nikkethegreat
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, FLA, NYR
Ai että mä diggaan noista Eetun pommeista. Paukuttaa varsin mukavasti laitoja. Ja puhun toki taklauksista, heh.
Ivarsson on tänään pelipäällä!
Ollut koko pelin! Pelin ytimessä vaihdosta toiseen.Ivarsson on tänään pelipäällä!
Tanssii mörköjen kanssa. Varmasti viihdyttävä kotimainen viihdesarja.Mörön kanssa vielä tanssii tässä sarjassa.
Täällä on muuten yllättävän vaisu tunnelma.Ihan kelpo peliä vieraspeliksi. Ei pojilla paljon käsi tärrää, kun about 12 000 ipa-fania pitää mökää.
Jännäksi tämä on menossa.
Ja hyökkäyspäässä Pärssisen ketju sai hyvää taustatukea kakkoselta.Erinomainen erä Palloseuralta. Kaikessa edellä vastustajaa.
Täällä on muuten yllättävän vaisu tunnelma.
Todennäköisesti mikitetty hyvin ja luo vähän väärän kuvan. Ei ainakaan täällä piippuhyllyllä ole yleisömäärään nähden kovin kummoinen tunnelma. Maalien aikana tietysti huutavat.Onko näin?
Telkkarin välityksellä kuuluu välillä tosi paljon huutoja.
Omaan korvaan on taas erinomainen. Tuo erilaisia näkemyksiä maalivahdin näkökulmasta yms. Ymmärtää pelistäTuo Backström on muuten erittäin huono asiantuntija. En tykkää yhtään. Huono, tökkivä ulosanti.
Kyllä. Bäckström on erittäin hyvä.Omaan korvaan on taas erinomainen. Tuo erilaisia näkemyksiä maalivahdin näkökulmasta yms. Ymmärtää pelistä
Makuasioita. Tuun asian kanssa toimeen joten ei lähelläkään ärsyttävyydessä Antsaa.Omaan korvaan on taas erinomainen. Tuo erilaisia näkemyksiä maalivahdin näkökulmasta yms. Ymmärtää pelistä
Minäkin olin valmis antamaan Intoselle sentteri paikan ykkösketjussa kun tuurasi Pärssistä todella hyvin ja ketju pelasi kuten ykkösketjun kuuluukin pelata. Toki nämä playoff pelit on ihan eri pelejä kun runkosarjan pelit ja muistetaan se että ei Pärssinen turhaan ole TPS kapteenistossa. "Jospa se Pärssisen pieni aivotärähdys teki hyvää ketjun pelille."MinäKIN olen huutanut kovaan ääneen Pyyhtiä-Pärssinen-Nurmi ketjun rikkomista. Täytyy sanoa että Ahokas tietää mitä tekee. Ei rikkonut missään vaiheessa, ehkäpä Jussi ja muut tietää paremmin kuin me täällä. Hoidetaan me se huutelu.