ILIMAVEIVI
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Onko muuten Jimi Suomen loukista mitään tietoa ? Pahan näköisesti pää kopsahti laitaan siitä Kangasniemen taklauksesta.
Mitä luulisit? Mulla ainakin luotto täysin nolla tällä hetkellä Tepsin tiedottamisen suhteen. Tuominen jaksaa mussuttaa Hunajacastissa miten asioista puhutaan suorraan ja kaunistelematta...ei oikein nyt homma oo jiirissä.Onko muuten Jimi Suomen loukista mitään tietoa ? Pahan näköisesti pää kopsahti laitaan siitä Kangasniemen taklauksesta.
Jonkun kuvan instaan oli eilen postannut. Ainakin seisoi omilla jaloillaan.Onko muuten Jimi Suomen loukista mitään tietoa ? Pahan näköisesti pää kopsahti laitaan siitä Kangasniemen taklauksesta.
Onko Tuominen Hctps virallinen tiedottaja?Mitä luulisit? Mulla ainakin luotto täysin nolla tällä hetkellä Tepsin tiedottamisen suhteen. Tuominen jaksaa mussuttaa Hunajacastissa miten asioista puhutaan suorraan ja kaunistelematta...ei oikein nyt homma oo jiirissä.
Miksi tässä ketjussa? Tepsi pelasi lopun kolmella ketjulla ja Pyyhtiä otti paikan kakkosesta.Missä vaiheessa toisessa erässä Slafkovsky putosi kokoonpanosta?
Pakkohan tuon olla loukkaantunut, koska vaikea nähdä, että ei mahtuisi seitsikkoon terveenä.
Oliko niin, että jossain CHL-ottelun lämmittelyssä oli saanut kiekosta osumaa. Onko pelannut tuon jälkeen? Olisiko tuon takia sivussa?
Jalka paskana. Ei ole siis missään koirankopissa tai muuta. Uskomatonta paskaa, että TPS ei näistä itse tiedota.
Onko siis nimenomaan tuosta tapahtumasta kyse? Saanut siis kiekon jalkaan?
En tiedä onko sama tapahtuma, mutta jalka rikki siellä on jokatapauksessa. Siitä ei tietoa miten kauan on vielä pois.
Jalasta sydänongelmiin parissa tunnissa? Tämä on hyvä esimerkki case Korpikoskeen liittyen, että kaikkea ei tarvitse uskoa mitä tänne ''tietäjät'' kirjoittaa.
Ei kyllä yllätä kenen sisäpiiriläisen toimesta faktat taas tuli tiskiin :D
Voi luoja oikeasti. Kannattaa nyt ehkä hieman harkita mitä kirjoittelee, kun aika vähän sulla tuntuu olevan faktaa asioista. Eikä ole edes ensimmäinen kerta, kun olet aivan hakoteillä.
Aina ei voi osua oikeaan. Näin kuulin, mutta ilmeisesti tieto oli väärä. Käpälä pystyyn ja ensikerralla hiljaa. Jalkaloukkaantuminen oli kyllä totta, koska siitä oli CHL:n alkuinffossakin. Ei ilmeisesti enää siis vaivannut vaan ikävempiä asioita. Harmi Ivarssonin kanssa.
Siitä haluaisin kuulla lisää mitä muita huhuja olen tänne heittänyt mitkä eivät olisvat osuneet. Karri Kivi oli tällainen ja siitä aika monella ”sisäpiiristä” meni tieto päin honkia. Ilmeisesti palsta on siis menossa suuntaan missä kannattaa mahdolliset huhut ja mutut pitää itsellään. Eteenpäin sanois Juti.
Johan Ivarsson sydäntoimenpiteeseen
"Ivarsson on kärsinyt syksyn aikana rytmihäiriöistä, jonka myötä hänelle suoritetaan lokakuun 5. päivä toimenpide asian korjaamiseksi.
Toimenpiteen jälkeen Ivarssonia odotetaan joukkueen kokoonpanoon lyhyellä aikavälillä."
TPS-puolustaja Johan Ivarsson sydäntoimenpiteeseen - HC TPS
Jos kuulet asian "joltain" hallilta, joka on joku muu kuin TPS:n virallinen työntekijä tai henkilö itse, niin kannattaa selkeästi tuoda tämä esiin eikä kirjoittaa asiasta pomminvarmana tietona.
En tiedä onko sama tapahtuma, mutta jalka rikki siellä on jokatapauksessa. Siitä ei tietoa miten kauan on vielä pois.
Aina ei voi osua oikeaan. Näin kuulin, mutta ilmeisesti tieto oli väärä. Käpälä pystyyn ja ensikerralla hiljaa. Jalkaloukkaantuminen oli kyllä totta, koska siitä oli CHL:n alkuinffossakin. Ei ilmeisesti enää siis vaivannut vaan ikävempiä asioita. Harmi Ivarssonin kanssa.
Siitä haluaisin kuulla lisää mitä muita huhuja olen tänne heittänyt mitkä eivät olisvat osuneet. Karri Kivi oli tällainen ja siitä aika monella ”sisäpiiristä” meni tieto päin honkia. Ilmeisesti palsta on siis menossa suuntaan missä kannattaa mahdolliset huhut ja mutut pitää itsellään. Eteenpäin sanois Juti.
Huomaatko tuossa sinun ylemmässä lainauksessa miten tuot tiedon? Ei mitään mainintaa huhusta, mutusta, vaan ilmoitat vain, että juu jalka paskana ja paluuajankohdasta ei tietoa. Moni voisi olettaa, että koet tuon täysin faktatietona. Nyt sitten marttyyroit, kun hieman näpäytetään takaisin.