaisuuden tekijät – Lukon juniorit kaudella 2024–2025

• 102 595
  • 565

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jasper Valtanen on vetänyt kohtuullisia peliminuutteja kahteen viime matsiin. Tänään 30:23 min ja viime pelissä 29:44 min.

Vainiola peluuttaa aika lailla 5 pakilla.

senilix

Jäsen
Välilä oli pääosassa myös HPK:n ensimmäisessä maalissa. Lähti hyökkäyssinisellä älyttömästi vastaan...

Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä olisi Salonen voinut päästä kentälle KooKoon neljännen tai vähintään viidennen jälkeen...mutta ei...ei pysty...Vähän luulen että Salonen aukoo vaa luukkua...muuta ei oo luvassa.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tänään liigapelissä 3-8 tappio Kookoolle. Daniel salonen luukkuvahtina ja Lämsä ei reagoi ja anna omalle junnulle mahdollisuutta… Mikä olisi voinut mennä vielä enemmän pieleen? Eikö tilanteessa olisi ollut vain voitettavaa? Eikö noi ole just niitä hetkiä, kun junnulle voisi antaa sen aidon mahdollisuuden.
Samaa mieltä vaihtamisesta, mutta ainoa oikea hetki siihen olisi ollut 2-4 jälkeen. Sen jälkeen ei ollut enää vaihtoehtoa käytännössä.

Etälukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Trakht tekaissut 3 yv-maalia putkeen toisessa erässä. Trakht täyttää ensi viikolla 22-v, A-junnuissa yli-ikäisenä kova pistenikkari. Saa nähdä minne on suunta ensi kaudella: Mestis vai ulkomaat?
Paikan päällä,sebun tontilta laittaa verkot tötterölle

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Trakht tekaissut 3 yv-maalia putkeen toisessa erässä. Trakht täyttää ensi viikolla 22-v, A-junnuissa yli-ikäisenä kova pistenikkari. Saa nähdä minne on suunta ensi kaudella: Mestis vai ulkomaat?
Tuuva ollut myös kovassa iskussa. Viimeiseen 5 peliin tehnyt tehot 5+6, jos oikein laskin. Joukossa 3 maajoukkuepeliä. Ja vielä on yksi erä aikaa tuohon 5 peliin.

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Yllättävän pitkään pysynytkin täällä. Ei Trakhtia minään superlupauksena ole pidetty eikä sitä olekaan, mutta luulisi että pyrkisi hanakkaammin eteenpäin. Toki en tunne tarkemmin kyseisen pelaajan intresseistä peliuran ja muun elämän suhteen.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
U20 kukisti Ilveksen lopulta 7-4. Daniil Trakhtille hattu täyteen. Leo Tuuvalle viisi, Antti Virtaselle kolme ja Arttu Välilälle kaksi syöttöpistettä. Atte Joki sekä Jasu Mensonen molemmat 1+1.

Runkosarjan voitto häämöttää. Kakkosena oleva Pelicans voi kerätä enää maksimissaan 101 pistettä ja Lukolla on matkaa tuohon enää neljä pistettä. Mikäli lahtelaiset jatkavat voitokkaina, runkosarjan voitto varmistuu aikaisintaan kahden viikon päästä perjantaina Hämeenlinnassa. Mikäli käy niin että Pelicans rähmii pisteitä pois, piikkipaikka voi sinetöityä jo ensi viikolla kotona Kärppiä vastaan.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jännä nähdä tekeekö Tuuva ja Välilä debyyttinsä ensi kaudella Liigassa, vai nostavatko kytkintä ja lähtevät johonkin organisaatioon, missä nuoretkin saavat mahdollisuuksia.

Hyviä poikia pelaamaan jääkiekkoa.

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Jännä nähdä tekeekö Tuuva ja Välilä debyyttinsä ensi kaudella Liigassa, vai nostavatko kytkintä ja lähtevät johonkin organisaatioon, missä nuoretkin saavat mahdollisuuksia.

Hyviä poikia pelaamaan jääkiekkoa.
Mutta mitä jos Välilä ja Tuuva kyttäävätkin paikkaa yliopistosarjasta eivätkä siksi ole pelanneet vielö miesten pelejä lainkaan.

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tätä olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa, että miksi Lukon nuorista ei ole noussut / saanut yhtään kunnollista näyttöpaikkaa vuosiin vaikka menestystä junioreissa on tullut. Tiedostan toki, että Tomi ja Kalle kyllä näkevät arjen eli varmasti tietävät minkä tasoisia pelaajia siellä on.

Onko niin, että siellä ei sitten vaan oikeasti ole sellaisia talentteja, jotka liigassa pärjäisivät. Itse en kyllä tähän usko, enemmän olen sitä mieltä, että jostain syystä näitä nuoria ei uskalleta liigaan nostaa.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tätä olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa, että miksi Lukon nuorista ei ole noussut / saanut yhtään kunnollista näyttöpaikkaa vuosiin vaikka menestystä junioreissa on tullut. Tiedostan toki, että Tomi ja Kalle kyllä näkevät arjen eli varmasti tietävät minkä tasoisia pelaajia siellä on.

Onko niin, että siellä ei sitten vaan oikeasti ole sellaisia talentteja, jotka liigassa pärjäisivät. Itse en kyllä tähän usko, enemmän olen sitä mieltä, että jostain syystä näitä nuoria ei uskalleta liigaan nostaa.

Ervasti? Korkka? Hämäläinen? Nieminen? Laitinen? Päivärinta? Säkkinen? Pietilä?

Vähempiä pelimääriä myös Tolppola, Markkula, Tammela..

Tossa nyt viimeiseen neljään vuoteen 11 nimeä.

Kukaan näistä vaan ei ole tasollaan pystynyt vakiinnuttamaan paikkaansa Liigassa. Paitsi Hämäläinen on sitä hyvää vauhtia nyt tekemässä.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Juu vähän nyt lähtee osalla hanskasta. Kallen suurin työ ja perintö tulee nimenomaan junnuista. Ei täällä nyt tietentahtoen sabotoida omaa junnutuotantoa vaan päinvastoin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy