Meinasiko joku lähteä huomenna alkavalle 4-servulle? En ole vähään aikaan pelaillut niin olisi mukava saada peliseuraa.
Oikeastaan voisi lähteäkin ja keskeyttää tuon kakkosen...
Mihin kellon aikaan rekkaudut?
Viimeksi muokattu:
Meinasiko joku lähteä huomenna alkavalle 4-servulle? En ole vähään aikaan pelaillut niin olisi mukava saada peliseuraa.
Oikeastaan voisi lähteäkin ja keskeyttää tuon kakkosen...
Mihin kellon aikaan rekkaudut?
Nimimerkkini on Obelix.
Kakkosella tilanne on se, resurssituotanto on joten kuten hanskassa ja joukkojen kouluttaminen alkanut. Vittu, naapuri, joka kuuluu johonkin liittoumaa kävi sitten ryöväämässä, joten loppupelin tavoite onkin tuhota kyseinen herra, jolla puolta isompi kyläpahanen tuntuu olevan. Mulle ei vittuilla.
Ihan on näin aloittelijana kysyttävä, että kannattaako noita nataarikyliä ryöstellä? Ja minkähänlaiset mahtaa olla niissä nuo puolustukset? Tuossa kun oman kylän vieressä moinen on.
Tavallaan ironista että juuri nimimerkki Rommeli jakaa neuvoja erilaisista taistelutaktiikoista, Erämaan kettu toden totta, nimi on enne ja miten se menikään. ;)
Mikäs juttu tää nyt on, kun tämä samanen joka aikasemmin ryösti mut ja nyt tuli sitten tuli raportti, että hän ''vahvisti'' kylääni reilulla 50 ukolla? Siis yrittääkö hän nyt udella sitä, minkä verran mulla on tuota porukkaa sisällä vai mitä se tekee?
Neuvot olisi tarpeen kun Roomalaisilla en ole ennen skabaillut.
Kaipaisin tosiaan vinkkejä galleina pelaamiseen. Olen suunnittelut, että tekisin itsestäni varsin pahan ja veemäisen vastustajan näillä suunnilla:
Siis miten noi resurssit piilotetaan? Alotin 4 servulla kun oli juuri alkanut pari päivää sitten, ainakin ilmoituksen mukaan. Roomalaisilla pelaan ja nimimerkillä bovais(ovelaa eix).
Mitenkä pitäisi reagoida, kun pelaan roomalaisilla ja ympärillä on 10 gallialais kylää... Innolla odotan kunnes keksivät perustaa yhteisen liittouman ja ns. farmaus alkaa. Vittu saatana
1. Mikäli olet vähemmän aktiivinen pelaaja niin kuin minä, toisin sanoen et vietä päivässä noin tuntia enempää aikaa pelissä ja tsekkauskertoja on maksimissaan vajaa kymmenen, suosittelisin sitten aikanaan tekemään pääkaupungin 9-viljaiseen, koska 15-viljaiseen ei oikein ehdi tekemään niin paljoa joukkoja että siitä suuresta viljatuotannosta olisi älyttömän isoa hyötyä, 9-viljaisessa on myös huomattavasti paremmassa tasapainossa muiden resurssien tuotto.
No nyt näitä kysymyksiä tulee taas, mutta ei mahda mitään jos haluan edistyä pelissä.
1. Kävin sankarilla tekemässä seikkailun, ja mukaan tarttui 3 legioonalaista. Menin nyt tsekkaamaan aamulla tilanteen ja legioonalaiset olivat häipänneet jonnekkin. Olen 100% että en ole niitä käynyt unissani lähettämään minnekkään. Missä vika?
2. Sain toisesta seikkailusta 6 häkkiä, ja laitoin ne sankarin matkaan seikkailuun. Häkkeihin jäi 2 rottaa, 2 lepakkoa ja 2 hämähäkkiä. Mitä mä näillä teen?
1. Jos sinulla on suoja-aikaa vielä jäljellä, ni sitten en keksi muuta syytä kuin, että ne olisivat kuolleet viljan loppumiseen. Mutta ilman suoja-aikaa, joku on voinut käydä ne tappamassa.