TPS World-Wide Watch

  • 546 956
  • 2 422

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mä skouttailin eilen saksan maalta paljon tuttuja nimiä. mm. Fröberg ja Dal Colle.
Itse olen liian laiska noita seuraamaan. Jos jotain ne kiinnostaa ja seuraa niin saa toki tännekin laittaa miten siellä pärjäillään.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hunajata, hunajata & Glory, glory Man United
Sori, syötit lapaan niin pakko laukaista.. Meniköhän Tompallakin?
Tompalla on tainnut mennä Lauridsenitkin sekaisin.
Itse olen liian laiska noita seuraamaan. Jos jotain ne kiinnostaa ja seuraa niin saa toki tännekin laittaa miten siellä pärjäillään.
Fröberg ykkössentteri kauden kahdessa ekassa pelissä, tehot 0+0.

Dal Colle ykkösketjun laidassa kahteen peliin 0+1.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Markus Nurmi avasi kautensa Luleån 2-0 voitossa. Paikka oli kolmoskentässä ja peliaikaa 12.58.
Tilastoihin ei kummempia merkintöjä tullut. Yksi taklaus sekä 2kpl SW joka jäi Lugelle mysteeriksi.
Mitä ikinä ovatkaan niin näitä oli joukkueen eniten, parilla muulla löytyi yhdet kappaleet ja isoin osa kokonaan ilman.
Varmaan siis helppoja kaatumisia ja vastustajan tähtipelaajan taskuun taitteluita.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Yksi taklaus sekä 2kpl SW joka jäi Lugelle mysteeriksi.
Mitä ikinä ovatkaan niin näitä oli joukkueen eniten

Shots Wide eli ohilaukaukset. Toi tilasto on hölmö, tuon SW-sarakkeen pitäisi olla SOG eli shots on goal jälkeen eikä tuossa pisteiden ja penaltien välissä.
 

Old Timer

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taatusti epävirallisesta lähteestä kuulin, että turkulaislähtöinen maalivahti olisi pelihommien lisäksi aloittanut uraa musiikkibisneksessä. Uuden yhtyeen nimi on ”Ortion Boys”.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Ruskon leijona on avannut maalihanat SHL:ssä Lekskandia vastaan!
Ja hyvin pelasikin. Erän paras pelaaja. Teki paljon pieniä asioita oikein, eikä mitään ylimääräistä. Järjesti maalin lisäksi useamman hyvän tilanteen ja hämmensi myös vastustajalle jäähyn, josta valitettavasti arvottiin Salomonit.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Ja hyvin pelasikin. Erän paras pelaaja. Teki paljon pieniä asioita oikein, eikä mitään ylimääräistä. Järjesti maalin lisäksi useamman hyvän tilanteen ja hämmensi myös vastustajalle jäähyn, josta valitettavasti arvottiin Salomonit.

Mistäs näitä näkee, kun katsomossa taitaa olla vain osa tarjonnasta?
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Mistäs näitä näkee, kun katsomossa taitaa olla vain osa tarjonnasta?
Ei tietoa. Sattui työmatka tälle viikolle näille suunnille, joten pitihän se Ruskon leijonan päivän otteet tulla tarkastamaan samalla. Valitettavasti Levchi tänään huonolla motivaatiolla ja pelaa monet vaihdot ylipitkinä, joka syö Nurmen jääaikaa (on usein juuri Nurmen vaihtopari). Onneksi ehti juuri pois kentältä neljänteen maaliin, niin pääsi Makke tuomaan kiekon alueelle ja alustamaan neljännen maalin.
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Ei tarvitse hetkeen Makken katsella Suomeen päin, jos meno jatkuu vastaavana. Sai ainakin ekassa pelissä jo YV-aikaakin. On sytyttävä että länsinaapurissa tiistaipelissä tuollainen meno.

Toivon miehen osalta, että tekee tuolla hyvää tiliä pitkään.
 

Pensasmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ikävä ehti herraa jo tuosta klipistä tulla, ja kateus iski tuosta meiningistä.
Iskee kyllä kateus tuosta meiningistä myös täällä, miksi on niin vaikeaa rakentaa esim Turkuun samanlaista pitkäaikaista kulttuuria ja perinnettä. Ei mun mielestä syy voi olla ainostaan se että Suomessa on vähemmän ihmisiä koska SHL:stä ja Hockeyallsvenskanista löytyy parempia faniporukoita pienemmiltä kaupungeilta kun mitä millään joukkueella Suomessa on. Esim Nurmen näkökulmasta veikkaan että tuolla alkaa tuntumaan kotosalta aika nopeasti kun muistelee millaista on pelata keskiviikko HPK pelissä verrattuna tuollaiseen meininkiin. Miksi kukaan kenellä on muita vaihtoehtoja kuin Suomi jäisi/tulisi Suomeen?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Emil Hemming tiputettu Dallas Starsin toimesta junnuihin (OHL) NHL-leiritykseltä. Ei paljoa kehuja kerännyt vaan kehityskohteita löytyy paljon mikäli NHL-pelaajaksi mielii. Tästä kielii myös pudotus näin aikaisessa vaiheessa.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hunajata, hunajata & Glory, glory Man United
Emil Hemming tiputettu Dallas Starsin toimesta junnuihin (OHL) NHL-leiritykseltä. Ei paljoa kehuja kerännyt vaan kehityskohteita löytyy paljon mikäli NHL-pelaajaksi mielii. Tästä kielii myös pudotus näin aikaisessa vaiheessa.
Eipä yllätä. Suomikiekon alakuloisuus näkyy vuosi vuodelta paremmin.

Neljättä kauttaan NHL:ssä aloittavan Lundellin jälkeen on ollut aika hiljaista suomalaisnuorukaisten NHL-läpimurtojen suhteen, eikä muutosta ole lähivuosina luvassa.

Onneksi tuosta pönötyskiekosta ollaan suurilta osin pääsemässä Suomessa (Liigassa) eroon ja siirtymässä enemmän ja enemmän nykyaikaisemman vauhtikiekon pariin.
 

NeilGamble

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Iskee kyllä kateus tuosta meiningistä myös täällä, miksi on niin vaikeaa rakentaa esim Turkuun samanlaista pitkäaikaista kulttuuria ja perinnettä. Ei mun mielestä syy voi olla ainostaan se että Suomessa on vähemmän ihmisiä koska SHL:stä ja Hockeyallsvenskanista löytyy parempia faniporukoita pienemmiltä kaupungeilta kun mitä millään joukkueella Suomessa on. Esim Nurmen näkökulmasta veikkaan että tuolla alkaa tuntumaan kotosalta aika nopeasti kun muistelee millaista on pelata keskiviikko HPK pelissä verrattuna tuollaiseen meininkiin. Miksi kukaan kenellä on muita vaihtoehtoja kuin Suomi jäisi/tulisi Suomeen?
Ruotsin kulttuuri ja liigat ovat muutenkin todella ihailtavia, ja itse peli. Pelaajana tuolla on varmasti mahtava olla.
En tiedä mistä johtuu että Ruotsissa saadaan paljon paremmat yleisöt paikalle kuin Suomessa, onko esimerkiksi ottelutapahtuma paremmin sopiva Ruotsin kulttuuriin? Vaatisiko suomalaiset enemmän amerikkalaisten tyylistä tapahtumaa kun eurooppalaista?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
PATRIK LAINEEN MONTREAL
Ruotsin kulttuuri ja liigat ovat muutenkin todella ihailtavia, ja itse peli. Pelaajana tuolla on varmasti mahtava olla.
En tiedä mistä johtuu että Ruotsissa saadaan paljon paremmat yleisöt paikalle kuin Suomessa, onko esimerkiksi ottelutapahtuma paremmin sopiva Ruotsin kulttuuriin? Vaatisiko suomalaiset enemmän amerikkalaisten tyylistä tapahtumaa kun eurooppalaista?
Ruotsalaiset ylipäänsä ovat tuollaista juhlivaa ja urheiluhullua kansaa, jotka tykkäävät siitä yhdessä juhlimisesta ja yhteisöllisyydestä. Ei se Ruotsin urheilukulttuuri ole ikinä tulossa tänne ilman mitään täydellistä kansanvaihtoa tai jotain. Täällä tykätään istua hiljaa ja keskittyä siihen pelin katsomiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös