TPS:n "The Massiivinen" 18.5.2016

  • 46 427
  • 264

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Supercell voi muuten yleismaailmalliseen tyyliin nousta HK:n ohi hallin nimeen. Tämä olisi mun mielestä hyvä juttu. Eli vaikka Supercell Arena Turku. HK ei toimi, LSO olisi ollut alunperinkin se oikeampi vaihtoehto.
 

Aurelius

Jäsen
Vanhasta muistista hiukan kylmää näin ennakkoon, hyvin huomaa että oma luotto organisaatioon ei ole ihan sataa prosenttia. Mutta toivotaan jotain positiivista yllätystä - negatiivisten juttujen puuttuminenkin olisi tavallaan sitä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tärkentä kaikessa ovat kuitenkin ne tulevan kauden pelaajat. Tämä asia on se, joka loksauttaa meikäläisen leuat positiivisesti tahi negatiivisesti.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minuutti lähetyksen alkuun Areenalla!

Edit: Siis joku muija jauhaa paskaa.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Missä hiljaista? Mulla ei ainakaan vielä näy striimistä mitään muuta kun joku kuva.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Pojat (ja tytöt), mua jännittää!
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Elämäni pisimmät minuutit. -Hymiö-
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Miksi päässääni hyörii vaan ajatus "nämä niin tiedetään". Jos lottotuurini on huono arvontaa seuratessani, niin tästä tulee hieman sama fiilis.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Toivottavasti ei muuten käy niin kuin sen erään toisen Liigajoukkueen (sen uuden..) tiekkarissa, että lehdistölle on annettu liian aikaisin julkistusvapaus, jolloin vähä koko tiedotustilaisuuden anti lässähti..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös