Calgaryn Liekit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Calgary Flames
Itse muistelisin, että tämä huhu ammuttii alas aikoja sitten.
Voi tosiaan olla niin, mutta tuossa TSN:n jutussa siitä kuitenkin edelleen mainittiin.
Itse muistelisin, että tämä huhu ammuttii alas aikoja sitten.
Voi tosiaan olla niin, mutta tuossa TSN:n jutussa siitä kuitenkin edelleen mainittiin.
Onko? Minulle tulee mieleen tässä, että viime vuosina noita nuoria top-2 tai top-4 pakkeja on hankittu esimerkiksi Taylor Hallilla ja Ryan Johansenilla.Jos pakille oli tarvetta, niin onhan noita top-2 ja top-4 puolustajia saatavissa ihan pelkillä varausvuoroillakin.
Onko? Minulle tulee mieleen tässä, että viime vuosina noita nuoria top-2 tai top-4 pakkeja on hankittu esimerkiksi Taylor Hallilla ja Ryan Johansenilla.
Hamonic ei ole ehkä ihan samalla tasolla muiden pakkien kanssa, mitä tarkoitan tässä. Varsinkin kun pohjilla on erittäin heikko kausi. Hamilton meni kyllä aika halvalla, ja Avalanche on niin huono, ettei sen välttämättä kannata ykkösvaraustaan kaupata. Lotteryvoittoon oli/on hyvät mahdollisuudet.Hamilton ja Hamonic eivät sitten mielestäsi ole sen tason puolustajia?
Hamonic ei ole ehkä ihan samalla tasolla muiden pakkien kanssa, mitä tarkoitan tässä. Varsinkin kun pohjilla on erittäin heikko kausi. Hamilton meni kyllä aika halvalla, ja Avalanche on niin huono, ettei sen välttämättä kannata ykkösvaraustaan kaupata. Lotteryvoittoon oli/on hyvät mahdollisuudet.
Pointti on se, että Coloradon tilanteessa Hamiltonista maksettua hintaa (eli joukkueen ekan kierroksen pick + 2 kakkoskiekkaa päälle) ei ehkä kannattaisi maksaa. Colorado varaa hyvin aikaisin. Kysyit alunperin miksi kaupata Duchene pakkiin, kun voi käyttää varausvuoroja. No siksi, koska Avsin ykköspickillä voi voittaa lotteryn.En oikein ymmärrä, että mikä tuo pointtisi on. Hamilton nyt kuitenkin on ihan selkeä top-2 puolustaja ja Hamonic on ehkä koko liigan parhaan puolustuksen top-4 pakki. Itse en kyllä millään perusteella pitäisi esim. Larssonia mitenkään selvästi parempana puolustajana, kuin Hamonic on.
Pointti on se, että Coloradon tilanteessa Hamiltonista maksettua hintaa (eli joukkueen ekan kierroksen pick + 2 kakkoskiekkaa päälle) ei ehkä kannattaisi maksaa. Colorado varaa hyvin aikaisin. Kysyit alunperin miksi kaupata Duchene pakkiin, kun voi käyttää varausvuoroja. No siksi, koska Avsin ykköspickillä voi voittaa lotteryn.
Nyt Hamilton olisi vielä paljon kalliimpi, meni halvalla ja pakkien markkina-arvo on noussut kesän 2015 jälkeen. Kuten tapaus Larsson osoittaa. Edit. Kuten myös Hamonic. Hamonicista maksettiin 2017 "sama" hinta kuin Hamiltonista 2015, vaikka on arvoltaan ja tasoltaan vähäisempi pelaaja.
Hamonic on 27 eli taso luultavasti alkaa vakiintua siihen mitä se on. Ensi nähdään miten sopeutuu Calgaryyn, en usko että mikään ihmeidentekijä on. Yksi oikeasti hyvä kausi oli Islesissä ykköspakkina, sen jälkeen pari kautta alamäkeä.
No kyllä muakin vituttaisi jos sut raahataan isoilla lupauksilla ja ok tilipussilla rapakon taakse ja sitten et pääsekkään pelaamaan kun GM tunaroi. Ei kaverilla varmasti rahasta tulisi pulaa myöskään kohelossa.Jaahas, Aivis Kalnins twiittailee, että Vadim Shipachyov olisi palaamassa KHL:lään. En nyt jaksa puhelimella alkaa liittämään tähän twiittiä. Ei tainnut Pohjois-Amerikan meno maittaa jos näin on.
McPhee voi haistaa pitkän paskan jos saa Shipatshovin kyllästymään alle kuukaudessa tuohon touhuun.
No kyllä muakin vituttaisi jos sut raahataan isoilla lupauksilla ja ok tilipussilla rapakon taakse ja sitten et pääsekkään pelaamaan kun GM tunaroi. Ei kaverilla varmasti rahasta tulisi pulaa myöskään kohelossa.
Ei taitais olla myöskään eka kerta, kun itäeurooppalainen pelaaja vaan yksinkertaisesti toteaa, että ei vaan yksinkertaisesti viihdy ison meren tuollapuolen?
Joku voisi kysyä McPheeltä kumpi on arvokkaampi: Shipa vai jostain vitun Merrillistä ehkä saatava seiskakieppi. On se vaan tyhmä.
Pakkohan tuossa on olla taustalla jotain että ei huvitakkaan pelata P-Amerikassa. Treidiähän Shipa voisi vaikka vaatia.
Eihän edes McPhee voi olla noin tyhmä.
Pakkohan tuossa on olla taustalla jotain että ei huvitakkaan pelata P-Amerikassa. Treidiähän Shipa voisi vaikka vaatia.
Eihän edes McPhee voi olla noin tyhmä.
Ilmeisesti Shipa on niitä harvoja pelaajia jotka voidaan sopimuksen vuoksi lähettää alas. McPhee on ottanut rosteriin vitusti pakkeja jotka sai laajennusdraftissa, ja haluaa näistä eroon. Koittaa saada näitä kaupaksi sillä hinnalla että ykkössentteri on AHL:ssä, koska muuten nuo pelaajat pitäisi heittää waiverssiin. Näin ainakin itse ymmärsin.Mitä tässä case-Shipachovissa on taustalla? Palkkahommien takia AHL:ssä?