Jalasvaara
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS ja WSH Capitals
Vihapuhetta! (Juu hävisi aika rumasti)Mitään merkitystä sillä nyt ei enää ole, mutta eikö Rodewald hävinnyt juuri tuon Hifkin maalia edeltäneen aloituksen ihan 100-0?
Vihapuhetta! (Juu hävisi aika rumasti)Mitään merkitystä sillä nyt ei enää ole, mutta eikö Rodewald hävinnyt juuri tuon Hifkin maalia edeltäneen aloituksen ihan 100-0?
Olin jo unohtanut auriksen negatiivisen auran.Hei tuus ny itte selittää.
Aloituksista oli aiemmin päivällä puhetta ja tämän illan pelissä heikoimmat aloittajat oli Intonen ja Jasu jotka molemmat voitti puolet aloituksista. Rodewald kaivoi jostain ihan eläimellisen vaihteen ja raapi vaatimattomasti 64% aloituksista. Pärälle lukemiksi 54%. Ei huono.
No onhan tämä nyt vuosien saatossa nähty, ettei auris palstalla viihdy jos peli kulkee. Itse en osaa sanoa, onko kyseessä trollausta vai ennemminkin omaa pahan olon tunteen purkamista, kun ei Tepsillä kulje. Näihin tägäyksiin ei kuitenkaan saada koskaan vastausta, joten voimme vain kehittää oletuksia. Onneksi kuitenkin peli kulkee nyt ja auriskin varmasti nauttii, mutta ei halua iloaan meidän kanssa jakaa.Olin jo unohtanut auriksen negatiivisen auran.
Mä nautin.
Jumalauta ladies and gentlemen me ollaan mitalin syrjässä kiinni!
Pronssista viis, mutta että päätettäis kausi tappiolla KooKoota vastaan. Ei oikein houkuttele, oli mikä peli tahansa.Jätetään nämä mitalipuheet mestisseuroille.
Välieriin pääsy oli hieno homma ja finaaleihin pääsy olisi vielä hienompi, mutta kannua ja uutta viiriä kattoon tässä haetaan.
Jos nyt kävisi niin huonosti, että joudutaan tuohon vitun pronssipeliin, niin toivottavasti Tepsi luovuttaa pronssilätkät Kookoolle ihan vapaaehtoisesti niin kuin Tappara viime kaudella Hifkille.
Pronssista viis, mutta että päätettäis kausi tappiolla KooKoota vastaan. Ei oikein houkuttele, oli mikä peli tahansa.
No onhan se kyllä niinkin.Kausi loppuu siihen, kun taistelu kannusta loppuu voittoon tai tappioon.
Niin onhan se itsestään selvää täällä. Kuuluu standardiin.Jätetään nämä mitalipuheet mestisseuroille.