Julkisesti Tallon on kuitenkin sanonut ettei halua rikkoa joukkueen sisäistä kemiaa tässä vaiheessa kautta myymällä runkopelaajia, mutta tunnetusti GM:t puhuvat toisinaan aikamoista palturia ja oikean tarjouksen tullen Kovy on taatusti houkutteleva vaihtoehto Windy Cityyn.
"Chemistry is very important, but having said that I think we have a really strong group here," Bowman said. "It's not where they wouldn't accept a new guy into the mix here. That part of it is not a big concern."
Tuskin nuo muutkaan ovat, mutta ainakin Brodeur pelaa koko uransa Devilsissä, jonka jälkeen siirtyy muihin tehtäviin samassa organisaatiossa. Ennen Raipe peruu lopettamispäätöksensä ja menee Tapparaan kuin Marty lähtee Penteleistä.on vaikea kuvitella mitä Chicagossa tarvittaisiin ellei takuvarmaa ykkösmaalivahtia, ja kukaan kolmikosta Luongo-Brodeur-Kiprusoff ei liene kaupan.
Tuskin nuo muutkaan ovat, mutta ainakin Brodeur pelaa koko uransa Devilsissä, jonka jälkeen siirtyy muihin tehtäviin samassa organisaatiossa. Ennen Raipe peruu lopettamispäätöksensä ja menee Tapparaan kuin Marty lähtee Penteleistä.
Kyllä mie nyt sen tajusin. Aina silloin tällöin kuitenkin joku miettii tuota ihan tosissaankin, joten ajattelin selventää.Se oli puhdas heitto. Brodeur on Pentele aina ja ainakaikksesti, aamen.
tosin on vaikea kuvitella mitä Chicagossa tarvittaisiin ellei takuvarmaa ykkösmaalivahtia
Olli Pittsburghiin niin Devils johtaa pian taas konferenssia.
Olli Pittsburghiin niin Devils johtaa pian taas konferenssia.
1995, 2000,2003. Schollilla varmaankin on sofistikoituneempi ja paremmin pärjännyt suosikki.Battle of the retards.
Ai saatana, piti kirjoittaa että Washingtoniin. Mikäs nyt kun ei näpit tottele?Tää kirvoitti kyllä hyvät naurut noin mielikuvan kannalta, ei siinä mitään.
Ai saatana, piti kirjoittaa että Washingtoniin. Mikäs nyt kun ei näpit tottele?
Voi olla. Vaan saa mennä nyt, ei meillä ole käyttöä.Datanomi-OJ asentanut näppiksen?
O.Jokinen ja Prust NY Rangersiin ja Higgins & Kotalik Calgaryyn..
Lähde-> http://www.tsn.ca/nhl/story/?id=308648
O.Jokinen ja Prust NY Rangersiin ja Higgins & Kotalik Calgaryyn..
Lähde-> http://www.tsn.ca/nhl/story/?id=308648
Kai tämä nyt tarkoittaa sitä, että Flames on entistä vahvemmin Kovalchukin perässä. Voittajaa tässä on aika hankalaa vielä nähdä, kun toiseen suuntaan siirtyi kaksi ylipalkattua alisuorittajaa ja toiseen suuntaan reilummin ylipalkattu alisuorittaja ja neloskentän laituri.Ei vittu Sather. Miten se teki tuon? Rangersin kannalta tuossa on kaikki järki maailmassa. Flamesin tilanteessa ei niinkään. Toki jengillä kulkee päin helvettiä ja jotain pitää tehdä, sekä yksi vahvasti alisuorittava "tähti" lähti joukkueesta pois mutta silti.
Minä näkisin että Chicagossa tarvittaisiin kakkosen keskelle kokenutta pelimiestä.
Muutenhan joukkueessa löytyy syvyyttä, maalintekovoimaa ja taitoa vaikka muille jakaa, mutta keskellä on mielestäni vähän tyhjää. Toews on hyvä, mutta Bolland, Madden kuulostavat vähän ohuelta parilta 2. ja 3. -ketjujen keskelle. Ok, en nyt tiedä kuinka hyvä Bolland oikeasti on. Takana on yksi "ihan ok" -kausi, mutta nyt on alla pitkä pelaamattomuus (kunhan vielä tervehtyisi ensin), minun mielestäni pieni kysymysmerkki. Varmasti hyvä ja kehityskelpoinen pelaaja, mutta onko Cup-contenderiin riittävä kakkossentteri?
Jopas nyt jotakin. Ensin Calgary tekee mielestäni loistomuuvin Toronton kanssa, sitten tämmöinen kauppa. Nooh, Wings-ukkona ei haittaa yhtään, jos C of Red ottaa pari flopandeeria Manhattanilta.
Eipä tämäkään kauppaa yhtään sen paskempi ollut, jos tuo Kotalik, Boyd, 1st rounder <--> Kovalchuk pitää paikkansa. Täytyy sanoa, että jos Flames Kovalchukin saa, niin pitkälle mennään!
Mun mielestä kumpikaan Calgaryn treideistä ei ollut loistokas, ellei Phaneuf todellakin ole sekoittanut pakkaa pukuhuonepelillään, josta on kuulunut huhuja. Mä luulen ja toivon, että Calgary valmistelee jotain suurempaa treidiä. Nykyisellä nipulla ei hyvä heilu.