TPS, media ja julkisuus

  • 3 008 923
  • 12 014
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Onhan tuossa sunnuntain väitteessä sen verran perääkin että toimistolta pidetään yllä tunnelmaa siitä, että ykköskenttä on hakusessa.

Tämä on aivan totta. Toisaalta siitä saa senkin kuvan, ettei näin oikeasti olisi asian laita. Vahvistuksia on haettu ja niitä on nyt (ainakin) pariksi kuukaudeksi myös löydetty. Potentiaalisten pelaajien kartoitus varmasti jatkuu eikä siellä vain peukaloita pyöritellä training campien päättymiseen asti.

Jyrkkälä + Lunden -tyyppisiä tarjouksia tuskin jätetään, kun haetaan ykkösketjun miehitystä. Haussa lienee kuitenkin Pratt - Zingon -akselia kovempia miehiä, toki budjetin asettamat rajoitukset huomioon ottaen.

Tilanne on nyt tämä eikä ihan lähiaikoina muuksi muutu. Varsinkaan, jos tarjottu raha ei kertomusten mukaan orkesterille kelpaa. Toisilla vain tuntuu olevan negatiivisuus se päällimmäinen tavoite tänne kirjoittaessa. Vaikka sainattaisiin Foppa olisi varmasti puolet jengistä täällä itkemässä, että mitä tuollaista loukkaantumisaltista kehäraakkia tänne rahdataan.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Tilanne on nyt tämä eikä ihan lähiaikoina muuksi muutu. Varsinkaan, jos tarjottu raha ei kertomusten mukaan orkesterille kelpaa. Toisilla vain tuntuu olevan negatiivisuus se päällimmäinen tavoite tänne kirjoittaessa. Vaikka sainattaisiin Foppa olisi varmasti puolet jengistä täällä itkemässä, että mitä tuollaista loukkaantumisaltista kehäraakkia tänne rahdataan.


Oletan, että älämölöä syntyy realismille vieraiden kielikuvien käytöstä. Joukkue pelaa Buffalo-kiekkoa ja huolii vain NHL-tason vahvistuksia. Kumpikaan väitteistä kun ei toistaiseksi ole natsannut. Ihmiset tunnistavat median teksteistä suurimmat puusilmäisyydet melko helpolla kuitenkin. Tilannetta tuskin helpottaa TS:n päällekkäinen rooli tiedotusvälineenä ja omistajana. Uskottavuus totta puhuen säröilee aika ajoin melko huolestuttavalla tavalla. Lopputulemasta kärsii myös TPS?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tilanne on nyt tämä eikä ihan lähiaikoina muuksi muutu. Varsinkaan, jos tarjottu raha ei kertomusten mukaan orkesterille kelpaa. Toisilla vain tuntuu olevan negatiivisuus se päällimmäinen tavoite tänne kirjoittaessa.

Ihmisiä harmittaa, osaa jopa vituttaa. Ja kas, sillä lailla älyllisenä olentona että ilmaisu onnistuu muutoinkin murisemalla tai kuseskelemalla pitkin raittia, osa porukasta sitten tuntojaan maalailee tänne. Ei se nyt niin vakavaa ole, varsinkaan keskustelupalstalla. Negatiivisia ajatuksia ei pysty kääntämään positiiviseksi toiminnaksi vaikka kuinka yrittäisi.
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Ihmisiä harmittaa, osaa jopa vituttaa.
Ismo Alangon sanoin:

Mua itketti kun olin vauva, lapsena keljutti.
Sitten musta tuli nuori, alkoi vituttaa.

Jengiä vituttaa, kun pelaajia ei tule, mutta yhtäläisesti kun niitä tulee, koska ovat liian huonoja/kalliita/kokemattomia/pieniä/isoja/arkoja/jäähyherkkiä/jne tai eivät tarpeeksi _____________________ (täytä itse). Jengiä vituttaa, kun TPS ei tiedota, mutta yhtäläisesti kun tiedottaa, koska sisältöä ei ole tai ainakin se on suoranaista valehtelua.

Hantta on lähtökohtaisesti paska valmentaja, kun ei homma natsannut Plyyshissä vuonna luu. Aivan mahdoton idea on, että sen jälkeen olisi monenlaisissa valmennushommissa toimineelle miehelle tarttunut jotain uutta matkaan. Ei pärjäisi millään joukkueella saati sitten nykyisellä divarimiehistöllä ja tuloksista riippumatta mies on kauden jälkeen pistettävä vaihtoon.

Joku viisas on sanonut, että tämän päivän nuorisolla on paha olla. Sen huomaa. Jääkiekko ei kuitenkaan ole elämän ja kuoleman kysymys ja jos Palloseuran päivän tilaan (kulta-ajat eivät palaa seuraaviin X vuoteen) ei pysty sopeutumaan, voi lätkän seuraamisen jättää vähemmälle. Sama pätee muuhun vapaa-ajan toimintaan: jos uiminen tai biljardi saa sinut pahalle mielelle, harrasta jotain muuta. En sano, että kaikki valitus on aiheetonta ja monelta osin aihetta on paljonkin, muttei siitä myöskään pidä tulla itsetarkoitusta.

Uskoisin, että seuralle työskentelevät yrittävät parhaansa tehdä käytössä olevilla resursseilla. Se, ettei tänä päivänä ole mahdollisuutta kilpailla terävimmästä kärjestä pelaaja- eikä valmentajamarkkinoilla on fakta, joka ei valittamalla parane.

Ei se nyt niin vakavaa ole, varsinkaan keskustelupalstalla.
No eipä. Ei mulla ole penniäkään kiinni TPS:ssä eikä Jatkoajassa, joten valittakoot halukkaat vaan.

Over and out,
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ismo Alangon sanoin:

Mua itketti kun olin vauva, lapsena keljutti.
Sitten musta tuli nuori, alkoi vituttaa.

Jengiä vituttaa, kun pelaajia ei tule, mutta yhtäläisesti kun niitä tulee, koska ovat liian huonoja/kalliita/kokemattomia/pieniä/isoja/arkoja/jäähyherkkiä/jne tai eivät tarpeeksi _____________________ (täytä itse). Jengiä vituttaa, kun TPS ei tiedota, mutta yhtäläisesti kun tiedottaa, koska sisältöä ei ole tai ainakin se on suoranaista valehtelua.

Hantta on lähtökohtaisesti paska valmentaja, kun ei homma natsannut Plyyshissä vuonna luu. Aivan mahdoton idea on, että sen jälkeen olisi monenlaisissa valmennushommissa toimineelle miehelle tarttunut jotain uutta matkaan. Ei pärjäisi millään joukkueella saati sitten nykyisellä divarimiehistöllä ja tuloksista riippumatta mies on kauden jälkeen pistettävä vaihtoon.

Joku viisas on sanonut, että tämän päivän nuorisolla on paha olla. Sen huomaa. Jääkiekko ei kuitenkaan ole elämän ja kuoleman kysymys ja jos Palloseuran päivän tilaan (kulta-ajat eivät palaa seuraaviin X vuoteen) ei pysty sopeutumaan, voi lätkän seuraamisen jättää vähemmälle. Sama pätee muuhun vapaa-ajan toimintaan: jos uiminen tai biljardi saa sinut pahalle mielelle, harrasta jotain muuta. En sano, että kaikki valitus on aiheetonta ja monelta osin aihetta on paljonkin, muttei siitä myöskään pidä tulla itsetarkoitusta.

Uskoisin, että seuralle työskentelevät yrittävät parhaansa tehdä käytössä olevilla resursseilla. Se, ettei tänä päivänä ole mahdollisuutta kilpailla terävimmästä kärjestä pelaaja- eikä valmentajamarkkinoilla on fakta, joka ei valittamalla parane.


No eipä. Ei mulla ole penniäkään kiinni TPS:ssä eikä Jatkoajassa, joten valittakoot halukkaat vaan.

Over and out,

On täysin kohtuutonta edellyttää kirjoittajia pidättäytymään ikävistäkin sanoista tässä tilanteessa. Vaatimuksena toki jalo mutta ei vaan toimi siten. Mua ei esim närästä lainkaan vaikka joku lataisi kaiken angstinsta tänne, sama toimii myös positiivarien suhteen. Valittakoon tai ylistäköön minkä kukin parhaaksi näkee. Sen sijaan etovaa on sanella kullekin miten tulee kirjoitella.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
. Sen sijaan etovaa on sanella kullekin miten tulee kirjoitella.

Tuollainen juuri vituttaa kaikista eniten. "Jos herättää negatiivisia tunteita, pitää siirtyä muihin asioihin" Jos minä vain satun ajattelemaan asiosta negatiiviseen sävyyn juuri nyt, ei kai nyt saatana toisella keskustelijalla ole asiaa vittu alkaa neuvvomaan mitä minun täytyy ajatella ja miten. Ja viittaukset nuoriin voi samainen "palstan ajatusten valvoja" työntää vaikka jonnekkin paikkaan....

Pahoitten täysin OT tekstiä, mutta jos vituttaa joku toinenkin asia niin se jotta aletaan neuvvoa mitä pitää ajatella miten ja missä kenen kanssa.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
On täysin kohtuutonta edellyttää kirjoittajia pidättäytymään ikävistäkin sanoista tässä tilanteessa. Vaatimuksena toki jalo mutta ei vaan toimi siten. Mua ei esim närästä lainkaan vaikka joku lataisi kaiken angstinsta tänne, sama toimii myös positiivarien suhteen. Valittakoon tai ylistäköön minkä kukin parhaaksi näkee. Sen sijaan etovaa on sanella kullekin miten tulee kirjoitella.

Näinpä. Kriittisemmälle äärilaidalle olisi kuitenkin hyödyllistä havaita viimeisten viiden-kuuden vuoden teesien olevan nyt pitkälti kuolleen hevosen ruoskintaa. Teesit on saatu toteennäytetyksi eikä kenelläkään luulisi enää olevan harhaluuloja mistään. Firma on todella huonossa hapessa, pitkälti itseaiheutettuna. Vanhaa sontaa lienee enää turha käännellä, tästä jokainen voinee ottaa oppia. Siitä varmaankin Toxtethin teesit myös juontuvat?

Edelleenkään ei silti liene tarpeellista niellä pureksimatta kaikkea mitä seurasta puhutaan ulos ns. virallisen syötteen kautta. Jostain syystä ko. buulaagi pukkaa sinnikkäästi punaisten leimojen tavaraa hyllyille vaikka haju- ja makuhaitat ovat kaikkien nähtävinä. Siksi sielläkin suunnassa toivoisi käytävän (esim. FC:n tavoin) keskustelua siitä miten tullaan ulos julkisuudessa, minkälaisella asenteella ja pitäisikö koko mediafilosofian olla muuta kuin propagandamaista jargoninjauhamista kunnes tyhmät luovuttavat ja uskovat. Tätä peliä ei pelata näin enää nykymaailmassa, se ilmaisena vinkkinä mm. miehille, joidenka henkiset ja taloudelliset taseet ovat konkurssiuhan hetkelläkin kunnossa.

Mitä brändinhallintaan (siitähän tässä ketjussa on pitkälti kyse) noin yleisesti tulee, katsokaapa FC:n kotisivuille, siellä asia on kyselyn muodossa ottamassa suunnan jota on helppo suositella lätkäpuolellekin: http://fc.tps.fi/etusivu
 
Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Valittakoon tai ylistäköön minkä kukin parhaaksi näkee. Sen sijaan etovaa on sanella kullekin miten tulee kirjoitella.

Ei kai pointti ole siinä, etteikö tänne saisi kirjoittaa mitä haluaa. Lähinnä hämmästyttää se, että esim. sinä ja Pressiboxi puhutte koko ajan siitä kuinka TPS on konkurssin partaalla ja on vain ajan kysymys koska napsahtaa. Kuitenkin samanaikaisesti on kova rutina päällä siitä, miten joukkueeseen pitäisi saada kovempia pelaajia ja miten joukkueen pitäisi taistella mestaruudesta.

Näiden kirjoitusten lukijalle tai ainakin minulle tulee sellainen olo, että mitä helvettiä tässä nyt sitten pitäisi teidän mielestänne tehdä. Se, että asiat ovat Tepsissä tällä hetkellä päin vittua on kai jokaisen SM-liigaa seuraavan tiedossa, joten sitä tuskin tarvitsee hokea viestistä toiseen. Sen sijaan parannusehdotuksia ja tapoja, joilla Tepsiä pitäisi johtaa takaisin yhdeksi SM-liigan huippuseuroista olisi ihan mielenkiintoista kuulla. Niitä vaan tuntuu tulevan melko niukasti.

Tehtyjen virheiden märehtimisellä seura ei tule koskaan pääsemään eteenpäin ja eiköhän se riitä, että Tamminen jaksaa muistuttaa TPS-johdon ottamista riskeistä/tekemistä virheistä. Tammisella ei vaan taaskaan ole mitään konkreettista, jolla Tepsin nykyistä tilaa voitaisiin parantaa, joten mitä vittua sellaisella kaverilla tekee? Paskanjauhaja mikä paskanjauhaja.

Noh, tulipa ajateltua ääneen...
 

Sebbee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rohkeat maljan nostajat
Siitäkin voitaisiin tässä nyt yhdessä keskustella, että koska aiemmin tehdyistä virheistä jauhaminen lopetetaan, hyväksytään ne (vaikka kipeää tekeekin) ja ns. siirretään ne historiaan.

Suurin osa Jatkoajan TPS-osion käyttäjistä varmati tietää, että virheitä ollaan tehty koko 2000-luku, suurimpana kruununa viime kausi. Huoletta voidaan myös olettaa, että nykyjohto on niin ikään tietoinen tästä. Ikävässä tilassa rakas seuramme on, mutta ainakin itse koen, että piikittely viesteillä tyyliin: "pahaan jamaan on TPS ajautunut sitten 90-luvun" tai "kuka olisi uskonut vielä kymmenen vuotta sitten" on aika turhaa eikä vie keskustelua eteenpäin.

Jos nyt haluaa esittää kritiikkiä, sen minun mielestä pitäisi tulla niistä toimenpiteistä, joita seurassa on tehty osakeannista lähtien kuten esim. onko (uudella) johdolla oikeanlaista visiota saada seura kääntymään, osataanko TPS:ää markkinoida oikein ja teemmekö vihdoin voitollisen tuloksen. Itse koen myös erittäin hedelmällisenä tarkkailun ja keskustelun aiheena sen, pystyykö Virta kehittämään meidän paria erittäin lahjakasta nuorta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ohmi ohmi, väitteesi siitä että olisin vaatimassa tässä taloudellisessa tilanteessa lisää pelaajia on väärä. Väitteesi siitä, että olen sitä mieltä että TPS on konkurssin partaalla, on tosi. Jos jotain ymmärrät taloudellisista tunnusluvuista niin lukaise ne.

Mun teesinä on viimeiset viisi vuotta ollut että seuraa hoidetaan heikosti. Sulta en ole kyllä johdonmukaisia teesejä sen paremmin nähnyt, milloin mitäkin mutua ja heikkoja johtopäätöksiä, niistä viimeisimpänä kahden kahden kk äijän tulkitseminen siten että fyffeä piisaa.

No turha näistä on sisäisiä käydä, kukin edelleen omilla tiedoillaan jne. Eikä siinä ole edes mitään mikä ei keskustelupalstalle sopisi. Sellainen toive on että kun/jos kauden mittaan ongelmia kasaantuu niin enpä jaksais lukea siinä vaiheessa niitä onlinereitä siitä kuinka kaikki on päin persettä näiltä samoila kirjoittajilta jotka nyt näkevät ilon ja valon toiminnassa. Tyyliin hyvää yötä TPS yms.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ohmi ohmi, väitteesi siitä että olisin vaatimassa tässä taloudellisessa tilanteessa lisää pelaajia on väärä.

Ok. Olen ilmeisesti ymmärtänyt tekstisi väärin, joten pyydän anteeksi panetteluani.

Väitteesi siitä, että olen sitä mieltä että TPS on konkurssin partaalla, on tosi. Jos jotain ymmärrät taloudellisista tunnusluvuista niin lukaise ne.

Ammatin puolesta minun ainakin pitäisi ymmärtää taloudellisia tunnuslukuja. Tosin Tepsin tunnuslukuja en ole saanut näppeihini, enkä ole "asiakastietoa" moiseen käyttänyt. En kuitenkaan yhtään epäile sitä, etteikö kirstunpohja pilkistäisi ja Tepsin loppu olisi lähellä. Tässäkin asiassa itselläni on kuitenkin vahva halu uskoa Turun talousalueen ja Turun yritysmaailman mahdollisuuksiin pitää Tepsi pystyssä. Jos Tepsi päästetään nurin, niin sen olisi pitänytkin mennä nurin.

Mun teesinä on viimeiset viisi vuotta ollut että seuraa hoidetaan heikosti. Sulta en ole kyllä johdonmukaisia teesejä sen paremmin nähnyt, milloin mitäkin mutua ja heikkoja johtopäätöksiä, niistä viimeisimpänä kahden kahden kk äijän tulkitseminen siten että fyffeä piisaa.

Oletko sinä nyt oikeasti sitä mieltä, että TPS-johto Hannu Virta mukaanlukien valehtelisi kannattajille ja sponsoreille ihan päin naamaa kahden kuukauden päästä tulevista vahvistuksista/tulevasta vahvistuksesta? Ei kai kukaan voi olla niin typerä, että päästäisi suustansa jotain sellaista, josta jää varmasti kiinni.

No turha näistä on sisäisiä käydä, kukin edelleen omilla tiedoillaan jne.

Sisäisiä on tosiaan turha käydä, mutta kun ei muiden kanssa saa kunnon kähyä aikaiseksi(hymiö).


Eikä siinä ole edes mitään mikä ei keskustelupalstalle sopisi. Sellainen toive on että kun/jos kauden mittaan ongelmia kasaantuu niin enpä jaksais lukea siinä vaiheessa niitä onlinereitä siitä kuinka kaikki on päin persettä näiltä samoila kirjoittajilta jotka nyt näkevät ilon ja valon toiminnassa. Tyyliin hyvää yötä TPS yms.


Ei se nyt kai näinkään voi mennä. Niin kuin jo äsken sanoin. Minä LUOTAN tällä hetkellä TPS-johdon sanaan siitä, että NHL-leiritykseltä tulee parin kuukauden päästä meille pelimies. Jos näin ei tapahdu, minulle on puhuttu paskaa ja lopetan nykyisen johdon vetämän Tepsin kannattamisen kokonaan. Ja siinä kohtaa onelinereita sinkoilee varmasti hyvinkin paljon.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Päinvastoin, suorastaan pelkään että niitä tulee. Olen Jaakon kanssa siinä samoilla linjoilla ettei hallille saada sakkia joillan yksittäisillä pelaajilla ja kun en näe kuningaskujaa niiden avulla tulevan niin jättäisin tässä tilanteessa kokonaan hankkimatta vaikka kannattaja sisälläni huutaakin hoosiannaa kuin takapuoleen painettaisiin.

Tiedän vallan hyvin että juuri sinun tulisi ymmärtää näisät talousluvuista, sen vuoksi sarkastisesti keppiä siitä heilutinkin.

Kähystä en tiedä mutta tässä viime aikojen keskustelussa on kyse siitä että osa porukasta kannattaa eri lailla. Ei pelkkä seurajohdon kritisointi silti kenestäkään sen paskempaa kannattajaa tee, eikä kannatuksen tyyliä/lajia/voluumia tjsp voine kukaan sanella. Jos nyt vaikka maailmalta hakee mallia kun se on muodissa niin eikös esim Manulla ole oikein erillinen sakki sitä varten että vaikka kannattavat hengeen ja vereen seuraansa niin eivät voi sietää sen johtoa? Vai oliko se juuri näiden partien lähentämiseksi tehty yhdistys? Taidankin polkaista sellaisen pystyyn, saatana. Tervetuloa vaan jäseneksi sinäkin Ohmi.

Ps. Pahoittelut siitä ettei viestisi lainaaminen onnistunut, tää saatanan kommari pätkii.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Kyllähän Tepsillä riittää pokeria puhua paskaa ilman mitään tunnontuskia. Tästä ei ole nyt kuin 1-2 vuotta kun Kasi esimerkiksi kertoi taseiden olevan kunnossa taloudessa ja henkilötasolla. Kumpikin väitteistä oli absoluuttinen vale. Ja on edelleen.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sellainen toive on että kun/jos kauden mittaan ongelmia kasaantuu niin enpä jaksais lukea siinä vaiheessa niitä onlinereitä siitä kuinka kaikki on päin persettä näiltä samoila kirjoittajilta jotka nyt näkevät ilon ja valon toiminnassa. Tyyliin hyvää yötä TPS yms.

Toimiiko sama juttu myös päinvastoin? Viitaten niihin henkilöihin jotka ovat nyt koko kesän toitottaneet että kaikki on vituillaan ja reagoivat negatiivisesti lähes jokaiseen asiaan, hankintoihin / joukkueesta tuleviin infoihin / johdon infoihin, haukkuvat kaikki hankinnat lyttyyn ennen yhtäkään peliä yms. Ei varmasti saa olla liian optimistinen, mutta kyllä tämä liiallinen pessimistisyyskin välillä pistää ihmetyttämään.

Itse kuulun ehdottomasti tuohon ryhmään, joka näkee asiat positiivisena, toistaiseksi. Joukkueessa on parempi henki, mitä Jortikan viimeisellä visiitillä, pelaajat ovat nuoria, vähän toistaiseksi saavuttaneita (nälkäisiä?) jannuja yms. Ehkä tyhmää, mutta tahdon uskoa siihen, että homma toimii paremmin kuin aiempana kahtena kautena. Siihen oikeastaan riittää jo yksi syy: Jortikka.

Uskon myös että mikäli homma lähtee pyörimään oikeasti siten että pelaajat pelaavat iloista ja viihdyttävää kiekkoa, kansa myös hallille löytää (tai ainakaan ei tyhjemmille katsomoille pelata kuin parina edellisenä kautena).

Ja itse kyllä olen avautunut TPS:n suuntaan monta kertaa esim. menneellä kaudella, ja tulen sen taatusti tekemään myös tulevaisuudessa, jos esim. joukkue onkin täysin flegmaattinen munaton ringettejoukkue, jota ei jääkiekon pelaaminen vähempää voisi kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä itekin on ihan positiivisilla fiiliksillä ens kauden suhteen. Odotuksia ei kuitenkaan oo muuta, kun se että pelataan täysillä ja joskus edes olis hienoja kynäilyitä yms. Kyllähän sitä joka ainoota välillä vituttaa ja ihan ymmärettävää. Mua ainakin söi Nurmisen ja Hurmeen siirtyminen pois, mutta minkäs sille sitten voi, jos talous on mitä on. Toinen asia mikä hiukan harmittaa on se, että toimistolla sanotaan välillä toista ja tarkotetaan toista.

Pääasiassa positiivisilla fiiliksillä mennään. Elämä on osa jääkiekkoa, halus sitä tai ei.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Toimiiko sama juttu myös päinvastoin? Viitaten niihin henkilöihin jotka ovat nyt koko kesän toitottaneet että kaikki on vituillaan ja reagoivat negatiivisesti lähes jokaiseen asiaan, hankintoihin / joukkueesta tuleviin infoihin / johdon infoihin, haukkuvat kaikki hankinnat lyttyyn ennen yhtäkään peliä yms. Ei varmasti saa olla liian optimistinen, mutta kyllä tämä liiallinen pessimistisyyskin välillä pistää ihmetyttämään.

Joo sovitaan että pätee. Noista väitteistä en tosin allekirjoita montaakaan sen paremmin omalta kuin yleisellä tasollakaan. Aika laveita tulkintoja, "kaikki vituillaan", "negatiivisesti joka asiaan", "kaikki hankinnat" yms. Väitän, että harvassa ovat ne nimimerkit jotka mahtuvat kaikkiin noihin määritelmiisi.

Korostetaan nyt vielä että esim itse olen aiemmin ja tällä kaudella olen sitä entistäkin enemmän ollut huolestunut seuran hoidosta + mihin se johtaa. Menestys tulee sen myötä. Kun resursseja ei nyt ole ollut, olen arvioinut tämän hetkisten nimien muodostavan mestis + tason joukkueen. Missään nimessä en pelaajia arvostele tässä kohtaa kautta, tuskinpa kauden mittaankaan. Niissä kuvioissa on tässä palstaosiossa pitkät ja vahvat perinteet ihan muiden kirjoittajien toimesta, kuka kulloinkin raadeltavana (Nurminen on mun osalta ollut poikkeus, tiettyjä piirteitä en ole osannut arvostaa+kaitsulta on saattanut edellyttää enemmän kuin muilta).

Kritiikistä asioiden hoitamista kohtaan ei seuraa se, ettenkö toivoisi joukkueen ylittävän itsensä big time. Sehän olisi jumalauta mahtavaa. Sen todennäköisyyttä en pidä kovin suurena. Sen lupaan, että jos nyt kesken kauden ilmenee että TPSllä on tuohta aivan saatanasti niin en käännä kelkkaani ja ilmesty horisemaan että mitä minä sanoin.

TPSn tämän kauden onnistuminen mitataan keväällä kun tulevan kauden tulos julkaistaan. Toki kentälläkin voidaan petrata mutta mä näen tässä tilanteessa ja tulevien kausien menestyksessä vallan keskeiseksi sen, että päästään omille jaloille takaisin iskuja vastaanottamaan. Siitä sitten pikku hiljaa koukkuja takaisin. Montaa kautta seura ei voi tehdä viimeksi toteutuneen kaltaisia tappioita.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPSn tämän kauden onnistuminen mitataan keväällä kun tulevan kauden tulos julkaistaan. Toki kentälläkin voidaan petrata mutta mä näen tässä tilanteessa ja tulevien kausien menestyksessä vallan keskeiseksi sen, että päästään omille jaloille takaisin iskuja vastaanottamaan. Siitä sitten pikku hiljaa koukkuja takaisin. Montaa kautta seura ei voi tehdä viimeksi toteutuneen kaltaisia tappioita.

Allekirjoitan. Ilmeisesti meidän ajattelumalleissa on vain yksi ero, jos olen oikein ymmärtänyt. Sinun mielestä kauteen olisi pitänyt lähteä ilman riskiä eli näitä kahta uutta ulkomaalaisvahvistusta, koska ne eivät kuitenkaan pysty parantamaan tarpeeksi tätä Mestisplus-tason joukkuetta. Itse olen taas sitä mieltä, että tällä mielestäni sangen pienellä riskillä on huomattavasti paremmat mahdollisuudet yltää viime vuoden saavutukseen, tarjota yleisölle parempaa kiekkoa ja houkutella väkeä hallille vähintään sen verran kuin viime kaudellakin. Näillä vahvistuksilla estetään todennäköisesti myös se, ettei tietty porukka hylkää Tepsiä kokonaan, vaan jaksaa käydä hallilla edes muutaman kerran kaudessa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Allekirjoitan. Ilmeisesti meidän ajattelumalleissa on vain yksi ero, jos olen oikein ymmärtänyt. Sinun mielestä kauteen olisi pitänyt lähteä ilman riskiä eli näitä kahta uutta ulkomaalaisvahvistusta, koska ne eivät kuitenkaan pysty parantamaan tarpeeksi tätä Mestisplus-tason joukkuetta. Itse olen taas sitä mieltä, että tällä mielestäni sangen pienellä riskillä on huomattavasti paremmat mahdollisuudet yltää viime vuoden saavutukseen, tarjota yleisölle parempaa kiekkoa ja houkutella väkeä hallille vähintään sen verran kuin viime kaudellakin. Näillä vahvistuksilla estetään todennäköisesti myös se, ettei tietty porukka hylkää Tepsiä kokonaan, vaan jaksaa käydä hallilla edes muutaman kerran kaudessa.

+ että mä jonkinsortin elämäntapa kyynikkona ja lääketieteellisen pessimismin taudinkuvana en usko sen paremmin turkulaiseen kiekkoyleisöön kuin muutoinkaan mihinkään mikä ei perustu välittömään faktaan. Tiedäthän, vitut siellä kukaan kuitenkaan käy kun ei ole parempiakaan sakkeja vaivautunut paikalle katselemaan ja vitut meillä sellainen flaksi käy että joku pelaajista menee ja onnistuu jopa hiukan yli tasonsa yms. Siitä lähdetään että jos on mahdollista tulla takkiin niin varmasti tulee. Niin kentällä kuin ulkopuolella. Viime kausien tapahtumat ovat vaan ruokkineet tätä lohdutonta näkemystäni.

Sen myönnän, että Sepillä&co on tällä hetkellä aivan helvetin hankala arvioinnin paikka. Viittaan tuohon sinun kirjoituksesi asetelmaan. Ostaa tai ei ostaa, hankkia vai jättää hankkimatta. Siinä mielessä nämä 2x2kk hankinnat olivat oiva peliveto jotta saadaan selville edes hiukan missä tunnelmissa kiekkoväki Turussa on, meneekö kausarit kaupaksi, tuleeko sakki hallille, myydäänkö siellä makkaraa. Viime kaudella ostettiin ja satsattiin ja lopputuloksen tiedämme kaikki. Yhtälössä hääri muuttujana Jortikka joka osaltaan vesitti koko homman. Tällä kertaa kavereilla tuskin on pokkaa lähteä samaan kyytiin (ainakaan enemmälti kuin max nuo kaksi tulijaa) ja mun näkemys siis on että hyvä niin. Tämä vain siksi, että sitä päivää en halua nähdä että TPS on saneerauksessa. Arvioin, että nyt jäädyttämällä saatetaan olla kauempana siitä tilanteesta. Onneksi mulle ei makseta palkkaa siitä, että tuossa arvioinnissa onnistuisin. Sutela ja muiden ts hallituksen roolia ei todella käy kateeksi, toisaalta vastuun kantaa se jolle sitä on uskottu. Vastuuttomanahan täältä on hyvä huudella. Palstalta ei esim itseni erityisesti mukaanlukien taida löytyä yhtään nimimerkkiä, joka olisi ehdottamasti esittänyt ettei viime kaudella olisi pitänyt missään nimessä palkata Hurmetta, Bergiä ja kanukkeja. Toki meillä ei täällä ole kokonaiskuvaa taloudesta yms.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TS:n keskiaukeama tarjosi tänään tepsin uuden "imagon".. Ihan kiva kuvapläjäys, olisi kyllä paremmaltakin voinut näyttää.

"Kova laji. Uusi Kausi. TAISTELEVA TPS.

MAAN KOVIN JÄÄSHOW. PYSYVÄSTI TURUSSA.

TPS on yksi Suomen legendaarisimmista kiekkojoukkueista. Vuosikymmeniä olemme taistelleet kaukaloiden herruudesta ja saavuttaneet paljon. Tiedämme hyvin kuinka makealta voitto maistuu. Ja toisaalta kuinka karvas on tappio.

Nyt uuden kiekkokauden kynnyksellä olemme laittaneet koko paketin uusiksi. Haluamme tarjota sinulle ja ystäville jälleen loppuun asti taistelevan joukkueen ja viihdyttävän elämyksen hallilla. Sitä kaikkea, mitä TPS-jääkiekko on parhaimmillaan. Tervetuloa mukaan!"

Jepjep, osa oli mielestäni aika imelää tekstiä mutta uskon kyllä tuohon taistelevaan joukkueeseen.. nuorta intoa on ainakin riittävästi. Luultavasti tämä on kuitenkin se kausi kun saamme maistaa kuinka karvas on tappio.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Jepjep, osa oli mielestäni aika imelää tekstiä mutta uskon kyllä tuohon taistelevaan joukkueeseen.. nuorta intoa on ainakin riittävästi. Luultavasti tämä on kuitenkin se kausi kun saamme maistaa kuinka karvas on tappio.

Tekstipuolella kaikki suht OK mutta "maan paras..." -tyyppisiä ilmauksia pitäisi nyt välttää. Organisaatio on kaukana maan parhaasta millään saralla juuri nyt ja muun väittäminen alkaa näyttää, ennemmin tai myöhemmin, hullunkuriselta. Plussaa "koti, uskonto, isänmaa" -tunnusten hävittämisestä, toki. Ts. kai ne on poissa, en tilaa lehteä? Vai onko Bergillä rynkky olalla ja liperit kaulassa?
 
Suosikkijoukkue
TPS
Poissa - onneksi - olivat kodit, kunniat, uskonnot, isänmaat ja muut kömpelyydet.

Ulkoasunsa puolesta HC:n mainosaukeama oli paljon velkaa FC:n taannoisille mainoksille. Visuaalinen kokonaisuus näytti omiin silmiini paremmalta kuin vuosiin, mikä on sinänsä fiksua ottaen huomioon, että sisällöllä ei nyky-TPS voi brassailla. Kiekkopakettia ei kaupattu yksittäisillä pelaajilla, vaan joukkueella ja yhteispelillä ja fiiliksellä. Aika hifkiä, jos multa kysytään, mutta melko tyylikkäästi esitettynä kuitenkin.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Ulkoasunsa puolesta HC:n mainosaukeama oli paljon velkaa FC:n taannoisille mainoksille. Visuaalinen kokonaisuus näytti omiin silmiini paremmalta kuin vuosiin, mikä on sinänsä fiksua ottaen huomioon, että sisällöllä ei nyky-TPS voi brassailla. Kiekkopakettia ei kaupattu yksittäisillä pelaajilla, vaan joukkueella ja yhteispelillä ja fiiliksellä. Aika hifkiä, jos multa kysytään, mutta melko tyylikkäästi esitettynä kuitenkin.


Mikä toimisto vastaa visuaalisesta ilmeestä? Löytynee mainittuna reklaamin kyljestä jostain? Asiallista jos homma aletaan saada viimein kuntoon. Johan tässä oltiinkin vuosia ulapalla.
 
Ihan asiallinen mainos pääpiirteittäin ja aistittavissa oli selkeää eteenpäinmenoa aikaisemmasta. Kuitenkin tuo "MAAN KOVIN JÄÄSHOW. PYSÄVÄSTI TURUSSA" pisti lievästi sanottuna hymyilyttämään. Olivat nyt jättäneet edes en show-sanan pois, "Maan kovin jää" olisi ollut lähempänä totuutta. Tai no melko kaukana sekin kun kuumassa Turkuhallissa tuo jää tuntuu pehmenevän turhan helposti...

Eteenpäin on siltikin menty.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ihan asiallinen mainos pääpiirteittäin ja aistittavissa oli selkeää eteenpäinmenoa aikaisemmasta. Kuitenkin tuo "MAAN KOVIN JÄÄSHOW. PYSÄVÄSTI TURUSSA" pisti lievästi sanottuna hymyilyttämään.

Itseänikin huvitti tuo "Maan kovin jääshow. Pysyvästi Turussa" -teksti. En oikein usko tuohon, että maan kovin jääshow olisi täällä ainakaan kentän ulkopuolisena showna ja tuskin kentälläkään olevana showna. Ulkoasultaan parempi mainos kuin vuosikausiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös