Mä haluaisin kyllä tietää tuliko nämä fudut Gilliesille yllärinä, vai oltiinko sovittu joku missio ja nyt todettiin sen tulleen täytetyksi. Olin alusta alkaen Gilliesin hankinnan puolella, nautin joka helkkarin hetkestä kun äijä kaukalossa luisteli, olihan se nyt isoin "gooni" mitä liigassa varmaan ollaan ikinä nähty. Jäi kyllä sellainen tunne tästä että vielä parempaakin oltaisiin voitu nähdä, ei tullut irtopäitä, ei edes verta kentälle.
Jos siellä hallinnossa pelästyttiin hankinnan kovuutta tai jotain Liigan asettamia uhkauksia, niin heippa ja moi. HIFK:n pitäisi olla organisaatio joka jo pelkän rahan puolesta voisi maksaa sakkoja vaikka joka jannusta. Onko suomalaisen kiekon nykylinja viemässä pois sitä "isoa, pahaa HIFK:ta" mitä pienenä oppi rakastamaan? Ei mua kiinnosta mitään mikkihiiriä katsella jäällä, toki niitä muutama voi olla jos byyrejä vääntävät. Mutta näillä otteilla mitä ollaan kentällä nähty, on mun mielestä ihan sama pelaako Nordiksella HIFK vai SaiPa. Jos mä munatonta rusettiluistelua ja perseeseen kairausta haluaisin nähdä, löytyy siihen tarkoitukseen 13 muuta liigajengiä, mutta ei sen jumalauta pidä olla HIFK! Mua vituttaa tämä. Oksettavaa, missä hitossa se Intohimo, Fyysisyys ja ennenkaikkea KUNNIA on?