Millä perusteella?
TPS voitti runkosarjan voittajan Kärpät 5-2 joten on täysin perusteltua tuoda Legacy Bowl Turkuun.
Millä perusteella?
Hyökkäyksen ja koko joukkueen ykköstähti on kuitenkin Juraj Slafkovsky. Slokavian lahjakas nuori mies oli kyllä todella hyvä. On nyt jo todella vahva ja taitoakin löytyy, niin ajoittain täysin pitelemätön kaukalossa. On pelityyliltään jonkinasteinen yhdistelmä junnuvuosien Kakkoa ja Rantasta. Toivottavasti jatkaa Turussa.
Molemmat on ihan hyvän tason lupauksia kyllä. Nuo vähän vaatimattomat tehot molemmilla johtuu enimmäkseen pienestä roolista ja sitten molemmilla on vähän tekemistä luistelun kanssa. Uusikartanolla oli toki myös loukkaantumista syksyllä mikä vaikutti luonnollisesti kanssa. Kaski on sellainen vähän "patrikvirtamainen" pelaaja. Hyvä laukaus ja pystyy pelaamaan sekä keskellä, että laidassa. Uskoisin kummankin ottavan syksyllä isompaa roolia joukkueesta.Miten näet A:ssa ja B:ssä sekä U18-maajoukkuueessa pelanneiden Riku Uusikartanon ja Topias Kasken tulevaisuuden? A:ssahan kaverit suurimman osan kaudesta pelasivat, mutta pisteiden valossa olikin hiljaisempaa.
No joo, mutta eipä nuo juniorisopimukset hirveästi pidättele, jos pelaaja haluaa lähteä. Kyllähän Juraj täällä varmasti pääsee A-nuorissa kokeilemaan ja miksei vaikka vähän edustuksen meininkiäkin pääsisi haistelemaan. On kuitenkin fyysisesti melkeinpä valmis liigaan.Jääkiekkoliiton sivujen mukaan Slafkovskyn sopimus 2022 asti.
Bogdanovissa ainesta vaikka mihin..
Huhuttu Kaskinen loistaa poissaolollaan..
Aron varmaan pääsee kokeilemaan B-nuorten vauhtia, jos/kun syksyllä pelit käynnistyy. Janin osalta ei oikein osaa sanoa. Tehnyt hyvää duunia B:n kanssa, mutta ei näköjään ainakaan jatka junnuissa. Toki Seuralla on se yksi valmennusryhmä jota ei vielä ole vahvistettu myös tai sitten vaihtaa seuraa.Mihin Kiviharju?
Tähän olisi kiva kuulla jotain perusteluja. Itse en tiedä Vidmanista oikeastaan mitään, mutta valmentajakokemusta löytyy EP:n mukaan jo 10 vuoden ajan, eli ei se mikään ihan paska voi olla ja ainakin paloa valmentamiseen löytyy. En näe mitään syytä miksei tälläisille voisi valmentajapolun kautta antaa mahdollisuutta apuvalmentajan rooliin myös Liigassa.Mutta mutta jos vähän pidemmälle mietin, niin Vidman ei mielestäni ole menestyvän liigajoukkueen valmentaja.
Tähän olisi kiva kuulla jotain perusteluja. Itse en tiedä Vidmanista oikeastaan mitään, mutta valmentajakokemusta löytyy EP:n mukaan jo 10 vuoden ajan, eli ei se mikään ihan paska voi olla ja ainakin paloa valmentamiseen löytyy. En näe mitään syytä miksei tälläisille voisi valmentajapolun kautta antaa mahdollisuutta apuvalmentajan rooliin myös Liigassa.
Jos kuulemasi huhun mukaan on täysi mulkku, se ei kertonut totuutta. On lisäksi ihan v***n ää**ö...Bogdanovista peukku, Norren osalta hieman varautuneempi peukku. Toivottavasti huhut kyseisen herran persoonasta ovat liioiteltuja, nykyvalmennus toimii paremmin tiimityönä kuin auktoriteettipäsmäröintinä.
Aron varmaan pääsee kokeilemaan B-nuorten vauhtia, jos/kun syksyllä pelit käynnistyy. Janin osalta ei oikein osaa sanoa. Tehnyt hyvää duunia B:n kanssa, mutta ei näköjään ainakaan jatka junnuissa. Toki Seuralla on se yksi valmennusryhmä jota ei vielä ole vahvistettu myös tai sitten vaihtaa seuraa.
Siirtyy koulutus bisnekseen ja on perustanut ymmärtääkseni oman firman. Eli hänkin lyö pillin naulaan ja siirtyy kiekosta syrjään.Mitäs Juuso Nieminen tekee tulevaisuudessa? Ymmärsin ettei jatka HPK:ssa...
Jani siirtyy kokonaan pois kiekosta ainakin ensi kauden osalta. Tämä siis herran omalla suulla sanottuna
Ihan satavarma en ole mutta käsittääkseni moni nuori pelaaja Keski-Euroopasta ottaa itse yhteyttä seuraan ja haluaa tulla try-outille. Korjatkaa toki jos olen väärässäKenen ansioksi seurassa on luettava noiden muutaman potentiaalisen slovakkijunnun houkutteleminen Turkuun? Tuntuu todella erikoiselta, ja tässä tapauksessa siis erikoisen hyvältä TPS:n kannalta sanottuna, että yksi maailman ikäluokkansa parhaista ellei paras on saatu Tepsin junnuihin kehittymään.
Ihan satavarma en ole mutta käsittääkseni moni nuori pelaaja Keski-Euroopasta ottaa itse yhteyttä seuraan ja haluaa tulla try-outille. Korjatkaa toki jos olen väärässä