On tää vaan vastenmielistä lukea tuon itänaapurin paskaorganisaation vastenmielisten paskafanien kommentointia. Nyt olen lukenut kaikki noin 750 tähän ketjuun kirjoitettua viestiä, ja siellä taitaa olla kokonaiset 2(?) IFK-fania jotka janoavat kostoa ja tappelua, loput IFK-fanit ovat kahden vaiheilla. Joko pidetään hyvänä hankintana nimenomaan rauhoittamaan peliä ja varmistamaan, ettei mitään viime vuoden tapaista tapahdu (minä kuulun tähän joukkoon) tai sitten tuomitaan hankinta!
Silti joka ikinen* PELLE kirjoittaa faktana, että jokainen IFK-fani on muna pystyssä hankinnasta. Ja joka ikinen* pelle on sitä mieltä, että Gillies on sikamaisin pelaaja ja IFK on selkeästi hankkinut tappelijan kostaakseen. Ja postaavat samat linkit kaksi kertaa per sivu eli varmaan jotain 60 kertaa jo. Per video. Oikeasti ovat vain pettyneitä, kun heidän kolme-neljä sikailijaansa eivät nyt ehkä pystykään vapaasti sikailemaan pelaajiamme lasarettiin ilman seurauksia.
Hämmästyttävää kuitenkin, kuinka moni Ilves-, TPS-, Kärpät-, JYP-fani jne on innoissaan siitä, että Ben-Amor kohta saa turpiinsa. Jos hekin janoavat kostoa Villen puolesta, voisi se tarkoittaa, että ehkä IFK-fanitkin sitä toivovat, mutta eivät vain kehtaa sanoa ääneen. No, kyllä minäkin haluan, että SBA saa turpiinsa, mutta rehdisti. Ja kunnolla. Siis niin, että ei tulla poikkarilla takaraivoon ja lyödä jäässä tajuttomana makaavaa päähän, vaan SBA voisi jopa itse tajuta haastaa Gilliesin ja ottaa sitten nyrkkiä poskiluun läpi. Metallilevy naamassa lopun elämäänsä voi talvipakkasilla sitten miettiä, mitä oikein tuli tehtyä 1.9.2012.
* Sori, oli siellä ainakin yksi fiksu narrifani, tais olla joku Jokeroger, Jokerobin tai vastaava nimimerkki.
Mä näen vain huonoja tai "neutraaleja" skenaarioita tässä hankinnassa.
Jos Gillies pelaa ja käyttäytyy kuten Shelley, ei pelin viihdearvo nouse tai laske mihinkään. Sikailuja nähtäneen vähemmän. Jos kaveri on yhtä hidas ja kankea kuin Shelley, ei kaveri sen muutaman jäällä viettämänsä minuutin aikana ehdi taklaamaan ketään ja jalkakyniä ei odotetakaan. Tämä oikeastaan best case scenario ja toteutuessaan peliin vaikutus täysin neutraali. Eli ei tule tietyn ryhmän kaipaamia sirkushuveja.
Niin, enemmistö IFK-faneista sekä itse IFK-organisaatio on toivonut juurikin tätä Shelley-efektiä, koska enemmistö IFK-faneista haluaa nähdä jääkiekkoa. Gillies ei ole erityisen hidas ja kankea, joten taklauksia nähtäneen. Tämän best case scenarion toteutuessa
peliin vaikutus on täysin helvetin suuri, ja juuri se mitä haluamme. Sirkushuvit sitten erikseen joskus talvella, kyllä niillekin varmasti on aika ja paikka. Ensimmäisissä peleissä ei kuitenkaan voi vielä tapella, koska Lüga.
Veikkaan että tällä hetkellä pyyhkisi Boogaardilla lattiaa.
Tämä oli aika mauton, häpeäisit. Rest in peace, thy gentle Boogeyman.