Kultakypärä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Carter Savoie pelannut yöllä Edmontonissa harjoitusottelun tehoilla 0+1
Taisit katsoa flashscoren tilastot. On mennyt Carter ja velipoika sekaisin.Carter Savoie pelannut yöllä Edmontonissa harjoitusottelun tehoilla 0+1
Sori, syötit lapaan niin pakko laukaista.. Meniköhän Tompallakin?Taisit katsoa flashscoren tilastot. On mennyt Carter ja velipoika sekaisin.
Mä skouttailin eilen saksan maalta paljon tuttuja nimiä. mm. Fröberg ja Dal Colle.Sori, syötit lapaan niin pakko laukaista.. Meniköhän Tompallakin?
Itse olen liian laiska noita seuraamaan. Jos jotain ne kiinnostaa ja seuraa niin saa toki tännekin laittaa miten siellä pärjäillään.Mä skouttailin eilen saksan maalta paljon tuttuja nimiä. mm. Fröberg ja Dal Colle.
Tompalla on tainnut mennä Lauridsenitkin sekaisin.Sori, syötit lapaan niin pakko laukaista.. Meniköhän Tompallakin?
Fröberg ykkössentteri kauden kahdessa ekassa pelissä, tehot 0+0.Itse olen liian laiska noita seuraamaan. Jos jotain ne kiinnostaa ja seuraa niin saa toki tännekin laittaa miten siellä pärjäillään.
Yksi taklaus sekä 2kpl SW joka jäi Lugelle mysteeriksi.
Mitä ikinä ovatkaan niin näitä oli joukkueen eniten
Ja hyvin pelasikin. Erän paras pelaaja. Teki paljon pieniä asioita oikein, eikä mitään ylimääräistä. Järjesti maalin lisäksi useamman hyvän tilanteen ja hämmensi myös vastustajalle jäähyn, josta valitettavasti arvottiin Salomonit.Ruskon leijona on avannut maalihanat SHL:ssä Lekskandia vastaan!
Ja hyvin pelasikin. Erän paras pelaaja. Teki paljon pieniä asioita oikein, eikä mitään ylimääräistä. Järjesti maalin lisäksi useamman hyvän tilanteen ja hämmensi myös vastustajalle jäähyn, josta valitettavasti arvottiin Salomonit.
Ei tietoa. Sattui työmatka tälle viikolle näille suunnille, joten pitihän se Ruskon leijonan päivän otteet tulla tarkastamaan samalla. Valitettavasti Levchi tänään huonolla motivaatiolla ja pelaa monet vaihdot ylipitkinä, joka syö Nurmen jääaikaa (on usein juuri Nurmen vaihtopari). Onneksi ehti juuri pois kentältä neljänteen maaliin, niin pääsi Makke tuomaan kiekon alueelle ja alustamaan neljännen maalin.Mistäs näitä näkee, kun katsomossa taitaa olla vain osa tarjonnasta?
Kaksinkertainen väkiluku Suomeen nähden = kaksinkertainen määrä kiekkofaneja ja halliinmenijöitä. + swedut ei oo niin introverttejä kun me SuomalaisetOn ihan hyvän oloinen meininki myös tuolla Luulajassa, kuitenkin tiistai-illan alkurunkosarjan mimittelö.
Luulisi ainakin viihtyvän. Ottelun parhaana palkittiin ja viimeisessä chäntissä päätykatsomo lauloi jo Nurmen nimeä.Olen todella kateellinen tosta meiningistä naapurissa. Toivottavasti Makke löytää hyvän vireen tuolla.
Iskee kyllä kateus tuosta meiningistä myös täällä, miksi on niin vaikeaa rakentaa esim Turkuun samanlaista pitkäaikaista kulttuuria ja perinnettä. Ei mun mielestä syy voi olla ainostaan se että Suomessa on vähemmän ihmisiä koska SHL:stä ja Hockeyallsvenskanista löytyy parempia faniporukoita pienemmiltä kaupungeilta kun mitä millään joukkueella Suomessa on. Esim Nurmen näkökulmasta veikkaan että tuolla alkaa tuntumaan kotosalta aika nopeasti kun muistelee millaista on pelata keskiviikko HPK pelissä verrattuna tuollaiseen meininkiin. Miksi kukaan kenellä on muita vaihtoehtoja kuin Suomi jäisi/tulisi Suomeen?Ikävä ehti herraa jo tuosta klipistä tulla, ja kateus iski tuosta meiningistä.
Eipä yllätä. Suomikiekon alakuloisuus näkyy vuosi vuodelta paremmin.Emil Hemming tiputettu Dallas Starsin toimesta junnuihin (OHL) NHL-leiritykseltä. Ei paljoa kehuja kerännyt vaan kehityskohteita löytyy paljon mikäli NHL-pelaajaksi mielii. Tästä kielii myös pudotus näin aikaisessa vaiheessa.
Ruotsin kulttuuri ja liigat ovat muutenkin todella ihailtavia, ja itse peli. Pelaajana tuolla on varmasti mahtava olla.Iskee kyllä kateus tuosta meiningistä myös täällä, miksi on niin vaikeaa rakentaa esim Turkuun samanlaista pitkäaikaista kulttuuria ja perinnettä. Ei mun mielestä syy voi olla ainostaan se että Suomessa on vähemmän ihmisiä koska SHL:stä ja Hockeyallsvenskanista löytyy parempia faniporukoita pienemmiltä kaupungeilta kun mitä millään joukkueella Suomessa on. Esim Nurmen näkökulmasta veikkaan että tuolla alkaa tuntumaan kotosalta aika nopeasti kun muistelee millaista on pelata keskiviikko HPK pelissä verrattuna tuollaiseen meininkiin. Miksi kukaan kenellä on muita vaihtoehtoja kuin Suomi jäisi/tulisi Suomeen?
Ruotsalaiset ylipäänsä ovat tuollaista juhlivaa ja urheiluhullua kansaa, jotka tykkäävät siitä yhdessä juhlimisesta ja yhteisöllisyydestä. Ei se Ruotsin urheilukulttuuri ole ikinä tulossa tänne ilman mitään täydellistä kansanvaihtoa tai jotain. Täällä tykätään istua hiljaa ja keskittyä siihen pelin katsomiseen.Ruotsin kulttuuri ja liigat ovat muutenkin todella ihailtavia, ja itse peli. Pelaajana tuolla on varmasti mahtava olla.
En tiedä mistä johtuu että Ruotsissa saadaan paljon paremmat yleisöt paikalle kuin Suomessa, onko esimerkiksi ottelutapahtuma paremmin sopiva Ruotsin kulttuuriin? Vaatisiko suomalaiset enemmän amerikkalaisten tyylistä tapahtumaa kun eurooppalaista?