TPS:n loukkaantuneet kaudella 2021–2022

  • 89 266
  • 384

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tänää oli Hakkaraisen pienimuotoinen haastattelu intagramissa julkaistu treenien ohella ja taustalla ainakin näkyy kaksi keltapaitaista eli "ei kontaktia"? Videolta en ainakaan itse nähnyt ketkä olivat.
Olisko se pitkä kuikelo ollut Nurmi? Jotenkin samanlaista liikkumista. Toivottavasti oon väärässä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tammela pois "viikkoja". Lähteenä Silvennoinen AA:lla.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Helkkarin huojentava tieto, että Tammela pääsee jo viikkojen päästä mukaan. Monen kk huili olisi ollut paha takaisku.
 

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tuo nyt kovin hyvältä kuulosta, että edes koko kesä ei riittänyt kuntouttamaan tätä vaivaa. Toivotaan, että pääsee askiin mahdollisimman pian ja pysyy siellä.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Milloin Tammela on loukkaantunut? Onko kyennyt treenaamaan kesällä? Muistaakseni oli kesäkuun testeissä mukana, kuten Korpikoskikin. Vähän alkaa tuntua, että saatiin uusi Tukonen tai Jaakola. Ilmeisesti hänen varaansa ei kannata tällä kaudella laskea yhtään mitään. Hieman haiskahtaa taas myös siltä, että lääkärintarkastus on ollut puutteellinen, kun vammaa on ollut jo viime kaudella. Miten vitussa on tehty pahvi sairaan miehen kanssa? Todella paska fiilis on nyt tästä.
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Milloin Tammela on loukkaantunut? Onko kyennyt treenaamaan kesällä? Muistaakseni oli kesäkuun testeissä mukana, kuten Korpikoskikin. Vähän alkaa tuntua, että saatiin uusi Tukonen tai Jaakola. Ilmeisesti hänen varaansa ei kannata tällä kaudella laskea yhtään mitään. Hieman haiskahtaa taas myös siltä, että lääkärintarkastus on ollut puutteellinen, kun vammaa on ollut jo viime kaudella. Todella paska fiilis on nyt tästä.
Tuossahan videolla se vastaukset antaa sun kysymyksiin. Viime kauden vamma. Lääkärintarkastuksesta en olis huolissani, kertoi tuossa että "ajateltiin että kesän aikana saatais kuntoon" eli kuulostaa siltä että yhdessä on päätöksiä tehty. Turha siis alkaa heittelee syytöksiä suuntaan tai toiseen, ihan tarpeeksi niitä lentelee jo täällä ja täältä joukkueen suuntaan.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sopparihan on todennäköisesti Tammelan kanssa tehty ennen tota loukkaantumista. Voisin ainaki kuvitella, että soppari tehty hyvissä ajoin ennen kevättä. Rasitusvamma tais kuiteki olla ja vaivannu keväällä. Ni mutuna villi veikkaus, et kevään aikana tullu tai ilmenny. Oletettu, et kesällä paranee levolla. No ei parantunu.

Tää ihan omaa mutuilua.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sopparihan on todennäköisesti Tammelan kanssa tehty ennen tota loukkaantumista. Voisin ainaki kuvitella, että soppari tehty hyvissä ajoin ennen kevättä. Rasitusvamma tais kuiteki olla ja vaivannu keväällä. Ni mutuna villi veikkaus, et kevään aikana tullu tai ilmenny. Oletettu, et kesällä paranee levolla. No ei parantunu.

Tää ihan omaa mutuilua.
Näin ne legendat täällä syntyy. Tammela kertoo että vamma vaivannut viime kaudella, nyt kun spekuloit "ääneen" että keväällä tullut vamma niin ei aikaakaan kun se on jo täällä fakta että vamma vasta keväällä ja TPS teki sopimuksen aikaisemmin. Turhaa lätinää sanon mä.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin ne legendat täällä syntyy. Tammela kertoo että vamma vaivannut viime kaudella, nyt kun spekuloit "ääneen" että keväällä tullut vamma niin ei aikaakaan kun se on jo täällä fakta että vamma vasta keväällä ja TPS teki sopimuksen aikaisemmin. Turhaa lätinää sanon mä.

Sanot siis, että keskustelupalstalla ei saa mutuilla mitään tai kertoa mielipiteitään. Vaan kaikki pitää perustua kovaan faktaan ja lähteet pitää laittaa ylös. Jotta faktan voi tarkistaa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sanot siis, että keskustelupalstalla ei saa mutuilla mitään tai kertoa mielipiteitään. Vaan kaikki pitää perustua kovaan faktaan ja lähteet pitää laittaa ylös. Jotta faktan voi tarkistaa?
En mä missään kohtaa sanonut etteikö saa mutuilla. Kerroin että mun mielestä on turhaa lätinää spekuloida silloin kun pelaaja sen itse suoraan kertoi. Mulle kova fakta on se että pelaaja itse sen kertoo. Se että lainasin sun viestiä oli vain yksi esimerkki siitä miten täällä mutut muuttuu hetkessä faktoiksi. Ei tarvi kuin mennä lukemaan hetkeksi Korpikosken ketjua.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Onko Lajusella jotain vammaa kun ei tänäänkään pelaa? Sinänsä ihan hyvä olla siinä tapauksessa pelaamatta näitä merkityksettömiä pelejä.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Onko Lajusella jotain vammaa kun ei tänäänkään pelaa? Sinänsä ihan hyvä olla siinä tapauksessa pelaamatta näitä merkityksettömiä pelejä.
Luultavasti tienaa liikaa ja on liian pitkä sopimus. Olkoon sopimuksensa loppuun asti katsomossa.
Hassuttelut sikseen, toivottavasti on pian askissa. Lajusen kokemusta ja tietynlaista rauhallisuutta kaivataan kun tuntuu, välillä siltä että koohottajat luistelee vailla minkäänlaista ajatusta.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Kotisivujen otteluennakosta poimittua:
"Illan TPS:n kokoonpanosta puuttuu sairaslomalla oleva Lauri Korpikoski sekä loukkaantumisestaan hyvää tahtia toipuva Ville Lajunen. Jonne Tammelan tarkasta paluuaikataulusta kaukaloon ei ole tässä vaiheessa tarkempaa tietoa."

Eli oletetaan tämän perusteella, että Slafkovsky, Hakkarainen, Knazko että Ivarsson ovat rotaatiossa.

On se nyt saatana vaikeaa laittaa kaikkea infoa. Kannattajien aliarvostamista, sanon minä!

ps. ei toi Tammelan keissi hyvältä vaikuta. Taidettiin haukata kasa paskaa.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Onko tietoa mikä vamma Tammelalla? Hajosiko viime kaudella vai nyt tämän kauden alla?
Tainnut olla koko uransa enemmän ja vähemmän rikki.
Kesästä kommentoi että oli suunniteltu niin että viime kauden vanhat saataisiin kuntoutettua ennen kauden alkua. Oltiinkin oikein kunnolla väärässä.

Jännä että jossain Hifkissä tai Tapparassa ei näitä tapauksia ole. Tepsissä saisi kohta kokoonpanon tältä vuosituhannelta.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Tammela itse kertoi, että vamman uskottiin paranevan kesän aikana, muttei näin käynyt. Pelasi hän ainakin finaaleissa, muttei tiedä, millä piikillä ehkä? Kyllä kasaan paskaa on nähtävästi käsi lyöty. Ilmeisesti jokin vamma, jota on hankalahko tai turha leikata. Tammelan varaan on mitä luultavimmin aivan turha laskea mitään. Meillä ratkaisupuoli on muutenkin kyllä liian leveä...
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kotisivujen otteluennakosta poimittua:
"Illan TPS:n kokoonpanosta puuttuu sairaslomalla oleva Lauri Korpikoski sekä loukkaantumisestaan hyvää tahtia toipuva Ville Lajunen. Jonne Tammelan tarkasta paluuaikataulusta kaukaloon ei ole tässä vaiheessa tarkempaa tietoa."

Eli oletetaan tämän perusteella, että Slafkovsky, Hakkarainen, Knazko että Ivarsson ovat rotaatiossa.

On se nyt saatana vaikeaa laittaa kaikkea infoa. Kannattajien aliarvostamista, sanon minä!

ps. ei toi Tammelan keissi hyvältä vaikuta. Taidettiin haukata kasa paskaa.


Kyllä mää oon edelleen sitä mieltä, että Tammela oli erinomainen hankinta. Tottakai on perseestä, että loukkantuminen iski tai vanha vamma ei tullutkaan kuntoon. Potentiaalia kaverissa on pirusti ja iskee tälläkin kaudella varmasti hyvät tehot.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä mää oon edelleen sitä mieltä, että Tammela oli erinomainen hankinta. Tottakai on perseestä, että loukkantuminen iski tai vanha vamma ei tullutkaan kuntoon. Potentiaalia kaverissa on pirusti ja iskee tälläkin kaudella varmasti hyvät tehot.

Ehdottomasti samaa mieltä! Kova hankinta ja mitä itse tiedän, niin kyllä se parantuminen vammasta on sillä tasolla, että paluu pitäisi tapahtua kohtullisella aikataululla. Tietenkään takapakkia ei saa tulla tai kausi on äkkiä ohi, koska pelirytmiin on hankala päästä.
 
Viimeksi muokattu:

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Jännä että jossain Hifkissä tai Tapparassa ei näitä tapauksia ole. Tepsissä saisi kohta kokoonpanon tältä vuosituhannelta.

Vaikka vähän ot, niin pakko tarttua tähän ennen kuin joku stadin skloddi saapuu pätemään.

Samaa mieltä, että meidän sairaskertomukset avainpelaajien kanssa on liian pitkä kirja, mutta samaan kastiin menee myös IFK. Esim Paajasen teräsmiesputki meni poikki heti stadiin saapuessaan, Koivistoinen heti telakalla ym. Sanoisin että ollaan stadilaisten kanssa about sujut näissä.

Yhtä kaikki, tekee mieli repiä hiuksia päästä kun tärkeimmät ukot menee paskaksi sopimusta allekirjoittaessaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös