SirBallWax
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Ylivoima muistutti mun humalaista hyörimistä vanhalla Kauppatorilla.
Onko Suomen Liigan taso todella näin heikko mitä tämän iltainen ottelu näyttää?
On. Ei osata koota joukkueita. Ei skoutata. Ei markkinoida. Ei mitään. Eihän nuo pärjää edes chl:ssäOnko Suomen Liigan taso todella näin heikko mitä tämän iltainen ottelu näyttää?
Olet asian ytimessä.On. Ei osata koota joukkueita. Ei skoutata. Ei markkinoida. Ei mitään. Eihän nuo pärjää edes chl:ssä
Ei näin huonoa Tepsiä ole aikoihin näkynyt ja Saipahan on mitä on. Pelin taso on ihan Mestistä.
Olen lukemut tätä palstaa kuinka hienosti TPS näiden kirjoittajien mukaan pelaa ja siksi olen yllättynyt kun peli onkin täysin Mestis-tasoa.Miksi seuraat liigaa ylipäätään, jos noin koville ottaa? =D
Olen lukemut tätä palstaa kuinka hienosti TPS näiden kirjoittajien mukaan pelaa ja siksi olen yllättynyt kun peli onkin täysin Mestis-tasoa.
Olen lukemut tätä palstaa kuinka hienosti TPS näiden kirjoittajien mukaan pelaa ja siksi olen yllättynyt kun peli onkin täysin Mestis-tasoa.
Sieltä puuttuu jo viisi pakkia.. kuudes pois, vai? Ei se Spine niin mee että ukkoja vaan siirretään sivuun, koitetaan nyt vaan selvitä tää kuukausi, tammikuussa helpottaa.Suomi äkkiä helvettiin tuolta. Saari tilalle.
Sulle on vaan valehdeltu tääläkin päin naamaa. Sarjataulukkokin sitä kuulemma harrastaa.Olen lukemut tätä palstaa kuinka hienosti TPS näiden kirjoittajien mukaan pelaa ja siksi olen yllättynyt kun peli onkin täysin Mestis-tasoa.
Sanoisin että kakkoseen kandee laittaa lenkkarit ja ottaa se lyhyempi maila messiin.