Kyllähän Jon Snow jotenkin saadaan henkiin kun on kuitenkin kolmas lohikäärme ja Targaryenin sukua. Näin ainakin itse olen kirjoista päätellyt :) Eli sitten olisi Dany, Aegon ja Jon hengissä suvusta. Tuohon Jonin mahdollisuuteen Lyannan ja Rhaegarin lapsena on jo annettua liikaa vinkkejä kirjoissa etteikö se lopulta olisi totta.
Niin juu sit oli tää kolmas lohikäärme -juttukin vielä.. Ei Jon oikein pysty kuolemaan vielä, liikaa tehtävää jäljellä.
Tosta kolmannesta lohikäärmeestä oon kyllä ite eri mieltä, Dany on joo yks ja Jon toinen, mutta mä luulen että kolmas ei oo Aegon, tää Aegon on pelkkä feikki koko poika, joku random-junnu vaan kaivettu ojasta ja sanottu että tää on muuten sit prinssi. Kolmas lohikäärme on sen sijaan Tyrion.
Hullu Kunkku Aerys meni ja pani Tywinin vaimon paksuksi, siitä ymmärrettävästi meni välit Kunkun ja Kunkun kätenä toimineen Tywinin kesken - varsinkin ku Tywinin vaimo meni vielä kuolemaan synnyttäessään. Tyrionin toinen silmä on semmonen violettisininen joka Targaryeneillä on tapana, vaaleaa tukkaa taas löytyy sekä Lannistereilta että Targaryeneiltä, ja Tyrion on vänkyräjalka kääpiö koska Targaryenien geenit on ihan päin helvettiä sukurutsauksen takia ja nyt sattu sit tulee vähän huonompi arpa. Bonarina vielä sekin fakta, että Tyrionin lisäksi myös Jonin ja Danyn mutsit kuoli synnytyksiinsä. Tyrion sattuu lisäksi jo olemaan kätsysti Danyn lähettyvillä, sieltä toki on sit matkaa lähteä hankkimaan Muurilta se kolmas pää lohikäärmeelle Patchfacen ruumiissa ylösnousseesta Jonista, mutta lentäenhän sinnekin pääsee tosta vaan.