TPS, media ja julkisuus

  • 2 980 421
  • 11 992

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kyl se on vaan poijaat ja tytöt niin, että jos toimari lähtee julkisuuteen selittämään, millaista lätkää yleisö tulee näkemään, niin siitä on harvemmin mitään hyvää seurannut. Toimitusjohtaja on urheilujoukkueessa hallinnon miehiä, harmaa eminenssi. Ei näin.

Eiköhän tämä kaikki kerro siitä että Eskola salaa halajaa jo hallin remonttimiehen ja tj:n lisäksi sitä päävalmentajan paikkaa. Silmukka Selinin kaulan ympärillä kiristyy jo.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Pistetään vaikka tänne. Lukon myyntipäällikkö Joni Vesalainen vittuilee Palloseuralle somessa että Tepsi maksaa pelaajille liikaa ja ettei menestystä pystytä ostamaan. No Raumalla tuo jälkimmäinen ainakin tiedetään...
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
No ainakin lukko pystyy puhumaan tosta kokemuksen syvällä rintaäänellä sillä heillä on asiasta kokemusta vaikka muille jakaa.
 

Sakoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pistetään vaikka tänne. Lukon myyntipäällikkö Joni Vesalainen vittuilee Palloseuralle somessa että Tepsi maksaa pelaajille liikaa ja ettei menestystä pystytä ostamaan. No Raumalla tuo jälkimmäinen ainakin tiedetään...
Jos ei ollutkaan vittuilua vaan ystävällinen kokemuksen syvällä rintaäänellä kerrottu vinkki ja ohje?
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
No joo, Lukon menestykselle on aina kiva vittuilla, mutta jos nyt totta puhutaan, niin perkeleen hyvin siellä on aikoinaan hommat hoidettu, jotta noin pienessä kaupungissa on tuon luokan Liiga-joukkue. Lisäksi viimeiset vuodet ovat mielestäni ovat olleet menestystä jos vaikka verrataan meidän menestykseen vaikkapa 2010-2011 -kaudesta eteenpäin (tai vaikka ei edes verrataisi meihin). Kyllä siellä jotain on tehty oikein.

Okei nyt palaan taas muualle pilaamasta iloa.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sori nyt jo etukäteen, mutta mites suhtautuu Jatkiksen turkulaiset tähän: TPS vahvistuu…
Linkki Lola Odusogan palkkaamiseen.
TPS vahvistuu - palkkasi entisen Miss Suomen

Ei oikein auennut mulle tämä vahvistus, mutta olenkin vatipää Vaasasta ja vielä RA:n jäsen…
E: onhan tuo vanhan liiton ukkona mukavampaa silmänruokaa kuin esim. M. Elomo, mutta kuitenkin...
 

Fattsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Sori nyt jo etukäteen, mutta mites suhtautuu Jatkiksen turkulaiset tähän: TPS vahvistuu…
Linkki Lola Odusogan palkkaamiseen.
TPS vahvistuu - palkkasi entisen Miss Suomen

Ei oikein auennut mulle tämä vahvistus, mutta olenkin vatipää Vaasasta ja vielä RA:n jäsen...

Eipä tuosta ainakaan haittaa ole? Kiva kun saadaan turkulaista naiskauneutta ääneen peleissä. Mielummin tuota katsoo kuin Valtosta. Ei millään pahalla. :p Ihan vain ulkonäköä tarkoitan. Ihan ei kotiavauksessa mennyt tekniikan suhteen nappiin, mutta eiköhän tuo tuosta parane. Lolan touhuista kulisseissa en tiedä. Kaipa tuo asiansa osaa. Annetaan ainakin tsäänssi. :)
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Sori nyt jo etukäteen, mutta mites suhtautuu Jatkiksen turkulaiset tähän: TPS vahvistuu…
Linkki Lola Odusogan palkkaamiseen.
TPS vahvistuu - palkkasi entisen Miss Suomen

Ei oikein auennut mulle tämä vahvistus, mutta olenkin vatipää Vaasasta ja vielä RA:n jäsen…
E: onhan tuo vanhan liiton ukkona mukavampaa silmänruokaa kuin esim. M. Elomo, mutta kuitenkin...
Saija Palin oli paremman näköinen, mutta Lolalla on vähemmän ärsyttävä ääni.

Shokkiwau sille että Lola duunissa Palloseurassa.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lolahan on pyörinyt tuolla jonain turhake-emäntänä jo vaikka kuinka kauan?
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä TPS-kissoissa on ihan tarpeeksi silmänruokaa, miksi näitä piti toimistolle palkata? Lisäksi toi, että joku muija kulkee mikki kädessä ympäri hallia kameramies mukana on vähän vanhentunut idea. Ainakin omasta mielestäni aiheuttaa vain myötähäpeää. Se vielä, että ääni ei kuulu lähes yhtään HK-Areenan paskan äänentoiston takia. Bassot sen sijaan ovat omaan korvaan hyvällä tasolla. Toi punapää on kyllä hyvä värväys, vaikka tämän viikkoinen Maanantaiklubi olikin aika huono. Enemmän materiaalia harjoituksista, pelaajien ja valmentajien mietteitä kaipaan itse. Samoin pelaajien vammoista voisi tiedottaa paremmin ja nopeammin. Lisäksi tässä Maanantaiklubissa olisi voinut kysyä ihan Tadakselta, että mikä meno mikä mekkis? Älkää nyt jättäkö liettualaista yksin polkemaan kuntopyörää, vaan menkää juttelemaan ja selvittämään mikä siinä kropassa koko ajan mättää. Itse en ole nähnyt YLE:n tekemää massahaastattelua lukuunottamatta yhtäkään Spinalta. Tekisi mieli kuulla myös hänen mietteitään ihan vaikka tulevista peleistä tai Turusta tms.

Ainoa positiivinen asia tässä oli toi medianäkyvyys. Siis Iltalehden urheiluosion monen tunnin luetuin uutinen ja siitä iso peukku. Sen sijaan nämä ovat taas niitä lisäkustannuksia ja hyödyt seuralle ovat tämän päiväistä mainosta lukuunottamatta todella pienet. Ihan pistää hymyilyttämään urheilu-uutisten vähyys jos tälläisestä Lolan palkkaamisesta saadaan valtakunnan median ylittävä ja päivän suosituin uutinen.

Lisäksi edelleen odotan niitä videoita sinne YouTubeen. Nyt olisi hyvä mahdollisuus korvata, esimerkiksi minun kärsimykset. Olin innolla odottanut tämän vuotista pelaajaesittelyvideota ja seuran taholta heitettiin persemehut naamalle, kun tekniikka ei pelittänyt. Sen verran voisi pyytää anteeksi, että laittaisi sen jonnekkin nähtäväksi. Uutta 40 euron lippua en aio ostaa ennen kuin nään sen videon. Periaatekysymys.
 

Jazzy76

Jäsen
Ei seura mitään persemehuja naamallesi heittänyt. Videon tekijä ei ole seurassa töissä ja seuraavassa pelissä pelaajakorttivideo näytetään. Videon tekijät ovat päivittäneet hallin av-tekniikkaa, hinnastonäyttöjä ym., ja ovat siis tehneet pitkää päivää.

Anna Starbuck nyt armoa. Videon tekijä on sanalla sanoen harmistunut tilanteesta ja on todella pahoillaan. Laita yv, niin kutsun sinut henkilökohtaisesti hallin AV-koppiin katsomaan sen videon. Haen sinut vaikka kotoa katsomaan sen videon ja tarjoan tuoremehua päälle.

Videon aikana peleissä soitetaan taustalla tekijänoikeudellista musiikkia. Netissä se jäisi valjuksi. Biisinä on vanha tuttu Contender-teema. Voisihan videon laittaa jonkin katalogibiisin kanssa, mutta onko siinä järkeä?
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Lisäksi edelleen odotan niitä videoita sinne YouTubeen. Nyt olisi hyvä mahdollisuus korvata, esimerkiksi minun kärsimykset. Olin innolla odottanut tämän vuotista pelaajaesittelyvideota ja seuran taholta heitettiin persemehut naamalle, kun tekniikka ei pelittänyt. Sen verran voisi pyytää anteeksi, että laittaisi sen jonnekkin nähtäväksi. Uutta 40 euron lippua en aio ostaa ennen kuin nään sen videon. Periaatekysymys.
Sanotaan, että Turussa on vaikeat kannattajat, mutta Eskolakaan ei varmaan ole ottanut huomioon tätä pelaajakorttivideota. Muutenhan taannoinen Eskolan kommentti kauden alun tärkeydestä olisi ollut: "Ensimmäiset kymmenen ottelua sekä kotiavauksen pelaajakorttivdeo ovat miljoonan euron kysymys TPS:lle".
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanotaan, että Turussa on vaikeat kannattajat, mutta Eskolakaan ei varmaan ole ottanut huomioon tätä pelaajakorttivideota. Muutenhan taannoinen Eskolan kommentti kauden alun tärkeydestä olisi ollut: "Ensimmäiset kymmenen ottelua sekä kotiavauksen pelaajakorttivdeo ovat miljoonan euron kysymys TPS:lle".

Niin Eskolan mukaanhan tämän joukkueen jäälletulon piti olla "täyttä dynamiittiä", joten menin maksamaan lipun - no ei ollut. Huonompi kuin viimeisessä viidessä avauksessa, jossa olen ollut paikalla.

On kyllä melkoista settiä taas. Kaikki on aivan vitun väärin tehty. Samaan aikaan toisessa TPS-osion ketjussa:



Tässä se on se oikea miljoonan euron kysymys.

Siis mainokset tuovat rahaa seuralle, mikä siinä on niin huono asia, että niitä heitetään näkyville? Eikö ole muistissa, että juuri viime kaudella tuli yli 2 miljoonaa euroa turpaan?

Kyllä tässä tilanteessa, missä TPS on, kannattaisi huolehtia jokaisesta maksavasta asiakkaasta. @Jazzy76 olisihan se aika mielenkiintoista päästä sinne AV-koppiin. Pistän yv jos liikun hallin lähellä tässä joku päivä!
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Niin Eskolan mukaanhan tämän joukkueen jäälletulon piti olla "täyttä dynamiittiä", joten menin maksamaan lipun - no ei ollut. Huonompi kuin viimeisessä viidessä avauksessa, jossa olen ollut paikalla.

Lopeta jo toi typerä itkeminen, koska
A) olisit tullut hallille kuitenkin
B) olet ainoa joka asiasta valittaa

Aivan turhaan yrität tehdä tästä vahingosta nyt jäätävän suurta asiaa. Miksi?
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lopeta jo toi typerä itkeminen, koska
A) olisit tullut hallille kuitenkin
B) olet ainoa joka asiasta valittaa

Aivan turhaan yrität tehdä tästä vahingosta nyt jäätävän suurta asiaa. Miksi?

A) ehkä
B) mitä väliä?

On tämä sen verran suuri asia, että ansaitsen sen maksavana asiakkaana nähdä ennen kuin uutta kallista lippua menen ostamaan. Jos et pidä isona asiana, pidä huoli omista asioistasi.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
On tämä sen verran suuri asia, että ansaitsen sen maksavana asiakkaana nähdä ennen kuin uutta kallista lippua menen ostamaan. Jos et pidä isona asiana, pidä huoli omista asioistasi.

Älä nyt viitsi. Nyt kävi vain vahinko ja that's it. Mitä sä haluat? Kenties korvauksen kärsimyksestä? Ei tää nyt niin vakavaa ole. Voitettiin sarja-avaus ekaa kertaa yhdeksään vuoteen - yllättävän paljon negaa siihen nähden.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Älä nyt viitsi. Nyt kävi vain vahinko ja that's it. Mitä sä haluat? Kenties korvauksen kärsimyksestä? Ei tää nyt niin vakavaa ole. Voitettiin sarja-avaus ekaa kertaa yhdeksään vuoteen - yllättävän paljon negaa siihen nähden.

Joo se on hyvä, että joku ottaa vastuun ja olen hänen osaltaan tilanteen jo jättänyt tähän. Sinun persettä sen sijaan kutittaa kummasti minkälaista palautetta minä annan. Voitettiin sarja-avaus ja olen siitä tietenkin tyytyväinen. En kuitenkaan valittaisi joukkueesta jos olisin ostanut irtolipun ja jouklue häviäisi. Nyt oli teknisiä ongelmia, josta pahoitin mieleni.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Matsipäivä ja kotisivuilla ei yhdentoista jälkeen vielä linkkiä matsienakkoon.(linkkiä, koska eihän näitä nyt itse lähdetä tekemään)

Ei kai se voi heti olla näin vaikeaa?
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Matsipäivä ja kotisivuilla ei yhdentoista jälkeen vielä linkkiä matsienakkoon.(linkkiä, koska eihän näitä nyt itse lähdetä tekemään)

Ei kai se voi heti olla näin vaikeaa?

Samaa olin tulossa tänne "itkemään". Kaikki annettu kritiikkihän on itkemistä. Kärppien kotisivuilla oli eilen ennen puolta päivää ennakko. Tepsilläkin oli vielä jokunen aika sitten tavoite, että matsiennakko on kotisivuilla vuorokautta ennen matsia (Aution aikana ainakin). Piti ihan hyvin. Saman tavoitteen voisi ottaa edelleen.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Matsipäivä ja kotisivuilla ei yhdentoista jälkeen vielä linkkiä matsienakkoon.(linkkiä, koska eihän näitä nyt itse lähdetä tekemään)
Ei kai se voi heti olla näin vaikeaa?
Samaa olin tulossa tänne "itkemään". Kaikki annettu kritiikkihän on itkemistä. Kärppien kotisivuilla oli eilen ennen puolta päivää ennakko. Tepsilläkin oli vielä jokunen aika sitten tavoite, että matsiennakko on kotisivuilla vuorokautta ennen matsia (Aution aikana ainakin). Piti ihan hyvin. Saman tavoitteen voisi ottaa edelleen.
Siitä on tullu tiedote, että TS Kiekko hoitaa ennakot. Ja itseasiassa pelkästään kotiotteluista tulee ennakoita.
HC TPS:n peliennakot ja raportit TS Kiekossa - TPS
Täältä ainakin löytyy. -->
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Siitä on tullu tiedote, että TS Kiekko hoitaa ennakot. Ja itseasiassa pelkästään kotiotteluista tulee ennakoita.
HC TPS:n peliennakot ja raportit TS Kiekossa - TPS
Täältä ainakin löytyy. -->

Siis jumalauta jos ei vierasotteluista saada joukkueen virallisille kotisivuille minkäänlaista ennakkoa olen enemmän kuin puulla päähän lyöty. No en avaudu enempää, koska tätä ei ole varmistettu. @Rosvoroope voisi tulla kertomaa mikä on tilanne?
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Siis jumalauta jos ei vierasotteluista saada joukkueen virallisille kotisivuille minkäänlaista ennakkoa olen enemmän kuin puulla päähän lyöty. No en avaudu enempää, koska tätä ei ole varmistettu. @Rosvoroope voisi tulla kertomaa mikä on tilanne?
Eikös tossa tiedotteessa juurikin lue, että Jatkoajan ennakot on todettu hyviksi. Eli vieraspeliennakot tulee sieltä. TS Kiekko sitten lisäilee oman mausteensa kotiotteluihin.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eikös tossa tiedotteessa juurikin lue, että Jatkoajan ennakot on todettu hyviksi. Eli vieraspeliennakot tulee sieltä. TS Kiekko sitten lisäilee oman mausteensa kotiotteluihin.

Ei siellä kotisivuilla ainakaan ole mitään ennakkoa Jatkoajasta tai mistään muualtakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös