Oman jääkiekkotietämyksesi asetat vaan naurunalaiseksi. Yleinen konsensus liigapelaajien keskuudesta Peltosesta on se, että mies on rottapelaaja. Sitä en ymmärrä miksi teillä on niin negatiivinen asenne rottapelaajia kohtaan? Tuntuu siltä että se on lähes teille yksi pahimmista loukkauksista, vaikka kyseessä on vain pelaajatyyppi muiden joukossa. Peltonen lisäksi käyttää median antamaa herrasmiespelaajaan imagoaan tietoisesti ja mestarillisesti hyödykseen. Tekee kaiken voiton eteen mikä on ihailtavaa, mutta vastustajien kannalta raivostuttavaa, kun kenellekään ei ole munaa riisua sitä Peltosen herrasmiespelaajan viittaa pois.
En oikein jaksaisi näille teineille kirjoitella, Steegilin viestejä, kun lukee ymmärtää paremmin, että ovat suureksi osaksi joko provoja tai sitten muuten vain teini-iän mukaansa tuomaa tyhmyyttä. Niinhän se menee, että kun tarpeeksi pitkään jauhaa jotakin, niin siihen alkaa itsekin uskoa. Olen 99% varman muuten, että tunnen enemmän noita kiekkoilijoita tai valmentajia, kuin sinä, mutta se siitä. Itse en ole enkä koskaan tule jatkossakaan avamaan narrien viestiketjuja, ei kiinnosta siellä provoaminen, enkä jaksaisi aina vain lähteä jauhamaan paskaa vastustajista, sitähän teillä osalla tämä on. Onko se oman pahan olon purkaminen sitten pakko tehdä näin? Ymmärrän, että vituttaa, kun joukkue joka pistää vuosi vuoden jälkeen eniten rahaa pelaajiin, rämpii vuosi vuoden jälkeen uudelleen ja uudelleen, tämän vuoden jälkeen ei kannata edes haaveilla enää menestyksestä. Sama tilanne se on HIFK:lla, mutta silti en jaksa vitutustani HIFK:n paskuudesta lähteä purkamaan narrien keskustelupalstoille vittuillen jokaisesta asiasta uudelleen ja uudelleen, vahvojen värilasien kanssa se ei vain toimi.
Ville ja rotta samassa lauseessa on absurdia, mutta kertoo joidenkin kirjoittajien ymääryksestä riittävästi. Suomessa näitä rottia ei juuri ole, naapurileirissä yksi, mutta hän on minulle pelkkä narri, joten se siitä. Miika Lahti on joidenkin mielestä rotta, enpä tiedä, rajatapaus. Gillies oli haastattelussa ihan fiksu, kuten useimmat muutkin nyrkkisankarit, mutta kyllä sen katseesta näki, että tuon kaverin pimahtaessa on syytä ottaa taka-askel. Pitäisin joukkueessa, mutta eihän noita yksipuolisia noutoja kannata kenenkään tehdä, jo kiekkoilun vuoksi ne pitäisi unohtaa. Ikävä tulee Vopattia, tästä miehestä klooni meille, niin olisin tyytyväinen.