2-1 Kärpille? Pulju ja Jokinen teki Kärpille 3. erässä.
Sen verran puolustan Luukkosta siitä Puljun maalista että Kärppä pelaaja maskina edessä jonka jalkojen välistä löysä ilmeisesti syötöksi tarkoitettu veto lirui maaliin mutta silti hänen olisi pitänyt nähdä se . Kieltämättä lahja maali.Kärppien tasoitusmaali oli ihan ilmainen. Se meni Luukkosen puikoista ja piikkiin.
Ortega siis edelleen jostain Squiresin ja Locken välistä? Mites Weinger?
Tuli muuten mieleen että miten nuo kotiharkkapelien ottelujärjestelyt on toiminu? Ite en ole vielä ehtinyt korona-kiekkoa seuraamaan paikan päälle joten kiinnostais tietää mitä mieltä olette esim. lohkojaottelusta ja maskisysteemeistä?
Nyt näyttää oikeasti kokoonpanot hyviltä!
Haapanen itse asiassa yllättävän korkealla rosterissa. No saapahan ainakin kunnon näytön paikan venäläisten rinnalla.
Myös Kestner-Jasu-Weinger vaikuttaa ennakkoon hyvältä koostumukselta. Jasu vastaa puolustusvelvoitteista ja Kestner ja Weinger saavat painaa täysillä hyökkäyspäähän. Weinger tuo myös mukavasti jalkoja tuohon ketjuun.
Kun saadaan Korpikoski mukaan kokoonpanoon niin voisiko kauden avauksessa itse asiassa hyökkäysketjut mennä jotenkin näin:
Nurmi-Pärssinen-Pajuniemi
Korpikoski-Ishakov-Ibragimov
Kestner-Jasu-Weinger
Liukas-Wirtanen-Haapanen
Luulen, että jotain tällaista valmennus noilla tämän päivän ketjukoostumuksilla hakee kauden alkua silmällä pitäen...
Ortega on pomminvarmasti kauden avauksessa rosterissa. Sitä ketä tippuu hänen edestään on jopa vähän vaikea arvailla. Veikkaan kuitenkin, että Haapanen tekee tilaa. Saa nähdä. Joku ei tule olemaan tyytyväinen, kun ei mahdu kokoonpanoon.
Kappas. Bibic esittää maalin edessä otteita joiden takia kai hänet jengiin hommattukin.
Karvinen lensi kyllä hienosti nurin. Noin Bibicin pitääkin toimia!Kappas. Bibic esittää maalin edessä otteita joiden takia kai hänet jengiin hommattukin.