Nyt on ainakin sairaalassa, sanoi Ahokas Auran Aalloilla.Eikö Liukas sanonut että seisoi käytävällä?
Nyt on ainakin sairaalassa, sanoi Ahokas Auran Aalloilla.Eikö Liukas sanonut että seisoi käytävällä?
Eikö Liukas sanonut että seisoi käytävällä?
Joo, käsi pystyyn virheen merkiksi. Katsoin uudestaan haastattelun ja sanoi tosiaan että näki Pärän käytävällä ja pystyi puhumaan. Kai sitä halusi kuulla että seisoi käytävällä.Sano vaan, että näki käytävällä ja oli hereillä ja pysty puhumaa.
Et jos niinku Pärän loukin ja paskan pelin aiheuttaman veekäyrän sais laskemaan pussikalja ja Forte, ni niin ei passaa tehdä koska prioriteetit?Palstan taso tänään yhtä korkealla mitä peliesitys.
Sama. Itse aloin heti mankeloimaan tummaa pukua huomiseksi töihin ja peruutin suvun juhannusjuhlat.Enemmän olen silti pettynyt siihen että vielä Pärän niitin jälkeen täällä murehditaan sitä, että peli on paskaa ja ei maalia tehdä 5vs3 -tilanteessa. Mitä vittua?
Entä Rymättylän keväinen siian kalastus? Peruutatko perinteen, etkä osta edes kalastuskorttia tällä kaudella?Sama. Itse aloin heti mankeloimaan tummaa pukua huomiseksi töihin ja peruutin suvun juhannusjuhlat.