TPS:n harjoitusottelut kaudella 2020–2021

  • 92 983
  • 650

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olis kai tähän hintaan voinut saada myös selostuksen..

Tykkään kyllä tuosta Tepsin tavasta haastaa. Ei siellä paljon päätykiekkoja roiskita eikä puolustusalueelta heitetä laidan kautta ulos.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Ei ollut mitään ideaa. Kuinka monta Kärpillä oikein olisi pitänyt olla jäähyllä?
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kukaan ei tunnu YV:llä oikein liikkuvan. Tuntuu ku harjotuksessa ois viety tötsät hyökkäysalueelle ja näytetty, et täs on sun paikka yv:llä.

Tosi mielikuvituksetonta. Ishkakov ja Pajuniemi heitti pari poikittaissyöttöä, mut kumpikaa ei pystyny nii hyvää syöttöä heittää, että vois vetää suoraa. Muut ei tehny sitte mitää. Seiso ja nautti vaa aitopaikalta jääkiekkoa.

Vähän samantyyppistä ollu useamminki.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En osaa kovin huolissani lolla tuosta yv:stä. Toki 5vs3 pitää olla treenaamattakin parempaa mitä nyt oli mutta uskon että yv:tä ei olla juurikaan vielä treenattu vaan keskitytty muihin asioihin. Kyllä se sieltä tulee, tekijöitä on ja valmentajia ketkä sitä on osannut ennen ihan nätisti pelata.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Se mikä pisti silmään tuossa ylivoimalla etenkin, oli se ettei maalin edessä ollut ketään. Aika rauhassa sai kärppien av-kolmikko seistä vain peittämässä syöttölinjoja ja suoria vetoja. Sitten kun niitä vetoja tuli, niin pitäisi mennä suoraan sisään kun kukaan ei laita karoja perille. No, vielä on aikaa parantaa.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Makke Nurmi on ollut kyllä ihan ylikylän äijä koko preseasonin. Saattaa Senatorssissa hieman kiristää kauden jälkeen kun eivät sopparia tarjonneet.

On todella hyvä mutta maalintekoon pakko saada terävyyttä. Hukkaa vielä aivan liikaa paikkoja.
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Tulkaa kertomaan sitten kun Ortega saa jotain aikaan.
Kyllä on Ortegan tekeminen ollut valitettavan vaisua jokaisessa pelissä mitä olen katsonut. Jotkut palstatoverit kritisoivat, että ei saisi vielä näin aikaisin antaa tuomiota, ja olen oikein mielelläni tässä väärässä, mutta tilanne on se että kaveri ei saa mitään aikaan kiekolla, eikä myöskään kiekottomana edistä peliä millään tavalla. Jatkuvasti kiire vastustajan kanssa ja itse ei pysty irtautumaan kiekolla oikein mistään tilanteesta.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä on Ortegan tekeminen ollut valitettavan vaisua jokaisessa pelissä mitä olen katsonut. Jotkut palstatoverit kritisoivat, että ei saisi vielä näin aikaisin antaa tuomiota, ja olen oikein mielelläni tässä väärässä, mutta tilanne on se että kaveri ei saa mitään aikaan kiekolla, eikä myöskään kiekottomana edistä peliä millään tavalla. Jatkuvasti kiire vastustajan kanssa ja itse ei pysty irtautumaan kiekolla oikein mistään tilanteesta.

Täysin samaa mieltä tästä näkemyksestä. Joukkueen heikointa osastoa.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ei kyl ole mitään jääkiekon juhlaa ollut.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jospa tuota ylivoimaakin alettaisiin sitten treenata hiljalleen. Hymiö. Omaan silmääni myös puolustuspäässä riittää tekemistä aika lailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös