Pressiboxi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Palloseura
Ryhtiä sinne toimistollekkin perkele.
http://hc.tps.fi/index.html?n=10421
Eli nyt on päästy Raatihuoneentorilta Ruissaloon takaisin. Läppäri seuraavaksi mukaan, eiks je.
Ryhtiä sinne toimistollekkin perkele.
Eli nyt on päästy Raatihuoneentorilta Ruissaloon takaisin. Läppäri seuraavaksi mukaan, eiks je.
http://hc.tps.fi/index.html?n=10421
Vaikka juttu on Sihvosen kirjoittama ja lähdekkin voi olla mitä tahansa satumaailman ja velipojan välillä, saa siitä aika hurjia mielikuvia. Se, että joukkueen sisällä oli huono ilmapiiri, ei ole varmasti kenellekkään yllätys.Jos joukkueen kanadalaisella kapteenilla on ollut tuollainen asenne, niin ei tule ikävä.
Eli Pelicansilla ei ollut tuossa sarjassa mitään osaa, vaan lähtökohtaisesti TPS olisi halutessaan vienyt Pelsuja 6-0 kaikissa peleissä, mutta tahallaan hävisivät. Niinkö.
Miesten sitoutuminen nuoriso-akatemiaan kertoo kyllä jo jotenkin siitä että Koivut haluavat auttaa seuraansa takaisin ylös.
Lähtökohtaisesti nuoriso-akatemia tulee toimimaan Koivujen esimerkkinä siitä, miten myös Palloseuralle kävisi heidän omistuksessaan. Omistajakaarti ei suostunut myymään vuosia lypsänyttä lehmää ja vaikka maito on vähän hapanta, ei ole vielä aika luopua. Vastaavasti Akatemia toimii Koivujen vastaiskuna, jolla hankitaan sidosryhmien ja sponsoreiden luottamusta. Vanha kaarti pelaa helvetin isolla riskillä tällä hetkell, Sutela yrittää pelastaa minkä juoksupoikana voi ja Koivut odottavat sadon kypsymistä.
Akatemia on todennäköisesti ihan pätevä toimintatapa. Itseäni hiukan ihmetyttää noin jyrkkä ero TPS:ään, mikä tuli uutisoinnissa mielestäni liikaa esille. Tarkoitan mm. että rahoituksessa tuotiin esille, että Koivut hankkivat itse sponsorit, kouluttajat tulevat pääsääntöisesti "ulkopuolelta" jne. Jos ajattelee sponsorirahaa, niin meneekö se TPS:ltä "Koivuille" ja tulevaisuuteen ja annetaan nykyTPS:n mennä tulevaisuutta odotellessa. Huomioarvo saattaa lähitulevaisuudessa olla suurempi kuin logo paidassa muiden logojen seassa seassa. No todennäköisesti kuitenkin pienemmät summat on kyseessä. Eli rikkooko malli enemmän kuin yhdistää.
Huomioarvo saattaa lähitulevaisuudessa olla suurempi kuin logo paidassa muiden logojen seassa seassa. No todennäköisesti kuitenkin pienemmät summat on kyseessä. Eli rikkooko malli enemmän kuin yhdistää.
Varmasti repii seuraa lisää kahtia, ei siitä ole kysymystäkään. Koivut saivat nyt jalansijan seurantoimintaan, seuran ulkopuolelta. Mielenkiintoista onkin nähdä se, että tapahtuuko yhteistyö HC TPS Oyn kanssa vai TPS juniorijääkiekon kanssa. Kapineteissa tilanne on varmasti kireä, mutta esim. valmennuspuolella Koivujen suhteet Virtaan ja Sokkaan ovat kunnossa, varsinkin jälkimmäiseen.
Olen jostain ymmärtänyt, että Aktemia on ihan HC projekti alunperin, jota otettiin Jukka Koivu vetämään. Olenko ihan väärin ymmärtänyt?
Huolestuttavaa tietenkin että huolimatta siitä että yleensä suhtaudun Sihvosen UL-kirjoituksiin kohtuu skeptisesti, niin tämä Petterin väite tahallisesta häviämisestä pleijareissa ei välttämättä kuulosta edes kovin kaukaahaetulta. Tietysti se kertoo ehkä jotain pelaajien asenteesta, itse kyllä olisin sitä mieltä että edes kannattajien takia olisi yritettävä, mutta minkäs teet kun minkäänlaisia henkisiä siteitä joukkueeseen ei ole.
Olen jostain ymmärtänyt, että Aktemia on ihan HC projekti alunperin, jota otettiin Jukka Koivu vetämään. Olenko ihan väärin ymmärtänyt?
, jolloin TPS hänen mukaansa hävisi lähes tahallaan Pelicanssille.
Voi olla että olen sokea, mutta eikö Auran Aallot enää tarjoakaan nettiradioselostusta Tepsin otteluista?
Auran Aalloilla sanoivat että huomenaamulla kello 7 ja 9 välillä on mahdollisuus kuulla tuo uusi Kilven väsäämä kannatuslaulu.
Melkein pisti vihaksi lukea kyseinen haastaattelu tänään.
edit. saattaa tietenkin olla että tappio kirvoittaa allekirjoittaneen oman mielen...:)