Minä en ole missään vaiheessa tässä viestiketjussa suuttunut, sinä taasen vaikutat olevan hyvinkin kiihdyksissäsi, kun et meinaa housuissasi pysyä. Eihän sille voi olla nauramatta, jos yksi kirjoittaja vaikuttaa olevan vähän penispakkomielteinen.
No pakomielle tai ei, niin enemmän olisin huolissani teikäläisen kyvystä lukea ylipäätään mitään kirjoitettua, jos et siis mitään muuta sisältöä saanut suodatettua noista viesteitä, joita ansiokkaasti -ja eräänkin elimen kohdalla ilmeisen syvää kiinnostusta tuntien- lainasit. Vaikka toki tunnustan, että kyllästymisen synnyttämä sarkasmi nyt ehkä hiukan lipesi kirjoitusvaiheessa. Pahoitteluni siitä, jos se oli laukaiseva tekijä kohdallasi. :-D
Kuitenkin kannattaa tarkastuttaa -vaikka lääkärikäynnillä-oma hyvinkin ilmeinen kiinnostuksesi kyseisiä elimiä kohtaan, sillä et näemmä muita sanoja kirjoituksista erota. :-D
Sää näet visiin joka kuvassa, sekä kiekko-otteluissakin, vain noita elimiä jokapaikassa. Ikävää, ja olen siitä puolestasi pahoillani, koska pakkomielteistä niin moni kärsii.
Iloinen toki olen siitä, että sinua kuitenkin on naurattanut, sillä nauru on hyvää terapiaa.
En ehkä vaivaudu kommentoimaan tuota suomalaisen jääkiekon suurin vitsi-kommenttiasi. Se kertoo kaiken oleellisen kontrobuutiosi arvosta tälle palstalle.
Tähän sinun lienee kuitenkin enemmänkin vaikea vastata, kuin se, että et vaivautuisi vastaamaan, sillä vitsejähän nämä joukkueet juuri nyt ovat.
Ja toki, jos nyt niin suurta iloa saat tällaisista tapahtumista kiekko-otteluissa, niin toki sääli sitten, että Gillies jätti homman puolitiehen, ja todellakin teki IFK:n suuresta "kostosta" vitsin. Tai no juu, sehän oli tarkkaan laskettu juttu, koska IFKJ teki maalin, eli itseasiassahan IFK ja Gillies vei narreja 100-0. Sorry siis. Olin väärässä ja myönnän sen. :-D
Tämä tästä aiheesta tähän, kiitos.