TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 726 301
  • 13 341

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Kylläpäs on avoimet ovet molempiin suuntiin. Eiköhän tää päästä päähän hurlumhei rauhoitu jo toiseen erään.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tekee kuulemma jatkuvasti oikeita asioita kentällä. Jep. En näe muita kuin vääriä.

Puolustaessa: Hidas jalalla, unohtaa miehet ja pelaa laiskasti.

Hyökkäyksiin lähdöt: epätarkat avaukset, hidastaa välillä liikaa, yv:llä ei saa kiekkoa alueelle.

Hyökkäysalue: vedot minne sattuu pl maalille, hukkaa kiekkoja viivalla, ei nouse auttamaan viivalta.

Puolustamaan siirryttäessä: hidas, jää jälkeen, ei saa sidottua omaa pelaajaa.
 

nikkethegreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FLA, NYR
Toi jäähyjen kalastelu alkaa vähitellen veetuttaa. Tuossakin olisi itse asiassa Pyyhtiäkin voinut heittäytyä rähmälleen, mutta ONNEKSI päätti vetää mieluummin. TPS on itse asiassa todella vähän kalastellut ja hyvä niin.

YV oli sitä melko kamalaa mihin on valitettavasti vähän jo totuttu. Pelissä joka tapauksessa täysin mukana. Hyvin tasainen eka erä.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Kuten sanoin ensimmäisen maalin jälkeen, meillä ei ole mitään hätää. Ei ole kiva nostaa yksittäisiä epäonnistujia framille, mutta Lajusen kahden totaalipaskan jälkimainingit näkyvät taululla. Oli vielä häviämässä kaksinkamppailun 100-0 alivoimalla maalin edessä. Pitää faijan skarpata aika paljon.
Ollaan hyvin mukana, mulla on luottavainen olo. Ivarsson on hyvin zonessa.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Paikan päällä yytsittynä ei Ilves mitään erikoista esittänyt. Kyl tää klaarataa.
 

Forn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Pelillisesti ei mitään hätää, muutama tyhmä virhe, joista Ilves heti rankaisi. Paljon oli Tepsillä laukauksia, mutta nyt siellä on tosiaan veskari, joka myös joskus saa jotain kiinni.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Playoff kiekkoo todellakin.

Vaikka häviöllä ollaan, niin ei tuo ollut huonoin erä mitä olen tepsiltä todistanut. Langhamerille ei mene helpot sisään eli todella hyville paikoille pitää edelleenkin päästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös