TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 721 108
  • 13 341

12961

Jäsen
On tää kyllä aika kamalaa katsottavaa ollut. Saipa se vasta kujalla on, aikamoiseksi miekkailuksi menee.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Lumetetaanko Lappeenrannassa kaukalo ennen peliä vai mikä meininki jään kanssa? Sanoisin että kakkoseen kandee laittaa lenkkarit ja ottaa se lyhyempi maila messiin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Olen lukemut tätä palstaa kuinka hienosti TPS näiden kirjoittajien mukaan pelaa ja siksi olen yllättynyt kun peli onkin täysin Mestis-tasoa.

Olemme sarjakärjessä. Ihan hyvin pojat on mun mielestä pelannut. Ei kai ne ihan päin persettäkään voi vetää jos johtaa sarjaa?
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Olen lukemut tätä palstaa kuinka hienosti TPS näiden kirjoittajien mukaan pelaa ja siksi olen yllättynyt kun peli onkin täysin Mestis-tasoa.

Onhan siellä ollut tällä kaudella montakin varsin ehjää esitystä. Herra siellä päässä ei vaan taida pelejä silloin seurata.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Suomi äkkiä helvettiin tuolta. Saari tilalle.
Sieltä puuttuu jo viisi pakkia.. kuudes pois, vai? Ei se Spine niin mee että ukkoja vaan siirretään sivuun, koitetaan nyt vaan selvitä tää kuukausi, tammikuussa helpottaa.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Kyllähän tämä kokoonpanon repaleisuus näkyy. Voittoviikolla pelattiin kauden parasta kiekkoa ja kaikki näytti kaukalossa tuntevan oman roolinsa, nyt on taas kovaa hakemista pelaajakohtaisesti. Samalla ykkösestä on lataus pudonnut 70%:iin, joka näkyy ylivoimalla ja tulostaululla.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
SaiPa on tämän kautensa jo hävinnyt ja tuohon heidän tökkimiseen ja kävelyyn ei pidä mennä mukaan, vaan toisessa erässä kutosvaihde silmään ja ohitse. Siihen ei mitkään mestislipiäiset pysty vastaamaan.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Mielenkiintoista nähdä löytävätkö Pärssinen ja Nurmi Venäjän turnauksessa oman pelitasonsa uudelleen. Nyt heidän tasonsa näyttää kerta kaikkiaan kamalalta.
TPS:n kannalta olisi ehdottoman tärkeätä että nämä TPS:n avainpelaajat palaisivat nopeasti oikealle tasolleen, sillä en usko, että tämän iltainen taso on heidän normitasonsa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Sandberg olis vallan mainio hyökkääjä, jos osuisi maalipuiden väliin edes joskus. On tuskaista.

Nopealla tilastokatsauksella tosta Dösönöstäkään ei oo ratkaisua meidän maalinteko-ongelmaan. Aika plekseihin vetänyt, tosin hyvä että vetää. Muuten vähän valju kuva hänestä. Kattellaan.
 
Suosikkijoukkue
TPS
TPS:llä on tällä kaudella ollut pelillisesti huono näissä otteluissa sarjataulukon alakastia vastaan. Jotenkin ollut vaisua touhua ja hitaaseen repimiseen on lähdetty mukaan. Toivottavasti ei tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös