Kertoi juurikin sen, mistä moni on huolissaan. Tehottomuudesta.
Mutta laskeppa +/- tilastot 1.12.21-11.02.22, miten sijoittuvat? Itse laskisin, mutta en kännykällä halua alkaa taiteilemaan liigan sivuilla ja tekemään taulukoita (en siis tiedä saako jostain helpon listauksen vai ei). Ja tämä siis ilman vinoilua, oletan että ovat häntäpäässä, mutta en tiedä. Jos eivät, niin hyvä näin.
Hyvin voi ollakkin häntä päässä. En nyt viitsi tätä laskea, koska kohtalaisen työlästä liigan sivuilta kaivaa, jos oikein muistan. Mutta ihan loogista se on, että jos ykköskentällä ei toimi niin se korreloi suoraan joukkueen pistesaaliiseen. Enkä mä ole edes erimieltä, että ykköskenttä on sakannu ja peli on ollut kaameen näköstä viimiset pari kuukautta.
Mutta ykköskentällä on ollut myös kaikkea puuhaa viimeisten kuukausien aikana: EHT:ta, U20 kisaa, koronaa. Ei ihan hirveän monta peliä ole nyt yhdessä pelanneet näiden ylimääräisten tapahtumien jälkeen. Hyvä kuitenkin näidenkin herrojen osalta muistaa, ettei ole mitään kokeneita yksilöitä vielä. Pyyhtiä 20v, Pärssinen just täytti 21v ja Nurmi 23v. Outoa ois jos toi kaikki ohjelma ei yhtää vaikuttais. Ihan rautasia ammattilaisia ei kuitenkaan vielä oo.
Mutta mitä sille pitäisi sitten tehdä. Kyllä mä väitän, että paras on että kolmikko pelaa keskenään ja saa pelejä alle ja treeniä edelleen. Kyllä siellä ajoittain kolmikko kuitenkin hyvin löytää toisensa. En nää, että se auttais merkittävästi että laitetaan eri kenttiin. Erityisesti, ku muut kentät on ruvennu heräämään kanssa, ni riski on että sitten kaikki alottaa ns. nollasta ja sitte vasta sekasta on. Mutta siksi meillä on ammattivalmennus, että he keksivät parhaat ratkaisut. Ja toki saa olla eri mieltäkin, mutta koitan nostaa vaan sitä esille, että ymmärrän kyllä täysin valmennuksen ratkaisut ja olen heidän kanssaan samaa mieltä.