TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 721 712
  • 13 341

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
TPS ei pysty luomaan yhtään rintamahyökkäystä vaan kulmiin hakataan kiekko ja siellä hävitään säännöllisesti. Tämä on ollut koko kauden kuva, johon Ahokas ei ole saanut mitään muutosta. Paljon on luvattu ja puhuttu, että asiaan saadaan parannusta, mutta teot ovat taaskin jääneet piippuun kuten TPS:ssä on tapana.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
AV:n taso on pudonnut kuin lehmän häntä. Kaksin miehin saa hakata ribarista sisään maalinedustalta ja satakiloiset ukot seuraa katseella vierestä. Ollaan niinku tultu työpaikalle.

Tätä minä ihmettelen. Mitä sille sitoutumiselle yhteiseen tekemiseen tapahtui kesken kauden.

Ollaan tosiaan tultu työpaikalle monesti, mutta työnteko ei niin nappaa kaikkia.

Ymmärtääkseni tästä on käyty kova äänistäkin keskustelua hallin syövereissä.

Kyllä sen ymmärtää jotta alkaa hiljalleen vituttaa kun itse annat vaihdosta toiseen kaikkesi ja toinen menee kentälle kuviokellumaan.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Tätä minä ihmettelen. Mitä sille sitoutumiselle yhteiseen tekemiseen tapahtui kesken kauden.

Ollaan tosiaan tultu työpaikalle monesti, mutta työnteko ei niin nappaa kaikkia.

Ymmärtääkseni tästä on käyty kova äänistäkin keskustelua hallin syövereissä.

Kyllä sen ymmärtää jotta alkaa hiljalleen vituttaa kun itse annat vaihdosta toiseen kaikkesi ja toinen menee kentälle kuviokellumaan.
Virkamieskiekkoa. Jortsu ja Tami olivat mestareita kitkemään ne elkeet joukkueesta. Nykyisin tulee pelaajille traumoja niiden koulukuntien valmennustyylistä.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Eka kymppi ja av kuraa, toka kymppi oli jo hyvää tekemistä mun mielestä. Vetojakin ihan ok.
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tätä minä ihmettelen. Mitä sille sitoutumiselle yhteiseen tekemiseen tapahtui kesken kauden.

Ollaan tosiaan tultu työpaikalle monesti, mutta työnteko ei niin nappaa kaikkia.

Ymmärtääkseni tästä on käyty kova äänistäkin keskustelua hallin syövereissä.

Kyllä sen ymmärtää jotta alkaa hiljalleen vituttaa kun itse annat vaihdosta toiseen kaikkesi ja toinen menee kentälle kuviokellumaan.
Kyllä tässä väkisinkin hiipii mieleen ettei tuolla ole oikein hyvä joukkuehenki ja odotellaan jo vähän golfkentille pääsyä. Ero viime vuoteen on silminnähtävä. Mutta mutuiluahan tämä vain on.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kyllä tässä väkisinkin hiipii mieleen ettei tuolla ole oikein hyvä joukkuehenki ja odotellaan jo vähän golfkentille pääsyä. Ero viime vuoteen on silminnähtävä. Mutta mutuiluahan tämä vain on.

Ei siellä olekkaan hyvä joukkuehenki. Shit happens. Ammattilaiset korjaa virheet ja sopeutuu muihin joukkueen yhteisen hyvän eteen. Pystyykö tämä joukkue siihen? Nyt ei vakuuta, mutta aikaa vieläkin on.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täysin tasainen erä, maalipaikatkin suht tasoissa. Lähinnä jäi vituttamaan tuo Bartosakin selvääkin selvempi kampitus, miten vitussa kolmen metrin päässä ollut tuomari ei tuota nähnyt?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös