Jos ei ollutkaan vittuilua vaan ystävällinen kokemuksen syvällä rintaäänellä kerrottu vinkki ja ohje?Pistetään vaikka tänne. Lukon myyntipäällikkö Joni Vesalainen vittuilee Palloseuralle somessa että Tepsi maksaa pelaajille liikaa ja ettei menestystä pystytä ostamaan. No Raumalla tuo jälkimmäinen ainakin tiedetään...
Sori nyt jo etukäteen, mutta mites suhtautuu Jatkiksen turkulaiset tähän: TPS vahvistuu…
Linkki Lola Odusogan palkkaamiseen.
TPS vahvistuu - palkkasi entisen Miss Suomen
Ei oikein auennut mulle tämä vahvistus, mutta olenkin vatipää Vaasasta ja vielä RA:n jäsen...
Saija Palin oli paremman näköinen, mutta Lolalla on vähemmän ärsyttävä ääni.Sori nyt jo etukäteen, mutta mites suhtautuu Jatkiksen turkulaiset tähän: TPS vahvistuu…
Linkki Lola Odusogan palkkaamiseen.
TPS vahvistuu - palkkasi entisen Miss Suomen
Ei oikein auennut mulle tämä vahvistus, mutta olenkin vatipää Vaasasta ja vielä RA:n jäsen…
E: onhan tuo vanhan liiton ukkona mukavampaa silmänruokaa kuin esim. M. Elomo, mutta kuitenkin...
Sanotaan, että Turussa on vaikeat kannattajat, mutta Eskolakaan ei varmaan ole ottanut huomioon tätä pelaajakorttivideota. Muutenhan taannoinen Eskolan kommentti kauden alun tärkeydestä olisi ollut: "Ensimmäiset kymmenen ottelua sekä kotiavauksen pelaajakorttivdeo ovat miljoonan euron kysymys TPS:lle".Lisäksi edelleen odotan niitä videoita sinne YouTubeen. Nyt olisi hyvä mahdollisuus korvata, esimerkiksi minun kärsimykset. Olin innolla odottanut tämän vuotista pelaajaesittelyvideota ja seuran taholta heitettiin persemehut naamalle, kun tekniikka ei pelittänyt. Sen verran voisi pyytää anteeksi, että laittaisi sen jonnekkin nähtäväksi. Uutta 40 euron lippua en aio ostaa ennen kuin nään sen videon. Periaatekysymys.
Miksi tästäkin pitää alkaa purnaamaan?
Sanotaan, että Turussa on vaikeat kannattajat, mutta Eskolakaan ei varmaan ole ottanut huomioon tätä pelaajakorttivideota. Muutenhan taannoinen Eskolan kommentti kauden alun tärkeydestä olisi ollut: "Ensimmäiset kymmenen ottelua sekä kotiavauksen pelaajakorttivdeo ovat miljoonan euron kysymys TPS:lle".
On kyllä melkoista settiä taas. Kaikki on aivan vitun väärin tehty. Samaan aikaan toisessa TPS-osion ketjussa:
Tässä se on se oikea miljoonan euron kysymys.
Niin Eskolan mukaanhan tämän joukkueen jäälletulon piti olla "täyttä dynamiittiä", joten menin maksamaan lipun - no ei ollut. Huonompi kuin viimeisessä viidessä avauksessa, jossa olen ollut paikalla.
Lopeta jo toi typerä itkeminen, koska
A) olisit tullut hallille kuitenkin
B) olet ainoa joka asiasta valittaa
Aivan turhaan yrität tehdä tästä vahingosta nyt jäätävän suurta asiaa. Miksi?
On tämä sen verran suuri asia, että ansaitsen sen maksavana asiakkaana nähdä ennen kuin uutta kallista lippua menen ostamaan. Jos et pidä isona asiana, pidä huoli omista asioistasi.
Älä nyt viitsi. Nyt kävi vain vahinko ja that's it. Mitä sä haluat? Kenties korvauksen kärsimyksestä? Ei tää nyt niin vakavaa ole. Voitettiin sarja-avaus ekaa kertaa yhdeksään vuoteen - yllättävän paljon negaa siihen nähden.
Matsipäivä ja kotisivuilla ei yhdentoista jälkeen vielä linkkiä matsienakkoon.(linkkiä, koska eihän näitä nyt itse lähdetä tekemään)
Ei kai se voi heti olla näin vaikeaa?
Matsipäivä ja kotisivuilla ei yhdentoista jälkeen vielä linkkiä matsienakkoon.(linkkiä, koska eihän näitä nyt itse lähdetä tekemään)
Ei kai se voi heti olla näin vaikeaa?
Siitä on tullu tiedote, että TS Kiekko hoitaa ennakot. Ja itseasiassa pelkästään kotiotteluista tulee ennakoita.Samaa olin tulossa tänne "itkemään". Kaikki annettu kritiikkihän on itkemistä. Kärppien kotisivuilla oli eilen ennen puolta päivää ennakko. Tepsilläkin oli vielä jokunen aika sitten tavoite, että matsiennakko on kotisivuilla vuorokautta ennen matsia (Aution aikana ainakin). Piti ihan hyvin. Saman tavoitteen voisi ottaa edelleen.
Siitä on tullu tiedote, että TS Kiekko hoitaa ennakot. Ja itseasiassa pelkästään kotiotteluista tulee ennakoita.
HC TPS:n peliennakot ja raportit TS Kiekossa - TPS
Täältä ainakin löytyy. -->
Siitä on tullu tiedote, että TS Kiekko hoitaa ennakot. Ja itseasiassa pelkästään kotiotteluista tulee ennakoita.
HC TPS:n peliennakot ja raportit TS Kiekossa - TPS
Täältä ainakin löytyy. -->
Eikös tossa tiedotteessa juurikin lue, että Jatkoajan ennakot on todettu hyviksi. Eli vieraspeliennakot tulee sieltä. TS Kiekko sitten lisäilee oman mausteensa kotiotteluihin.Siis jumalauta jos ei vierasotteluista saada joukkueen virallisille kotisivuille minkäänlaista ennakkoa olen enemmän kuin puulla päähän lyöty. No en avaudu enempää, koska tätä ei ole varmistettu. @Rosvoroope voisi tulla kertomaa mikä on tilanne?
Eikös tossa tiedotteessa juurikin lue, että Jatkoajan ennakot on todettu hyviksi. Eli vieraspeliennakot tulee sieltä. TS Kiekko sitten lisäilee oman mausteensa kotiotteluihin.
Ei siellä kotisivuilla ainakaan ole mitään ennakkoa Jatkoajasta tai mistään muualtakaan.