Itse peluuttaisin vielä Knazkoa vuoden-kaksi junnuissa. Voihan toki häntä kokeilla jonakin loukkien stunttaajana, mutta olisi silkkaa hulluutta nostaa suoraan edariin nyt.
Juuri tämän takia täytyykin toivoa, että Knazko pakkaa kamansa ja siirtyy muualle kehittymään. Ei tuon tason lahjakkuus katsele sivusta kun saman ikäisiä ja tasoisia lupauksia nousee edustukseen ja itse pitäisi viihtyä jopa neljä(!) kautta a-junnuissa ja kuulla miten olisi ”silkkaa hulluutta nostaa hänet edariin”. No tietenkään tuo mitä sanoit ei ole seuran virallinen kanta, mutta en ollenkaan hämmästyisi, vaikka siellä noin vinosti ajateltaisiinkiin. Tietenkin täytyy pitää mielessä myös se mahdollisuus, että pelaaja itse ei halua jatkaa, vaikka sopimusta olisi tarjottu ja silloin tämä päätös olisi pelaajan taholta tehty juuri tästä edellä mainitusta syystä.
Ja siis tietenkään kaikki junnut eivät mahdu samaan aikaan edustukseen, mutta nytkin siellä on sopimuksen alla Viro, Rafkin, Kaskinen, Anttalainen, Laitamäki ja Pulli. Silkkaa hulluutta ilmeisesti tämäkin.