Kelatkaapa sitä, jos Karlsson, Doughty sekä Ekman-Larsson lähtevät kaikki testaamaan markkinoita.
Kings on toki tämän syksyn aikana nostanut osakkeitaan valtavasti ja toki Gabriel Vilardilla on potentiaalia olla muutamassa vuodessa ihan hyvä NHL-tason sentteri, mutta mun on todella vaikea nähdä Doughtyn tekevän loppu-uran diiliä Losiin. Toki seura saattaa tarjota täysin mottipäisen ja miksi ei tarjoaisi, mutta Kings alkaa Blackhawksin tavoin vajota sinne Detroitin suuntaan. Haluaako Doughty vielä voittaa?
Karlssonin jatkosopimus lienee kiinni vain siitä miten Ottawan johtoporras näkee tulevaisuuden ja avaavatko kukkaron nyörejä. Olen ainakin käsityksessä, että maailman paras viihtyy pääkaupungissa ja ainakin mun mielestä tulevaisuus on todella valoisa. Paljon tietysti riippuu Logan Brownista sekä Colin Whitesta, ja tietysti Tomas Chabotista. Duchenekin on nuori kaveri, kuten myös mielestäni yksi aliarvostetuimmista laitureista Mark Stone. Ja on siellä muitakin jannuja, joilla on vielä useita vuosia edessä.
Karlsson vaikuttaa pelaajalta, joka pystyy vielä 35-vuotiaana pelaamaan ykkösparin minuutteja, pelityyli on niin tehokas, mutta samalla säästäväinen. Tulevaisuutta voi siis rakentaa Erikin varaan, vaikka kolmikymppiseksi pian siirtyykin.
Musta tuntuu, että OEL odottaa ainakin vuoden päähän ja katsoo miten Arizona kehittyy. Mutta todennäköistä näin tietämättömän silmin on se, että kaveri lähtee metsästämään Stanley Cupia.