TPS, media ja julkisuus

  • 2 986 884
  • 11 997

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: J. Koivun haastattelu

Viestin lähetti foobar
Sen lauluja laulat kenen leipää syöt?

Näinhän se menee. TPS:n piikkiin kirjoittelevilla ei ole kauheasti varaa seuraa kritisoida, missään yhteyksissä. Voi muuten löytyä aika nopeasti 42 kuva persiistä.

Eikä siis nyt puhuta Mikko Eloranta -tatuoinnista.
 

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Kutsu

Viestin lähetti Oloneuvos
Osoituksena halusta kehittää toimintaansa kannattajien toivomuksia vastaavasti kutsuu TPS tähän ketjuun tähän mennessä kantaa ottaneet aktiiviset Jatkoajan TPS-kirjoittajat vieraakseen seuraamaan SM-liigan runkosarjan ottelua TPS-JYP torstaina 14. lokakuuta Turkuhalliin. Samalla osallistujille tarjoutuu tilaisuus esittää omia ehdotuksiaan ja toivomuksiaan uunituoreelle mediavastaava Juha Kiviselle allekirjoittaneen toimiessa tilaisuuden isäntänä.

Mielenkiinnolla kuulisin miten tilaisuus meni?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Re: Kutsu

Viestin lähetti foobar
Mielenkiinnolla kuulisin miten tilaisuus meni?

En ollut paikalla, mutta huolestuneena tarkkailen josko osallistuneet ovat saaneet sieltä orgaani-influenssan eikä kukaan tiedota mitään. Tai sitten ovat vielä niin kovassa kangessa ettei ole näppäriä ehtinyt takomaan.
 

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Kutsu

Viestin lähetti kausi
En ollut paikalla, mutta huolestuneena tarkkailen josko osallistuneet ovat saaneet sieltä orgaani-influenssan eikä kukaan tiedota mitään. Tai sitten ovat vielä niin kovassa kangessa ettei ole näppäriä ehtinyt takomaan.
Kannatan jälkimmäistä vaihtoehtoa. Pelkään ensimmäistä.

Seuraavat nimimerkit saivat siis kutsun:
pygmalion, Sparrow, Jj, Pressiboxi, mission16W, kausi, Jet-Ace, foobar ja dreamy83.

Oliko kukaan kutsutuista paikalla? foobar ja kausi eivät olleet. Vai järjestettiinkö edes koko tilaisuutta? Ööh, tässä kohdassa pitäisi kait vaatia (nyt tulee nauru) tiedotusta osapuolilta.

Jos sivuutetaan seikka, että on hassua kutsua nimimerkillä kirjoittavia paljastamaan nassunsa nimimerkkinsä takana, niin suurin osa täällä esitetystä kritiikistä viimeisten kuukausien aikana on koskenut tiedotustoiminnan olemattomuutta. Loput kritiikistä (yksittäiset pelit, pelaajat, hankinnat, joukkueen ilme, pelitapa jne.) ovat monasti sellaista arvostelua, jota harva viitsii, haluaa, pystyy, kehtaa päin naamaa sanoa kritiikin kohteelle. Jos kritiikin oikeaa kohdetta edes tiedetään. Voisi esim. Herra 45 jossain vaiheessa ottaa ja humauttaa lapasella päähän, kun n+1 kerran saisi kuulla mistä hänen suoritukset ovat kotoisin.

Eli oliko tilaisuudelle edes (tässä typerä oletus, ettei muita kutsuttuja jatkislaisten lisäksi ollut) hirveää tarvetta, kun kaikki tietävät mistä kenkä puristaa?

Ellei sitten klassisesti tilaisuuden osallistujat aivopestä, lahjota olemaan hiljaa periaatteella "jos kukaan ei hississä ääneen kysy, että kuka päästi karmean krapulaleijan, niin oikeasti se leija ei haise." Ja tilaisuuden jälkeen voidaan kehua, että kyllä taas ollaan kuunneltu kannattajia ja meno jatkuu entisenä. Tai tarjottiin mahdollisuutta, mutta eivät sitä ottaneet, vaan jatkavat kasvotonta arvostelua (= vittuilua).

No tämä oli vain inhorealistista spekulointia, yllättäkää positiivisesti ja kertokaa kuinka pulla oli tuoretta ja tiedotustoiminta pyörähtää käyntiin ensi viikosta alkaen.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Kutsu

Viestin lähetti bosch
Seuraavat nimimerkit saivat siis kutsun:
pygmalion, Sparrow, Jj, Pressiboxi, mission16W, kausi, Jet-Ace, foobar ja dreamy83.
Mistä tiedät ketkä saivat kutsun? Itsekin sellaisen sain, mutta minulla oli todella pätevä syy olla menemättä. Muuten olisin ollut paikalla ilomielin, vaikka en itse juurikaan ole kritiikkiä esittänyt. Tilaisuushan olikin tarkoitettu keskustelun käymiseksi ja ajatusten vaihtamiseksi, eikä pelkästään kritiikkipalaveriksi. Ja kaikki tämä hyvässä hengessä ilman, että kenenkään nimimerkkejä kyseltäisiin.

Sen tiedän, että tilaisuus pidettiin. Paikalla oli kolme seuran edustajaa toimitusjohtajasta lähtien. Vieraita oli yksi. Odotan, että tämä yksi kommentoisi asiaa, ennen kuin itse heitän pari omaa ajatusta tästä. Sen vaan sanon, että ei pojat näin.
 
Viimeksi muokattu:

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Re: Kutsu

Viestin lähetti champselyse
Mistä tiedät ketkä saivat kutsun?
Päättelin pikaisesti kutsusta:
Viestin lähetti Oloneuvos
Osoituksena halusta kehittää toimintaansa kannattajien toivomuksia vastaavasti kutsuu TPS tähän ketjuun tähän mennessä kantaa ottaneet aktiiviset Jatkoajan TPS-kirjoittajat vieraakseen seuraamaan SM-liigan runkosarjan ottelua TPS-JYP torstaina 14. lokakuuta Turkuhalliin.?
... ja kirjoittelin ketjussa siihen asti esiintyneitä nimimerkkejä. Tosin vauhdikkaasti, jolloin saattoi tapahtua virheitä. Muista kutsutuista ei minulla ole tietoa.
Viestin lähetti champselyse
Ja kaikki tämä hyvässä hengessä ilman, että kenenkään nimimerkkejä kyseltäisiin.
En ole paranoidi, kuitenkin paranoidisia ajatuksia tuosta silti herää, koska jollainhan kutsutut pitää tunnistaa, kutsu lähettää tai jotain. Salaliittoteorian saa heti pystyyn, kun yhdistää MIBin kyvyt, tiedotustoiminnan, vastarinnan vaientamisen... Give me another drink so I can forget everything. Pelottavaa. Täytyy ottaa heti rohkaisua perjantaipullosta. I have lost contact with reality.
Viestin lähetti champselyse
Sen tiedän, että tilaisuus pidettiin. Paikalla oli kolme seuran edustajaa toimitusjohtajasta lähtien. Vieraita oli yksi. Odotan, että tämä yksi kommentoisi asiaa, ennen kuin itse heitän pari omaa ajatusta tästä. Sen vaan sanon, että ei pojat näin.
Tuo viimeinen lause ei hyvää lupaile. Odotan lisävalaistusta enemmän kuin huomista peliä.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Re: Re: Re: Re: Re: Kutsu

Viestin lähetti champselyse
Paikalla oli kolme seuran edustajaa toimitusjohtajasta lähtien. Vieraita oli yksi.

Saako tällä kiinnityksen Penapokaaliin? En päässyt paikalle minäkään, mutta YKSI on silti aika vähän. Vaan jos kutsuttuja oli vain mainittu likainen puolitusina niin tietysti muutamankin poisjäänti olisi näkynyt. Harmittaa että tilaisuuden hyödyntäminen ei onnistunut. Toivottavasti mystinen edustajamme ei jäänyt ihan jyrän alle alivoimatilanteessa. Mielipiteethän olivat kaikilla samansuuntaiset.

Viestin lähetti bosch
Loput kritiikistä ... ovat monasti sellaista arvostelua, jota harva viitsii, haluaa, pystyy, kehtaa päin naamaa sanoa kritiikin kohteelle.

Erittäin hyvin sanottu, siinä olisi gradun paikka vertailla elämän pelisääntöjä kasvotusten ja online. Asioita voi kyllä huutaa netissä tai ryhmän seasta mutta päin naamaa ei niinkään, jos äiti on oikein kasvattanut. Tosin onneksi tuskin kukaan kiekkoilija niin masokistinen on että täällä pyörisi saati (meidän) kritiikistä välittäisi. En minäkään niin tekisi.
 

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuittaan tässä nyt sen, että minä olin se ainoa joka tuossa tilaisuudessa oli mukana. Ja itse sanon sen, että tämä kritiikki tuli sanottua juuri niin kuin aioinkin. Ihmettelen hieman sitä, miten aina kritisoidaan ja valitetaan joka asiasta nimimerkin takaa mutta kun jotain pitäisi tehdä, ei edes aloiteta sitä. Tilaisuudessa oli toki muutakin kuin pelkästään tästä asiasta. Oli ihan mielenkiintoista olla paikalla kuulemassa ja näkemässä mitä siellä tapahtui. Mielestäni oli todella sääli, ettei muita jatkislaisia ilmaantunut paikalle.
 

pygmalion

Jäsen
Sivullekirjoittanut ilmoittautuu myös siihen joukkoon, joka ei paikalle saapunut. Tämän ei johtunut häveliäisyydestä tms. vaan yksinkertaisista perhepoliittisista syistä. Minun naamani ja nimimerkkini taitavat muutenkin olla Ruissalossa siinä määrin tuttuja, syystä ja toisestakin, että väliäkös tuolla. Olisin kyllä voinut mainiosti toistaa palstalla (teidän) väsymiseen(ne) saakka toistelemani Lopulliset Totuudet ja Hyvät Neuvot myös reaaliaikaisina. Tiedä sitten olisiko viesti mennyt perille sen paremmin. Toisaalta, ko. "huippuottelusta" lukemieni arvioiden perusteella en ole hetkeäkään katunut sitä, etten hallille päässyt.

Se on toki valitettavaa, että hyväntahtoinen tilaisuus meni poskelleen, mutta siihenkin oli kenties ennakoitavissa olleet syynsä. Muistetaan nyt kuitenkin se, että nimimerkin takaa huutelussa on se perimmäinen idea, että huudellaan nimenomaan nimimerkin takaa. Tulikin äsken mieleeni, että jos tällaisia keskustelunavauksia jatkossa kaivataan, lähestymistapa voisi olla toisentyyppinen: mitäpä jos esim. fanivetäjät tai jokin vastaava taho järjestäisi avoimen keskustelu- ja kyselytilaisuuden, johon kutsuttaisiin tarpeen vaatiessa palstalaisia, mutta ennen kaikkea seurajohtoa (ja nimenomaan johtoporrasta, eikä suoritusportaan "statisteja"). Tällöin keskusteluareena olisi lähtökohdiltaan hieman tasaveroisempi. Just a thought...

Se on toki edelleen aivan oma juttunsa, mikä tällaisen tilaisuuden merkitys tai lisäarvo (kannattajilla? osakeyhtiön toiminnalle?) voisi olla. Minulle se on hieman hämärän peitossa vieläkin. Olisi varmaan pitänyt tulla kysymään torstaina.
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Viestin lähetti pygmalion
Se on toki edelleen aivan oma juttunsa, mikä tällaisen tilaisuuden merkitys tai lisäarvo (kannattajilla? osakeyhtiön toiminnalle?) voisi olla. Minulle se on hieman hämärän peitossa vieläkin. Olisi varmaan pitänyt tulla kysymään torstaina.
Ryhmä A eli TPS kannattajiksi itsensä kutsuvat osallistuvat aktiivisesti maan parhaimpaan jääkiekkoaiheiseen keskustelufoorumiin kirjoittamalla että Tepsin tiedotus sucks, Tiedottakaa, TIEDOTTAKAA, tiedottakaa, kyl mä muuten mut se TiEdOTus!
Ryhmä B eli TPS:n organisaatio rupeaa pikku hiljaa kiinnostumaan mistä nää kaikki reuhkaa. Kutsutaan ne tilaisuuteen jossa on mahdollisuus selvittää mikä konkreettisesti olisi tehtävissä. Mitä tietoa? Missä muodossa? Kenen antamana?
Ei luulisi että tällaisen lisäarvon ymmärtäminen olisi itsesi kaltaisen korkeasti koulutetun ihmisen vaikea ymmärtää.
Se että organisaatio on muuten kämmännyt on muuta kuin tiedotuksesta kiinni.

Te jotka kutsun saitte ettekä paikalle menneet Hävetkää! HÄVETKÄÄ! Voi vittu että mua vituttaa sellaiset puusilmät jotka osaavat sanoa että "tää on perseestä" ja "tääkin on perseestä", mutta sitten kun jotain voisi yrittää asialle tehdä niin puhalletaan muniin kovemmin kun edes Narvanmaa pystyisi vaikka hänellä olisi tukena koko Tepsin hallitus!

EDIT: dreamy83:lle propsit yrityksestä ja "oikeasta" asenteesta!
 
Viimeksi muokattu:

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti MustaEnkeli
Te jotka kutsun saitte ettekä paikalle menneet Hävetkää! HÄVETKÄÄ! Voi vittu että mua vituttaa sellaiset puusilmät jotka osaavat sanoa että "tää on perseestä" ja "tääkin on perseestä",

Se on sitä perintäistä suomalaista menoa. Kaupasta ostetaan maitoa, mutta saadaankin litra kusta maidon sijasta. Hymyillään ja maksetaan kiltisti kassalla ja sitten kotona ja kaikille mahdollisille tuttavilla ja puolitutuille muistetaan kertoa, että
kuinka mä sainkin litra kusta ja miten huono kauppa se, ja kassakin on ihan varmasti narkkarialkkislesbo. Seuraavana päivänä mennään taas samaan kauppaan kltisti...
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Re: Re: Re: Kutsu

Viestin lähetti bosch
Kannatan jälkimmäistä vaihtoehtoa. Pelkään ensimmäistä.

Seuraavat nimimerkit saivat siis kutsun:
pygmalion, Sparrow, Jj, Pressiboxi, mission16W, kausi, Jet-Ace, foobar ja dreamy83.

Oliko kukaan kutsutuista paikalla? foobar ja kausi eivät olleet. Vai järjestettiinkö edes koko tilaisuutta? Ööh, tässä kohdassa pitäisi kait vaatia (nyt tulee nauru) tiedotusta osapuolilta.


En minä ainakaan mitään virallista kutsua saanut enkä jaksanut lähteä pelkän epämääräisen ja ohimenevän maininnan takia hiihtämään Elyséelle, koska luultavasti en ollut edes kutsuttu. Mikäli tällaista jatkossa järjestetään niin kannattaa varmaankin lähettää kutsutuille vähän varmempi kutsu.

Totta puhuen unohdin koko asian juuri siitä syystä, että siitä ei tuota yhtä viestiä lukuunottamatta ole missään puhuttu. Oh well. Lisäksi pitää todeta, että tuosta kutsuttuina mainituista aika moni on kyllä entuudestaankin tuttu tavalla tai toisella Ruissalon miehille.
 
Viimeksi muokattu:

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Viestin lähetti Morgoth
Se on sitä perintäistä suomalaista menoa. Kaupasta ostetaan maitoa, mutta saadaankin litra kusta maidon sijasta. Hymyillään ja maksetaan kiltisti kassalla ja sitten kotona ja kaikille mahdollisille tuttavilla ja puolitutuille muistetaan kertoa, että
kuinka mä sainkin litra kusta ja miten huono kauppa se, ja kassakin on ihan varmasti narkkarialkkislesbo. Seuraavana päivänä mennään taas samaan kauppaan kltisti...
Niinpä. Se mua lähinnä vituttaa että jos se kaupan kassa ojentaa kätensä ja haluaa selvittää miten tilannetta saataisiin paremmaksi molemminpuoleisesti, niin kusen ostanut katsoo asiakseen paskantaa ojennettuun käteen. Muita vaihtoehtoisia käyttäytymismalleja luulisi olevan saatavilla.

Organisaation puolelta tapahtunut lähestyminen jos tällä tavalla torjutaan, niin se tuskin lisää innokkuutta jatkossa.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuossa MustaEnkeli jutteli enemmän kuin asiaa. Minuakin vituttaa se, että julkisesti heitetään lokaa seurajohdon niskaan, mutta kuitenkaan ei olla valmiita keskustelemaan asioista niiden kanssa, jotka asioista päättävät. Tuo mainittu tilaisuus torstaina olisi ollut siihen erinomainen tilaisuus. Miettikääpä moniko seura on järjestänyt tällaisen tilaisuuden avoimeen keskusteluun. Nii-in, ei minullekaan tule muita mieleen.

Muutama palstalainen haluaa pysyä nimimerkin suojassa ja huudella sieltä. En usko, että seurajohto haluaa teidän henkilöllisyyttä tietää. Monen henkilöllisyyden he jo tietävätkin minut mukaanlukien. Mutta minä menenkin sanomaan suoraan Narvanmaalle, jos minun mielestä joku asia ei mene putkeen. Ja silti tulemme erinomaisesti toimeen keskenämme, vaikka aina emme välttämättä olisi asioista samaa mieltä.

Kuitenkin tuo yksi osallistuja tällaiseen tilaisuuteen on lähinnä itkettävän ja koomisen rajamailla. Olisi siellä varmasti ollut muutakin keskusteltavaa kuin tiedotuspolitiikka. Kuten jo aiemmin mainitsin, niin tästä lähin se on vähän kuin tuuleen huutelisi kaikki kritiikki, jota täällä esitetään. Kiviäkin kiinnostaa. Juna meni jo.
 

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti champselyse
Tuossa MustaEnkeli jutteli enemmän kuin asiaa. Minuakin vituttaa se, että julkisesti heitetään lokaa seurajohdon niskaan, mutta kuitenkaan ei olla valmiita keskustelemaan asioista niiden kanssa, jotka asioista päättävät. Tuo mainittu tilaisuus torstaina olisi ollut siihen erinomainen tilaisuus. Miettikääpä moniko seura on järjestänyt tällaisen tilaisuuden avoimeen keskusteluun. Nii-in, ei minullekaan tule muita mieleen.
Kutsuttiinko tilaisuuteen millään muulla tavalla kuin täällä varsin rajatulle joukolle esitetyllä viestillä? En tiedä. Tuntuu siltä ettei muita kutsuttuja ole ollut.

Eli olisihan tuo ollut erinomainen tilaisuus, jos sen järjestelyt olisi hoidettu toisella tavalla. Esim pygmalionin kuvaamalla tavalla.
Viestin lähetti champselyse
Muutama palstalainen haluaa pysyä nimimerkin suojassa ja huudella sieltä. En usko, että seurajohto haluaa teidän henkilöllisyyttä tietää. Monen henkilöllisyyden he jo tietävätkin minut mukaanlukien. Mutta minä menenkin sanomaan suoraan Narvanmaalle, jos minun mielestä joku asia ei mene putkeen. Ja silti tulemme erinomaisesti toimeen keskenämme, vaikka aina emme välttämättä olisi asioista samaa mieltä.
Minä haluan pysyä nimimerkin suojissa enkä tunne Jokkea, sinuttelusta huolimatta, ollenkaan. Ja Jokke ei tunnu minua. Emme ole tiettävästi ikinä keskustelleet enkä halua häntä pelotella marssimalla suoraan hänen luokseen. Hän saattaisi saada ylimääräistä tykytystä meikäläisen marssiessa suoraan kohti vieno hymy huulilla.
Viestin lähetti champselyse
Kuten jo aiemmin mainitsin, niin tästä lähin se on vähän kuin tuuleen huutelisi kaikki kritiikki, jota täällä esitetään. Kiviäkin kiinnostaa. Juna meni jo.
No hoh-hoijaa. Ilmeisesti tämä tiedotustilaisuus oli "once in a lifetime" -tilaisuus. Tule juuri oikealla hetkellä paikalle tai ole hiljaa loppuelämäsi. Loistavaa toimintaa. Tuolla periaatteellahan saadaan paljonkin epäkohtia korjatuksi tai ainakin epäkohdista narisijat hiljaisiksi. Yritystoimintaa parhaimmillaan. Olisi ihan kiva tietää mikä oli tilaisuuden ns. pulliprosentti? Osallistujat per kutsutut.

Yleensäkin täällä esitetty kritiikki on pääasiassa tuuleen huutamista ettei peräti vastatuuleen kusemista. Käsittääkseni tämä on myös palstan tarkoitus. Suoran palautteen antamiseen on olemassa omat kanavansa. Täällä saa nimimerkin takaa huudella "hyvän maun rajoissa" ja näin toteuttaa itseään. Minä ainakin aion jatkaa kritisoimista, jos siihen aihetta löytyy. Minun leikkijunarata on ympyrä - juna on aina mennyt, mutta kohta se tulee uudestaan.

Seurahan voisi järjestää uuden tilaisuuden tämän kauden aikana. Paikalle kutsuttaisiin vaikka Tepsiläiset ry:n jäsenet, fanikausarin omistajat jne. Ei tietenkään kaikkia, vaan ilmoittautumisjärjestyksessä otetaan niin paljon porukkaa kuin tilaisuuteen mahtuu. Osallistujamäärä voisi nousta korkeammaksi.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
bosch, älä lue minun viestejä kuin piru raamattua!

Jos minä heitänkin tahallani vähän kärkevää kommenttia, niin mielestäni se on ainoa keino saada muutamat kovapäät heräämään todellisuuteen. Samassa veneessä tässä kuitenkin ollaan. Jopa ne Ruissalon miehet ovat tässä samassa paatissa.

Jos minä sanon, että juna meni jo, niin se tarkoittaa junan todellakin menneen. Ja sillä seuraavalla junalla on todella vaikeaa saada enää edellistä kiinni. Ei kuitenkaan mahdotonta, jos sitä oikeaa halua ilmenee. Onkohan tämä jo liian vaikeaa symboliikkaa joillekin?
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Niin todettakoon, että myöskään minä en saanut minkäänlaista kutsua tilaisuuteen. Oloneuvos lupasi lähestyä ennen tilaisuutta kutsuttuja. Minua ei kutsuttu. Syytä en tiedä mutta epäilen sillä olleen merkitystä että torppasin alunperinkin idean.

Syy nihkeyteeni on ilmiselvä, minulla on omat lähteeni joita suojelen. Koen näiden suojelun tarpeen olevan omassa arvoasteikossani huomattavasti joidenkin sanotaanko nyt kiltisti ruissalon sateliittien ininää tärkeämpiä.

Odotteelinkin jo että koska jeejee-miehet päästetään irti.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti kausi
Niin todettakoon, että myöskään minä en saanut minkäänlaista kutsua tilaisuuteen. Oloneuvos lupasi lähestyä ennen tilaisuutta kutsuttuja. Minua ei kutsuttu. Syytä en tiedä mutta epäilen sillä olleen merkitystä että torppasin alunperinkin idean.

Kyllä Sinut kutsuttiin. Olit vaan laittanut yksityisviestilaatikkosi tilaan, jossa viestejä ei oteta vastaan. Tosin totesit jo aiemmin ketjussa, että et ehdi mukaan tilaisuuteen. Aika tarkoitushakuista marinaa Sinulta - jälleen kerran.

Samoin missio kutsuttiin. Yksityisviestillä, kuten muutkin. Hän ei vaan ollut vaivautunut lukemaan viestiään.

champselyseen kutsuin listan ulkopuolelta. Hänet kun tiedän keskustelutaitoiseksi ja oman mielipiteen omaavaksi. Hänellä on myös kanttia sanoa se ääneen. Tilaa kun olisi ollut useammallekin.

Kiitos paikalle vaivautuneelle kanattajalle. Oli mukava puhua asioista ihmisten kanssa, joilla on kanttia esittää mielipiteensä ja keskustella parannusehdotuksista.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Electric Bugaloo eli sähköä ilmassa!

Asioista puhuminen on tietenkin hyvä asia, mutta hiukan ihmetyttää se miten täällä voi olla lähes täysi riita käynnissä vaikkei kukaan sano mitään. TPS-organisaation ja kannattajien välisestä tapaamisesta ei ole kukaan puhunut mitään ja ne, jotka eivät ole olleet edes paikalla, tuntuvat tietävän tarkkaan, mitä siellä on tapahtunut. Jeesus, tästähän voisi lähetellä Pena-trophyja puoleen jos toiseen.

Ilmeisesti Turussa on käynnissä jonkinlainen valtataistelu Tepsin johdosta, ja Tepsin kannattajatkin ovat jakautuneet/jakautumassa eri leireihin - en tiedä. Säälittävältä tilanne joka tapauksessa näyttää. Mieleen ei tule kuin lasten hiekkakakkuleikit, jossa tarkoituksena on vain hajottaa kaverin kakku sen sijaan, että tekisi omastaan komeamman.

Oma ehdotukseni on se, että molemmat puolet lopettavat tyhjän jauhamisen tällä palstalla, jos kerran kumpikaan ei voi paljastaa tietojaan tietolähteiden paljastumisen vuoksi tai sen vuoksi ettei tietolähde halua tietoja julkisuuteen - ihan sama kumpi. Eletään kaikki ihan vain penkkiurheilijan ominaisuudessa täällä Jatkoajassa, vaikka sitten tietoa olisikin, jos sitä ei voi kerran julkistaa. Ketään ei voisi vähempää kiinnostaa lukea viestejä, joissa joku kertoo tietävänsä jotain asioita, muttei voi julkistaa niitä - tyhjän saa pyytämättäkin.
 
Viimeksi muokattu:

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti MustaEnkeli
Te jotka kutsun saitte ettekä paikalle menneet Hävetkää! HÄVETKÄÄ! Voi vittu että mua vituttaa sellaiset puusilmät jotka osaavat sanoa että "tää on perseestä" ja "tääkin on perseestä", mutta sitten kun jotain voisi yrittää asialle tehdä niin puhalletaan muniin kovemmin kun edes Narvanmaa pystyisi vaikka hänellä olisi tukena koko Tepsin hallitus!

Onpas polleaa tekstiä ottaen huomioon, että tuskin tiedät kaikkien menemättä jättäneiden syyt poisjäämiseen. Itse sain kutsun, mutta varsin pätevän syyn vuoksi jouduin jäämään pois. Minulla ei ole mitään vaikeuksia tuoda mielipiteitäni esiin myös "tosipaikan" tullen face to face, joten mainitsemastasi muniinpuhaltelusta on turha syyttää. Jätä siis syyttelysi vähemmälle ennenkuin tiedät kaikki faktat.

Niin, oma syyni olivat simppelisti työt. Torstaina klo 7.00:sta klo 20.00:aan, eilen 10 tuntia ja tänäänkin vielä 7 tuntia töitä tehneenä voin sanoa, että oli perusteltu syy jäädä tuosta tilaisuudesta pois.

Edit: ja Oloneuvos, muistan ilmoittaneeni suht' ajoissa poisjäännistäni.
 
Viimeksi muokattu:

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Sparrow
Edit: ja Oloneuvos, muistan ilmoittaneeni suht' ajoissa poisjäännistäni.

Täsmälleen näin. En tosin ymmärrä, miten tämä editoimasi osa liittyy osaltani mihinkään. Kyse on harrastuksestamme, jonka tulisi olla iloinen asia. Toivottavasti otamme vanhaan malliin asian päälle huurteiset.

Alkaa riittää minulle tämä keskustelu.
 

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti MustaEnkeli
Ei luulisi että tällaisen lisäarvon ymmärtäminen olisi itsesi kaltaisen korkeasti koulutetun ihmisen vaikea ymmärtää.

Kyllä minun itse asiassa on hieman vaikeaa ymmärtää, miksi maakunnan Suurimpiin ja Mahtavimpiin kuuluvan osakeyhtiön kannattaa kysellä toimialaansa kuuluvien perustoimintojen hoidossa neuvoja tällaisen keskustelupalstan munattomilta ja selkärangattomilta anonyymilässyttelijöiltä, joista ei tosipaikan tullen tosielämässä ole yhtään mihinkään. Olen varmaan kouluttautunut väärälle alalle.

Sitä on vielä vaikeampaa ymmärtää, miksi minun - tai kenenkään muunkaan kutsutun - olisi pitänyt tehdä kompromisseja oman perhe- ja työelämänsä suhteen tämän vuoksi. Hyväntahtoisena miehenä olen kuitenkin valmis jakamaan kullanarvoisia neuvojani muulloinkin, vieläpä ihan ilmaiseksi. Sekä Narvanmaa että Palloseuran mediapataljoonan väki tietävät, mistä ja miten minut tavoittaa.

Sinänsä ihmettelen vienosti esim. "Champsin" kovasti tuomitsevaa asennetta. Itsehän kuuluit täsmälleen samaan kutsuttujen ja poisjääneiden hylkiöjoukkoon. Asemalle jäätiin kaikki.

Yleisesti ottaen todettakoon, että mikäli tämä useimmilta sivu suun mennyt kutsu oli todellakin ainutlaatuinen tilaisuus kohentaa tilannetta, voimme olla vilpittömästi pahoillamme Turun Palloseuran puolesta. Nyt ei kai auta muuta kuin alistua karuun kohtaloon.

Sitä taas voi minusta pitää lähinnä liikuttavan sinisilmäisenä, että seuran taholla oltaisiin niin vilpittömiä, ettei tiettyjen palstanimimerkkien henkilöllisyys kiinnostaisi. Eikä tuo tietoturva ole aina tainnut pelata ihan kaikkien etiikan normien mukaisesti...

Keskeinen johtopäätös tästä kaikesta on ilmeisesti se, että tästä lähin kaikenlainen kritiikki ja ylenpalttinen negatiivisuus on täysin turhaa ja katteetonta louskutusta. Syleillään kaikki toisiamme ja hymyillään leveästi. Puhutaan vain mukavista asioista.

Veli Neuvokkaan kanssa olen pitkästä aikaa samaa mieltä. Nimittäin siitä, että eiköhän tämä keskustelu ole jo nähty.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Oloneuvos
Samoin missio kutsuttiin. Yksityisviestillä, kuten muutkin. Hän ei vaan ollut vaivautunut lukemaan viestiään.

Ai jaa?

Kerro nyt sitten tyhmälle, mikä se näistä viimeisen puolen vuoden aikana vastaanottamistani YV:istä on? Luin kaikki varmuuden vuoksi uudestaan läpi, mutta kutsua ei oltu lähetetty minkään salanimen alla. Olisin voinut lukea kutsuni tehokkaammin, mikäli olisin sellaisen vastaanottanut.
 

Liitteet

  • yyveet.jpg
    yyveet.jpg
    22,6 KB · kertaa luettu: 777

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti mission16W
Ai jaa?

Kerro nyt sitten tyhmälle, mikä se näistä viimeisen puolen vuoden aikana vastaanottamistani YV:istä on? Luin kaikki varmuuden vuoksi uudestaan läpi, mutta kutsua ei oltu lähetetty minkään salanimen alla. Olisin voinut lukea kutsuni tehokkaammin, mikäli olisin sellaisen vastaanottanut.

Ei mikään noista. Sen sijaan minun viestinseurantani näyttää, että Sinulle on lähetetty sähköposti-ilmoitus lähetetystä yksityisviestistä. Et ole sitä vaan lukenut, joten ei voi mitään.

Edit; Kutsun vahvistuksen sisältänyt yksityisviesti on lähetetty Sinulle 11.10. klo 19.50. Viestin status on Viestien seurannassa edelleen "Vastaanottaja ei vielä lukenut."

Kaikille niille, joille kutsu on ketjussa käynyt, se on myös täältä erikseen lähtenyt. Asia on tarvittaessa erittäin helppo tarkistaa.
 
Viimeksi muokattu:

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Oloneuvos
Et ole sitä vaan lukenut, joten ei voi mitään.

No en ole lukenut en, koska en ole sellaistakaan vastaanottanut. Eipä tällä sen suurempaa väliä, mutta haluan tehdä selväksi sen että tässä ei ole kyse mistään viitsimisistä tai jaksamisista. Paha lukea viestejä, joita ei ikinä saa.

Jotenkin katoilevat YV:t ja sähköpostit kyllä sopivat Tepsin tiedotuspolitiikkaa koskevaan keskusteluun kuin nyrkki silmään.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös