WestCoast110
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Giallorossi
Bartosak todella epävarma maalilla. Lisää vaan kiekkoa perille niin kohta menee.
AV:n taso on pudonnut kuin lehmän häntä. Kaksin miehin saa hakata ribarista sisään maalinedustalta ja satakiloiset ukot seuraa katseella vierestä. Ollaan niinku tultu työpaikalle.
Virkamieskiekkoa. Jortsu ja Tami olivat mestareita kitkemään ne elkeet joukkueesta. Nykyisin tulee pelaajille traumoja niiden koulukuntien valmennustyylistä.Tätä minä ihmettelen. Mitä sille sitoutumiselle yhteiseen tekemiseen tapahtui kesken kauden.
Ollaan tosiaan tultu työpaikalle monesti, mutta työnteko ei niin nappaa kaikkia.
Ymmärtääkseni tästä on käyty kova äänistäkin keskustelua hallin syövereissä.
Kyllä sen ymmärtää jotta alkaa hiljalleen vituttaa kun itse annat vaihdosta toiseen kaikkesi ja toinen menee kentälle kuviokellumaan.
Kyllä tässä väkisinkin hiipii mieleen ettei tuolla ole oikein hyvä joukkuehenki ja odotellaan jo vähän golfkentille pääsyä. Ero viime vuoteen on silminnähtävä. Mutta mutuiluahan tämä vain on.Tätä minä ihmettelen. Mitä sille sitoutumiselle yhteiseen tekemiseen tapahtui kesken kauden.
Ollaan tosiaan tultu työpaikalle monesti, mutta työnteko ei niin nappaa kaikkia.
Ymmärtääkseni tästä on käyty kova äänistäkin keskustelua hallin syövereissä.
Kyllä sen ymmärtää jotta alkaa hiljalleen vituttaa kun itse annat vaihdosta toiseen kaikkesi ja toinen menee kentälle kuviokellumaan.
Kyllä tässä väkisinkin hiipii mieleen ettei tuolla ole oikein hyvä joukkuehenki ja odotellaan jo vähän golfkentille pääsyä. Ero viime vuoteen on silminnähtävä. Mutta mutuiluahan tämä vain on.