Makke Nurmi on ollut kyllä ihan ylikylän äijä koko preseasonin. Saattaa Senatorssissa hieman kiristää kauden jälkeen kun eivät sopparia tarjonneet.
Ei tietenkään mutta Senatorsin oikeudet Nurmeen umpeutuivat keväällä kun eivät sopparia tarjonneet. Voi jatkossa sainata mihin organisaatioon haluaa. Luulisi että Ottawassa olisi nähty tulevaisuudessa käyttöä Makkelle.No ei Nurmi kyllä änärimies vielä ole.
Tulkaa kertomaan sitten kun Ortega saa jotain aikaan.
Tulkaa kertomaan sitten kun Ortega saa jotain aikaan.
Tätä minäkin ihmettelin, mutta sitten paljastui että Haapanen oli asialla. Larsson niin hyvä kuin onkin ei kyllä yleensä kiekkoa kohti maalia saa. No yhtä kaikki tarpeeksi kohti sai tällä kertaa kun Haapanen sai ohjata maaliin.YV-maali! Oliko Larsson kun piiskaisi?
Jep. Ei anneta kaverille edes treenikauden loppuun aikaa. Ulos vaan!
Kyllä on Ortegan tekeminen ollut valitettavan vaisua jokaisessa pelissä mitä olen katsonut. Jotkut palstatoverit kritisoivat, että ei saisi vielä näin aikaisin antaa tuomiota, ja olen oikein mielelläni tässä väärässä, mutta tilanne on se että kaveri ei saa mitään aikaan kiekolla, eikä myöskään kiekottomana edistä peliä millään tavalla. Jatkuvasti kiire vastustajan kanssa ja itse ei pysty irtautumaan kiekolla oikein mistään tilanteesta.Tulkaa kertomaan sitten kun Ortega saa jotain aikaan.
Kyllä on Ortegan tekeminen ollut valitettavan vaisua jokaisessa pelissä mitä olen katsonut. Jotkut palstatoverit kritisoivat, että ei saisi vielä näin aikaisin antaa tuomiota, ja olen oikein mielelläni tässä väärässä, mutta tilanne on se että kaveri ei saa mitään aikaan kiekolla, eikä myöskään kiekottomana edistä peliä millään tavalla. Jatkuvasti kiire vastustajan kanssa ja itse ei pysty irtautumaan kiekolla oikein mistään tilanteesta.