He scores! *läpyläpyläpy*Kauhea peli kun toiseen päähän luistelu vei vuoden
Hyökkäys/puolustusalue näyttää olevan tosiaan riittävä Helsinki-Vantaalle. xD
He scores! *läpyläpyläpy*Kauhea peli kun toiseen päähän luistelu vei vuoden
Diablo. Kun kuolo korjasi ja se korjasi usein. Kaikki kamat jäi ruumiin tykö. Sitten tyhjin käsin hakemaan sydän kurkussa jonkin helvetillisen loppumonsterin luota. Piti ihan eri lailla varpaillaan kun nykymeininki.
Kovin montaa peliä en oo tainnut koskaan läpi pelata, mutta Super Mario kolmosen oon. Ei se ollut niin vaikea kuin vaikkapa se ihan eka. Kakkosenkin osasin pelata läpi, se tais olla näistä helpoin. Kolmosessa tietty piti niitä taikahuiluja soitella että pääsi sitten lopulta 8-levelille, mutta piti keräillä edellisistä maailmoista P-siipiä että pääsi siellä parista hankalammasta ruudusta läpi.
Mulla oli tasan yksi pakka autokortteja. Siinä oli paras huippunopeus 262 km/h BMW:llä. Seuraavina Porsche ja Ferrari 255 km/h:lla. Suurin pituus oli Mercedeksen 4,96m. Sitten siellä oli jotain Opeleita, joissa oli aivan paskat ominaisuudet eikä sillä oikein voinut saada mitään korttia itselleen.
Oltiin jotain teini-ikäisiä, kun kaveriporukan tyypin pikkuveljelle ostivat SNESin. Tulihan näitä porukalla sitten pelattua viikonloput ja joululomat. Tuo kärryajelu oli kyllä sellainen, että siinä jokainen vuorollaan kokeili ja ohjaimet lenteli.SNESin Donkey Kong Countryn kärryajelut aiheuttivat myös sydämentykytystä. Millin tarkkoja painalluksia ja hyppyjä. Varsinkin lopussa kun jotku "veljet" tulevat siellä omilla kärryillään vastaan.
Minulla on vähän samantyyppiset kokemukset. Toki olen aina pitänyt Crash Bandicooteista ja Marioista jne. mutta isompi himo oli aina pelata urheilu/autopelejä jonka vuoksi tasohyppelyt jäivät vähemmälle. Sen myötä ei mitään hirveitä traumoja ole, ei edes vaikka joku levy ei olisi toiminut (vaikka PS2:n screen of death aina vähän pelotti siinä mielessä tuleeko se vai ei).Tässähän nyt näiden @Nosebleed ja @Spire erinomaisten esimerkkien valossa nähdään se syy, miksi minä itse muksuna pelasin strategia/rooli/urheilupelejä, enkä taas ikinä tasohyppelyjä määräänsä enempää, ja miksi en ole koskaan niistä oikein tykännyt. Niiden inhottava vaikeusaste tahtoo olla aina aivan keinotekoisesti tehty, koska ne ovat täynnä näitä tilanteita "tämä hyppy/temppu onnistuu aivan juuri ja juuri, kunhan ajoitus on mikrosekunnilleen oikea, kun olet aivan tasan oikeassa kohtaa kuilun reunalla". Nämä pelit eivät siis ole oikeasti ja luontevasti vaikea, vaan ne on ihan tahallaan tekemävllä tehty vaikeaksi ja turhauttavaksi
Noissa vanhoissa NHL:ssä aiheutti kyllä traumoja, että oli vain muutama tapa tehdä maali. Etenkin NHL 97 oli tässä pahamainen koska ainoat tavat oli vetää siniviivalta kulmasta maata pitkin längistä, tai läpiajosta harhautus sivulle.Ei minulle, muitta kun kaverini kanssa hakattiin NHL 98:a koko ajan eli oltiin aika hyviä siinä. Hänen serkku tuli sinne rinta rottingilla ja kehui kuinha hyvä on, pelas kai molempia vastaan yhden pelin ja läks paljon aikaisemmin kotiin kuin suunniteltu.
Duke Nukem 3D kaiketi ensimmäisellä Pentiumillani. Pelkäsin aivan paska jäykkänä niitä isoja vihuja joita sai ampua muistaakseni 6 kertaa singolla ennenkuin ymmärsivät kuolla.