odotellaan kevättä ja ihmetellään silloin, miksi tämä palsta on silloin niin hiljainen kun fanipojat ovat poissa ja kukaan heistä ei muista mitä on tänne kirjoitellut.
Ei täydy odottaa kuin seuraavaan voittopeliin niin sinä olet poissa.
odotellaan kevättä ja ihmetellään silloin, miksi tämä palsta on silloin niin hiljainen kun fanipojat ovat poissa ja kukaan heistä ei muista mitä on tänne kirjoitellut.
Kerro sitten minulle, koska tunnut tietävän, mikä on kevään rosteri.Niin siis sä olet varma, että kevään rosteri on tässä? Osaat kertoa tämän jo nyt, vaikka runkosarjassa ei olla päästy edes puoliväliin saati siviilissä olla istuttu vielä edes joulupöytään.
Perkele Auris.. voisin ottaa sulta huomiselle kierrokselle pitkävetovinkit vastaan. Ois meinaan rahalle tarvetta tässä taloudessa.
Ihmeellistä kitinää Åstenin taklauksesta, jossa vähän voisi taklattavakin pitää aistejansa herkillä, kun selkeästi tiesi että vastustaja lähestyy eikä välttämättä ole tulossa halailemaan ja kulmaan nyhjäämään. Eihän tuo nyt ollut mitään rattijuopon toilailuihun verrattuna..
Kerro sitten minulle, koska tunnut tietävän, mikä on kevään rosteri.
Ihmeellistä kitinää Åstenin taklauksesta, jossa vähän voisi taklattavakin pitää aistejansa herkillä, kun selkeästi tiesi että vastustaja lähestyy eikä välttämättä ole tulossa halailemaan ja kulmaan nyhjäämään. Eihän tuo nyt ollut mitään rattijuopon toilailuihun verrattuna..
Kysy @Piku84 :ltä eikä minulta. Hän se esitti väitteen, ettei rosteri ole tässä. Minäkin samaa kysyin häneltä, mikä on kevään rosteri, kun hän vahvasti esitti, ettei se ole nykyinen.Vastaa sinä yhteen kysymykseen ensiksi ennen kuin alst kyselemään.
Kysy @Piku84 :ltä eikä minulta. Hän se esitti väitteen, ettei rosteri ole tässä. Minäkin samaa kysyin häneltä, mikä on kevään rosteri, kun hän vahvasti esitti, ettei se ole nykyinen.
Kysy @Piku84 :ltä eikä minulta. Hän se esitti väitteen, ettei rosteri ole tässä. Minäkin samaa kysyin häneltä, mikä on kevään rosteri, kun hän vahvasti esitti, ettei se ole nykyinen.
Missä minä olen väittänyt, ettei kevään rosteri olisi tässä. Lukemisen ymmärtäminen on todella vaikeata, kun piruja nähdään siellä, missä niitä ei ole.
Koko viikko ollaan rakennettu markkinoinnin toimesta vastakkainasettelua: TPS vs. HIFK, Turku vs. Helsinki. Lataus oli ilmeisen kova ja väkevä. Huolestuttavaa on, kuinka tasomme romahti kaikilla sektoreilla. Vaikka IFK olikin hyvä, joukkueen perustekeminen oli erittäin heikkoa. Menikö lataus kaiken hypetyksen keskellä yli? Vai oliko otteluun valmistautumisessa jotain poikkeuksellista? Ykköspyssyt epäonnistuivat ottelussa rujosti. Segundat vastaavasti nostivat hiukan tasoaan. Vaikka poissaoloja onkin paljon, pelaajat on joukkueeseen valittu liigaprofiililla. Plussaa oli fyysinen preesens: miehekkäästi pistettiin kampoihin, hyvä hyvä! Toivottavasti tämä oli yksittäinen, selkeä epäonnistuminen.
Runkosarja on runkosarja ja kevään play offit ovat ihan eri maailma. Silloin pitää voittaa vastustaja paras viidestä sarjassa. TPS:llä ei ole mitään mahdollisuuksia voitaa HIFK:ta eikä muutamaa muutakaan joukkuetta näissä sarjoissa nykyisellä rosterilla. Jos tätä ei ymmärrä, niin minä en sille asialle voi mitään. Tosiasiat vain pitää tunnustaa.
Mikä oli siis kysymys?Vastaisitko sä välillä kysymyksiin etkä suoltais tätä sun ympäripyöreetä paskaasi eri muodossa aivan jatkuvasti?
Missä hän on VÄITTÄNYT, että rosteri on tässä?
Mikä oli siis kysymys?
Tammela on hyvää vauhtia lämpenemään päin.
Nurmen pelaaminen yv:llä on kyllä vähän sinne päin, kun pelaa laidalla. Onetimerit ei oikein lähde, kiekko liikkuu tahmeasti.