:D Oo ja koo.
En tiedä meneekö mulla nyt jonkun tutkan ohi mutta Hetun viesti on keskiviikolta, jolloin peli alkoi tottatosiaan klo 17. :D
:D Oo ja koo.
En tiedä meneekö mulla nyt jonkun tutkan ohi mutta Hetun viesti on keskiviikolta, jolloin peli alkoi tottatosiaan klo 17. :D
Eiku.. Koo ja Koo.. tosiaan KK matsi alkoi klo 17. Tämän päiväistä en oo edes tarkastanut. Vedän kuitenkin Pridelipun salkoon jo kolmelta.:D Oo ja koo.
eki avannut jo korkin, että pystyy katsomaan tuota räpellystä kuudelta. Suosittelen muillekkin.
Vainari pois täysin ansaitusti. Itse huomasin Vainarln eilen kentällä ensimmäisen kerran samaan aikaan kuin selostaja, olisko ollut pelattu jotain n.54min.Tammela palaa rosteriin ja Vainari villaan..
Pyne-Pärä-Makke
Tammela-Ine-Stenu
Väisänen-Hults-Dösö
Liukas-Jasu-Haapanen
Arell-Lajunen
Viro-Rafkin
Suomi-Eronen
Allén
Karejev
Vuorio
Tammela palaa rosteriin ja Vainari villaan..
Pyne-Pärä-Makke
Tammela-Ine-Stenu
Väisänen-Hults-Dösö
Liukas-Jasu-Haapanen
Arell-Lajunen
Viro-Rafkin
Suomi-Eronen
Allén
Karejev
Vuorio
Voittavaa joukkuetta ei vaihdeta. Eilen jo aavistuksen parempaa ja tuli sieltä maalikin ykköselle. Muut kolme toimi eilen hyvin, miksi niitä pitää hajoittaa yhden kustannuksella? Toki oon samaa mieltä kuin @Normandia, olisin laittanut Tammelan Hultsin ja Dösön kanssa.Helvetti jäätyy ennen, kuin Ahokas rikkoo ykköskentän. Ihan uskomatonta.
Vainari oli vakuutuksena jos Peltonen olisi käskyttänyt.Vainari pois täysin ansaitusti. Itse huomasin Vainarln eilen kentällä ensimmäisen kerran samaan aikaan kuin selostaja, olisko ollut pelattu jotain n.54min.
Itse huomasin ekaa kertaa siinä kohtaa kun koitti pistää tyhjiin omasta päästä.Vainari pois täysin ansaitusti. Itse huomasin Vainarln eilen kentällä ensimmäisen kerran samaan aikaan kuin selostaja, olisko ollut pelattu jotain n.54min.
Nyt on vaikea olla samaa mieltä. Yhtä fyysinen ja iso kuin Marko Tuomainen, mahtoi siinä Hifkin kisut olla peloissaan jos meidän ase on Vainionpää.Vainari oli vakuutuksena jos Peltonen olisi käskyttänyt.
Istuskeli kaukalon reunalla aina kun vähän kuulumisia vaihdettiin.
Hyvä tyyppi.
Voittavaa joukkuetta ei vaihdeta. Eilen jo aavistuksen parempaa ja tuli sieltä maalikin ykköselle. Muut kolme toimi eilen hyvin, miksi niitä pitää hajoittaa yhden kustannuksella? Toki oon samaa mieltä kuin @Normandia, olisin laittanut Tammelan Hultsin ja Dösön kanssa.
Ymmärrän pointin mutta kuten sanoit, kolme toimii ihan ok joten miksi ne pitää rikkoa yhden takia. Eikä se ykkösen peli nyt noin huonoa ollut mitä sanoit, eli ei se nyt järkyttävää voinut olla jos voitettiin neljä muna.Eilen ykköskenttä oli by far heikoin kenttä Tepsiltä. Yksi maali, mutta kokonaispanos oli aivan järkyttävä jälleen kerran. Tällähetkellä toimii kolme kenttää ihan ok, mutta omasta mielestäni olisi ainakin kivempaa jos 4 kenttää toimisi.
Aivan saatanan paskan ykköskentän hyökkääjät ovat joukkueen sisäisessä pistepörssissä kaikki neljän parhaan joukossa. Pärssinen +/- tilasto +2, Nurmi +3 ja Pyyhtiä - 4. Hyi saatana! Kyllä nyt kannatta rikkoa koko paketti.
Kannattaa katsoa viime kuukausien ja pelien tilastoja ennen kuin tulet suu vaahdossa huutamaan. On rumaa luettavaa. Laittaisin ehkä jopa K18-puolelle.
Koko tepsi ollu aivan sekaisin viime kuukaudet. Jos noilla kentillä otetaan HIFKiä vastaan 4-0 ja heti seuraavana päivänä peli, ni musta ois järjenköyhyyttä tehdä isompia muutoksia ketjuihin.
Eli nyt nämä kentät toimivatkin täydellisesti? Pelasivat huonosti 20 peliä, mutta yhden HIFK-pelin jälkeen homma lähtee rokkaamaan kuin unelma. Toivottavasti näin, mutta joku voisi sanoa tuota ajattelutapaa optimistiseksi.
Paitsi jos on katsonut pelejä joissa tepsukoita on kohdeltu kaltoin niin muistuttamassa ovat olleet Vainionpää ja Rafkin.Nyt on vaikea olla samaa mieltä. Yhtä fyysinen ja iso kuin Marko Tuomainen, mahtoi siinä Hifkin kisut olla peloissaan jos meidän ase on Vainionpää.
Aivan saatanan paskan ykköskentän hyökkääjät ovat joukkueen sisäisessä pistepörssissä kaikki neljän parhaan joukossa. Pärssinen +/- tilasto +2, Nurmi +3 ja Pyyhtiä - 4. Hyi saatana! Kyllä nyt kannatta rikkoa koko paketti.
Ennen eilistä peliä Pärä taisi olla - 14 ja Nurmi - 8 marraskuusta eiliseen päivään. Todellakin hyi saatana.