Riippuu kummalta puolen asiaa katsoo. Tepsin puolelta markkinointia, Ylen puolelta journalismia. Mikä tapahtumasta tekee niin yhteiskunnallisesti merkittävän ja uniikin, että uutiskynnys ylittyy?
Räikeimmin journalismi ja mainostaminen sekoittuu esim. MTV3:n tapauksessa. Kuinka ollakkaan niissä teemoissa, joissa myydään ohjelmapaketteja, "uutiskynnys" ylittyy; formulat, jääkiekko, mäkihyppy. Mutta yhtäkaikki, Tepsille tämä on hyvä juttu.
En ottanut kantaa siihen, pitääkö Ylen näyttää suorana joukkueiden lehdistötilaisuuksia. Pointti oli, että toimitus arvioi itse ylittyykö uutiskynnys. Siinä ei ole markkinointiyhteistyötä. TPS toki tekee kaikkensa saadakseen viestiään mediaan.
Edit: Maikkarista olen samaa mieltä. Jokaisen tulosruutulähetyksen, tai mikä sportti onkaan, voisi viedä JSN:ään.
Viimeksi muokattu: