Travian

  • 46 511
  • 175

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ja taas pukkaa kysymystä, kiitos Jykelle edellisestä vastauksesta. Sieltähän se löytyi.

Nyt on pääkaupungissa kasarmi tasolla 20, ja ohjeiden mukaan tämä olisi vaatimus suurelle kasarmille. Sellaista ei kuitenkaan löydy valikosta kun klikkaa sitä tyhjää tonttia. Mitä tehdä?
Suurta kasarmia ei voi rakentaa pääkaupunkiin, se on se toinen edellytys sille.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Maailmanihme on se, jonka rakentamiseen koko peli loppuu. Eli kun Ihme on tasolla 100 niin peli päättyy ja ihmeen rakentanut liittouma voittaa pelin.

Tuolla travian.com speed-servulla kyseinen tilanne tulee itse asiassa eteen ihan lähipäivinä eli ihmettä aletaan rakentaa allekirjoittaneen liittouman suurimassa siivessä, jolloin myös Natar-heimo alkaa hyökätä ihmeenrakentajia vastaan.

Minkä maan speed-servulla? Olisin kiittollinen jos millään kehtaisit raportoida tapahtumia ja Nataarien joukkojen suuruuksia. Myös YV-käy, jos jostain syystä et täällä halua tietojasi jakaa.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Itse ainakin lopetin kun 2.servun lopputaistelut alkoivat. Vaatisi nimittäin järjettömästi aikaa jos haluaisi menestyä 30000 päisten armeijojen mellastaessa ympärillä. Kaikki kunnia voittaneille. Itse en pystynyt tähän touhuun niin paljon sitoutumaan :) Vaan jospa sitä kohta avaisi tilin jollekin uudelle servulle...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
EDIT: Äh, unohtakaa, mokasin...
 
Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Minulla pelaaminen alkoi ja loppui Suomen ensimmäiseen servuun. Oli oman aikansa hauskaa, kunnes alkoi maistumaan puulta ja lopulta vei aivan liikaa aikaa. Kesken ei kuitenkaan jääräpäisyyden takia viittinyt lopettaa, vaan loppuun asti väänsin ja voittajaliitossa toki.

Ei tulisi mieleenikään aloittaa uutta kierrosta.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse pelasin 2 kierrosta tuolla Travian.com:n speed-servulla ja molemmilla kerroilla liittoumani voitti pelin. Viimeisimmällä kierroksella ihmekylässä oli lopussa about 9 miljoonaa pakkia ja itselläkin resurssien tuotto 18k tunnissa pääkaupungissa.

Nyt sitten aloitin saman serverin taas, mutta tällä kertaa dual-tilillä, tai itse asiassa tiliä hoitaa lisäkseni myös 3 muuta pelaajaa eli enää ei tarvitse stressata siitä, että pitäisi olla jatkuvasti kartalla siitä mitä tapahtuu.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Tuli pelattua s1.travian.fi eka kierros loppuun, voittajaliitossa toki. Sitten avitin kaveria suomispeedin toisella kierroksella pelaten kolmantena erästä tiliä, ja siihen sai jäädä.

Kun heräsi kolmelta yöllä kyttäämään jotakin pakitusta oli helppo todeta ettei hommassa ole järjen hiventäkään.
 

CaGe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen tullut samaan tulokseen, ei ole tässä pelissä paljon järkeä. Peli muistuttaa enemmänkin tamagochia jotta pitää ruokkia juuri niihin aikoihin kun se halua, eikä ole ollenkaan armollinen elämätyylillesi ja unirytmille ym.

Itse aloitin pelaamista s1 servulla ja simssaten se meni, kun s1 servu loppui niin aloitin pelaamaan vitosserverillä enkä enään pysty jättämään sitä kesken. Top 50 hyökkääjä olen ja kärkeen tähdätään.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen tullut samaan tulokseen, ei ole tässä pelissä paljon järkeä. Peli muistuttaa enemmänkin tamagochia jotta pitää ruokkia juuri niihin aikoihin kun se halua, eikä ole ollenkaan armollinen elämätyylillesi ja unirytmille ym.

Toisaalta peli sitten taas on tehty juuri niille, joilla esimerkiksi ei ole "normaalia" unirytmiä. Siksi en pelaakaan enää koskaan Suomen servereillä, koska en jaksa/pysty öisin valvomaan joka yö, jolloin nuo superpelaajan juuri ne täsmähyökkäyksensä tekevät. Siinä sitten aamulla heräilet ja kattelet, että taas on kello 4.15 käyty kylässä, ja sellaista sitteriä on vaikea löytää, joka olisi joka yö siellä valvomassa mun puolesta.

.com:n servereillä on se hyvä puoli, että pelaajia on ympäri maailmaa ja esimerkiksi tuossa meitin tilissä on pelaajat Suomesta, Filipiineiltä, Hollannista ja jostain muualta hukasta. Eli siellä on joku kuitenkin lähes säännöllisesti paikalla, mutta yhden ihmisen ei tarvitse tehdä kaikkea.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Samat manööverit aamusta iltaan, neljän kuukauden ajan sai riittää. Kultaa tuli ostettua myös ihan mukavasti, mutta ei vaan napannut. (s1)

Kertaakaan tuona aikana ei kyliini hyökätty(!!!) joka on mun mielestä aika ihmeellistä. (Vaikka lähistöllä oli suurien liitoutumien pelaajia.)
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Travian Classic

Tulipas mieleeni, että pistetään Travian Classic serverille jatkoaika vyörytystä.

**
"Suomen classic-serveri alkaa perjantaina 5.9. kello 7.00. Esirekisteröinti on mahdollista keskiviikkona 3.9"
**​

Kunhan pelit lähtevät pyörimään hyvin, tehdään "JA - Jatkoaika" -liittouma ja kaikki toki liittyvät siihen.

Heimon saa valita minun puolestani itse, mutta jokainen ottaa saman ilmansuunnan (ilmoitellaan myöhemmin, jos porukka innostuu ajatuksesta)

Travian on aivan mahtava peli, joka 100% varmuudella imaisee netti hirviön tavoin sinut mukaansa ja toivottavasti saat siitä elämyksiä. Mikään ei voita kunnon Raidia ja uuden kylän perustamista..

Käyttäkää samaa nimimerkkiä kuin Jatkoajassa, jolloin henkilöiden yhdistäminen on helppoa ja kommunikointi mutkatonta
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan tätä tullut väännettyä jo hyvän aikaa. Comin speedillä olen kahdesti ollut voittajaliitossa ja nyt mennään Suomen fixillä hyvää vauhtia kohti voittoa.
Nyt saa Travian tosin jäädä. Liikaa menee aikaa ja kun tulee kytättyä kuvioita jatkuvasti niin eihän tästä mitään tule.
Hauska peli ja kun hyvä toimiva liitto löytyy niin mikäpäs siinä mutta kuten sanottu, viimeisiä viedään. Ehkä sitten joskus taas.
 

Bay

Jäsen
Tuli pelattua s1.travian.fi eka kierros loppuun, voittajaliitossa toki. Sitten avitin kaveria suomispeedin toisella kierroksella pelaten kolmantena erästä tiliä, ja siihen sai jäädä.

Kun heräsi kolmelta yöllä kyttäämään jotakin pakitusta oli helppo todeta ettei hommassa ole järjen hiventäkään.

Kukas tuon s1 suomi serverin loppusodassa voittajaksi selvisi? Itse pelailin Old Fartsien riveissä ennen kuin tuho koitti. Järjetöntä puuhaa mutta hauskaa oli.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Tänään se sitten alkaa/alkoi. klo: 07.00.. Serveri siis Classic 7.. Aloitin omani juuri ja tavoitteet on korkealla.. Puolen vuoden päästä sitten näkee miten meni, ellei pultata maanrakoon ennen sitä

Nyt aloittelijatkin mukaan. Voin opastaa parhaani mukaan jos on tarvetta
 
Viimeksi muokattu:

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Yksi vuosi/serveri on traviania takana. Hyvä peli varsinkin kun löytää hyvän peliseuran.

Com3:lla classic serveriä lähti heinäkuussa toinen rundi menemään. Johdan kuudentena olevaa liittoumaa siellä (CLA).

Vie vaan niin pirusti aikaa, ettei meinaa töihin keretä :P
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Yksi vuosi/serveri on traviania takana. Hyvä peli varsinkin kun löytää hyvän peliseuran.

Com3:lla classic serveriä lähti heinäkuussa toinen rundi menemään. Johdan kuudentena olevaa liittoumaa siellä (CLA).

Vie vaan niin pirusti aikaa, ettei meinaa töihin keretä :P

Ei nuo normit niin paljoa aikaa vie. Olen itsekkin btw. .com Classicilla. "fewe0". Siellä ei mene kovinkaan hyvin
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei nuo normit niin paljoa aikaa vie.
Ai ei vai? S4:n sain joku aika päätökseen ja päätin että se sai jäädä viimeiseksi, vei pahimmillaan niin helvetisti aikaa, ettei siinä ollut enää mitään järkeä. Ihan hauska peli sinänsä, mutta ei vaan jaksa toista vuoden rupeamaa aloittaa, ainakaan yksin.

Edit: fewe0, toi sun linkki on rikki, tuplana http:t.
 

hilapiste

Jäsen
Itellä tuli joskus yhdellä serverillä( olisko ollut S1) pelattua, ihan hyvä peli ja idea sinänsä mutta kyllähän tuo vaatisi oikeasti aikalailla jatkuvaa päivystystä 24/7 jos siinä haluaa menestyäkin. Alun rakentelut ja kylien kasvattamiset ja pienet kähinät sun muut menee ihan leppoisasti mutta sitten kun kyliä aletaan pulttailemaan yön aikana matalaksi jne... ,niin ei siinä oikein montaa päivää voi olla loggautumatta jos haluaa jollain lailla pärjätäkin. Tietysti aktiiviset kylävahdit ja aktiivinen liitto voi jonkin verran auttaa mutta kyllä siellä niin asialle omistautuneita pelaajia mukana on että täytyy oikein ihmetellä.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Mukana ollaan Classic 7:lla, sain juuri aktivoitua itseni. Hanhi-nimimerkillä luonnollisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Kyllä tuo ihan liikaa ainakin TOP10 liiton perustajalta/johtajalta aikaa vie :P
Jokaisella on sulle asiaa liiton sisältä ja ulkopuolelta :/

Mut, hyvä tiimi helpottaa kummasti.

Kyllä, tuo mulla on päässyt tietynlaiseks elämäntavaks muodostumaan, vaikken nyt sinällään koukussa olekkaan. Ihan hyvin voin pitää useamman tunnin taukoja ilman sisään loggailua :)

Sikäli jännä, että tuo on kuin yksi iso saippuaooppera. Isojen liittojen taistelut ei pelkästään ole sotilaallisia myös levitellään kaiken maailman huhuja ja valehdellaan ihan pokkana päin naamaa, kun yritetään saada muita liittoutumaan kanssaan.

Jonkinasteisia pelaajien välisiä ihmissuhteita tuo peli pitää sisällään. Sikäli huono, mutta toisaalta taas niin hyvä seikka.

Pomona oleminen tuolla muuten muistuttaa siitä, minkälaista saattaa olla työpaikalla esimiehenä oleminen. Ihmisiä tuollakin johdat ja kaikki odottaa, että olet tasapuolinen, reilu, teet oikeita ratkaisuja ja viet liiton "The End Gameen".

Ai niin fewe0, laitoin sulle pelin puolella IGMää.
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Onko kukaan jatkoaikalainen rekannut juuri alkaneelle USA:n speedille? Olisi mielenkiintoista tietää. Itse rekisteröidyin heti aamulla 7:00 nimimerkillä Lebron ja ihan hyvin on tähän asti mennyt nuijia tehdessä.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Vieläkös joku tahkoaa traviania? Jos jollakin on Suomen 5 servulla tili niin pieni pakki apu olisi tarpeen... Naapurin kanssa pientä epäselvyyttä ja kaveri meinaa vaan kuisata pienempää.
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Vieläkös joku tahkoaa traviania? Jos jollakin on Suomen 5 servulla tili niin pieni pakki apu olisi tarpeen... Naapurin kanssa pientä epäselvyyttä ja kaveri meinaa vaan kuisata pienempää.

Oli vitosella, sillä aiemmalla ja voittajanahan siitä selvittiin toki. :)

Ei ole kyllä heittää apuja nyt, en koske kyseiseen peliin enää ikinä... kai.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
en koske kyseiseen peliin enää ikinä... kai.

Normaalireaktio.. kai

Minä pelaan Viron S1:llä ja siellä tällä samalla nimimerkillä ollaan TOP-50. Hyvin on aika pelin kanssa taas kulunut ja eiköhän tuolla ala pian Nataarit ja WW:t taas nostella päätään.

näeme!
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Normaalireaktio.. kai

Minä pelaan Viron S1:llä ja siellä tällä samalla nimimerkillä ollaan TOP-50. Hyvin on aika pelin kanssa taas kulunut ja eiköhän tuolla ala pian Nataarit ja WW:t taas nostella päätään.

näeme!

Suomen speedillä sama tilanne. Top-50 tili, oma liitto, nataarit tulossa. Aikaa tosin kuluu luultavasti enemmän kuin melko pienellä Viron ykkösellä :). Kesäksi saa tämä soopa taas jäädä. Lopullisesti tuskin kuitenkaan enää pääsee eroon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös