Ja kiva kuulla, että mun raapustukset on kelvannut.
Hyvä teksti on hyvää tekstiä riippumatta siitä mistä leirissä kirjoittaja tulee.
Ja kiva kuulla, että mun raapustukset on kelvannut.
Mä taas en oikein jaksa tuohon uskoa. Kun ärsyttäjä on roolissaan aivan kärkiluokkaa ja ärsytettävän sytytyslanka lyhyt, näitä tulee. Mun on helvetin vaikea uskoa siihen, että Ramin käskyttämänä tulos olisi ollut tuollainen: isku ei ollut mikään teloitusheijari eikä Rudin kimppuun käyty tämän pudottua, mutta kohteen ja iskun tietäen tulos oli selvä. Tuollaisella iskulla Rudia ei kouluteta yhtään, mutta ei myöskään saada provosoitua tappeluun.
Olihan herra jo kerran menossa vaihtoon, kun mystisesti komennettii takaisin.
Onkos mistään kuulunut kuiskauksia Herra Gilliesin palkasta? Kiinnostaisi tietää paljonko maksaa tällaisen ''spesialistin'' palkkaaminen koko kaudeksi. Ei kuitenkaan ilmeisesti ole ''pelannut'' kuin Jokereita vastaan ja tuskin jatkossakaan.
Mitä tulee taas tähän syyllisten hakemiseen, niin eiköhän tässä ollut kyse Ramin antamasta käskystä. En millään voi uskoa, että Gillies olisi suuttunut parista Ruudun heittämästä sanasta noin pahasti. Olihan herra jo kerran menossa vaihtoon, kun mystisesti komennettii takaisin.
Mä vain näen asian toisella tavalla, Gillies on nähnyt matkansa varrella yhtä jos toista ja vaikka Rudi osaakin ärsyttämisen ei se kokenutta goonia pitäisi hetkauttaa.
Mikäli viittaat tilanteeseen jossa pelikatkon aikana Gillies ja Ruutu vaihtoivat sanoja tuomareiden ollessa kaksikon välissä, niin Gillies komennettiin takaisin kentälle tuomareiden toimesta sillä IFK oli juuri tehnyt pitkän kiekon.
Gillies nappasi pari vuotta takaperin 10 matsia kakkua ja KHL:ssa Vitjazin "huippuaikoina" meno oli kohtuullisen hulvatonta.
Jahas, tämä meni itseltäni sitten jostain syystä ohi. Ja viestissäni ollut palkkakysymys ei ollut mitään vittuilua tai vastaavaa, kunhan vain kyselin jos joku tällä suunnalla tietäisi.
En muuten jaksa uskoa millään tuota mystistä luokkaantumista ja ihmeparantumista Jokerit-peliin. Saattoi olla loukkaantunut, mutta eiköhän ollut jo ajoissa terveenä ennen perjantaita.
Ei ollut mikään "mystinen loukkaantuminen" vaan ihan on kerrottu että luistin oli hiertänyt jalan verille (kuulemma yleinen vaiva lätkäpelaajilla). Haava/hiertymä/mikä lie sitten tulehtui niin pahasti että siitä johtuen makasi sairaalassa pitkään hoidossa. Nyt en ollenkaan muista mistä tämän luin tai kuulin, muistaako kukaan muu?
Kölli lienee hyvissä väleissä IFK:hon edelleen ja oli varmaan kuullut tuon vamman laadun, mutta kertoi siitä vasta, kun oli "turvallista" kertoa julkisesti, näin olettaisin.Kölli siitä puhui ainakin studiossa ennen peliä. Sinänsä jännää että Kölli noin tarkasti asiasta kertoi kun missään muussa yhteydessä ei asiasta oltu puhuttu.
E: Ei helvetti, taisinkin lukea tuon viestisi aivan päin vittua.
Ilmalasta on useaan otteeseen jaksettu kirjoitella 200 000€ palkasta, kukaan tosin ei ole vaivautunut mainitsemaan mihin "tieto" pohjautuu.
Jos puhtaalle goonille heitetään huippupelaajan liksa, on johto syytä pistää samoin tein pistää pihalle ja hakea heille vielä maistraatista edunvalvojaa.
Lyhyt tuntuu olevan muisti noilla naapurin itkijöillä, kun kukaan ei muista enää Sean Gagnon -merkkistä kanukkia ja hänen 183 minuuttiaan. Ai niin, mutta siitähän on jo 13 vuotta...
Se mitä mä en ymmärrä on se, että miksi teillä jätkät ei taklaa Ruutua jatkuvasti snadisti myöhässä ja mahdollisimman painavasti tai käytä mailaa ronskimmin. Tuomarit sallii tässä sarjassa Ruutua vastaan tekoja, jotka ketä tahansa muuta pelaajaa vastaan toisi jäähyn. Poikkeuksetta jokaisen tuomarin ensireaktio on, että Ruutu filmaa ja käsi harvemmin nousee ellei rike ole erityisen räikeä. Tätä tulisi käyttää hyväkseen häikäilemättömästi.
Lyhyt tuntuu olevan muisti noilla naapurin itkijöillä, kun kukaan ei muista enää Sean Gagnon -merkkistä kanukkia ja hänen 183 minuuttiaan. Ai niin, mutta siitähän on jo 13 vuotta...
Itseä harmittaa helvetisti, että enforcerit on jäämässä lajin ulkopuolelle samalla kun tällaiset Jarkko Ruudun kaltaiset spedet jotka ei kunnioita ketään lisääntyvät vauhdilla.