TPS, media ja julkisuus

  • 2 980 515
  • 11 992

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itsekin käyn sekä Tepsin, että Interin matseissa. Olen siis Hinuri-Juudas minäkin. En olis herätessäni uskonu, et näin se maailma heittelee. Mutta aiheeseen sen verran, et oon aina ihmetellyt miks käyttää energiaa vastustajaan sen sijaan, et käyttäis sen katsomossakin omiensa kannustamiseen?
Hinurileirissä olet todennäköisesti Töpseli-Juudas tms.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Itsekin käyn sekä Tepsin, että Interin matseissa. Olen siis Hinuri-Juudas minäkin. En olis herätessäni uskonu, et näin se maailma heittelee. Mutta aiheeseen sen verran, et oon aina ihmetellyt miks käyttää energiaa vastustajaan sen sijaan, et käyttäis sen katsomossakin omiensa kannustamiseen?
Oon tästä täysin samaa mieltä. Tai no Suomifutis ei juurikaan itseäni kiinnosta, mutta oon aina jotenkin seurannut tarkemmin Interiä kuin Tepsiä. HC TPS taas on ylivoimaisesti rakkain seura itselleni mitä urheiluun tulee. Huvittavaa kuunnella kun porukka jaksaa näitä Hinuri-huutoja vuodesta toiseen. Menee samaan kategoriaan kuin kendohuutelut futisfaneilta.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
En olis herätessäni uskonu
Mitä ajattelit herätessäsi sitten olevasi?
Kyllä kaikki heikkolahjaiset ja vasemmistolaiset voivat ihan reippaasti käydä Interin matseissa, tuskin heitä sen suuremmin asiasta saadaan vastuuseen ennen kuolemaa. Jos tykkää miljonäärin omalle pojalle perustetusta muovista, jonka ainoa tehtävä on haitata TPS:n toimintaa, niin keitä me täällä TPS:n osiossa olemme sinua tuomitsemaan. Kerro Resulle, Patelle ja niille parille sadalle muulle terveisiä sinne katsomoon!
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Inter tekee kaikkensa kustaakseen Tepsin päälle. Pelkästään stadion case on riittävä syy vihata niitä. Rakkaus ja viha ovat lisäksi urheilun parhaat tunteet.
Eihän Inter sitä tee. Tepsi on osannu tehdä sen ihan itse. Ilmaiseksiko niitä tiloja pitäisi lainailla?
Ja kyllä minäkin vimmaisesti toivon tänään Tepsin voittoa Lahdesta, vaikken ketään (ainakaan urheiluseuraa) vihaakaan. En myöskään osaisi kanavoida vihaa kovinkaan parhaaksi tunteeksi, mutta kukin tavallaan.
Parasta Turussa olisi kaksi pääsarjajengiä. Toki pään voi pitää persiissä.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Mitä ajattelit herätessäsi sitten olevasi?
Kyllä kaikki heikkolahjaiset ja vasemmistolaiset voivat ihan reippaasti käydä Interin matseissa, tuskin heitä sen suuremmin asiasta saadaan vastuuseen ennen kuolemaa. Jos tykkää miljonäärin omalle pojalle perustetusta muovista, jonka ainoa tehtävä on haitata TPS:n toimintaa, niin keitä me täällä TPS:n osiossa olemme sinua tuomitsemaan. Kerro Resulle, Patelle ja niille parille sadalle muulle terveisiä sinne katsomoon!
Ihan normaali jalkapallon seuraaja. Mukavaa olisi, jos TPS tänään kylvettää Lahden ja olisi lähempänä pelaamaan samaa, käsittääkseni ylempää sarjaa, kuten Interkin. Samassa sarjassa molemmat voittavat.
En tunne Resua tai Patea, en yleensä kerro tuntemattomille terkkuja. Ressun toki tunnen faijani kautta.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Ihan normaali jalkapallon seuraaja. Mukavaa olisi, jos TPS tänään kylvettää Lahden ja olisi lähempänä pelaamaan samaa, käsittääkseni ylempää sarjaa, kuten Interkin. Samassa sarjassa molemmat voittavat.
En tunne Resua tai Patea, en yleensä kerro tuntemattomille terkkuja. Ressun toki tunnen faijani kautta.
Jos heittää erikoisen hauskan huulen toisen kirjoitusvirheestä, niin kannattaisi se kyseinen viesti kirjoittaa itse edes auttavasti virheettä. Toki Interismi vapauttaa vastuusta osittain, ei voi kauhalla vaatia.

Lahi lähtee tänään dirreen ja TPS saa ensivuodeksi karsintamatsin sunnuntaiksi kotiin! Oli mahtava tunnelma torstaina vikat 20min. Jopa Gatorade kalpenee kun 3000 Turun perinneseuran symppaajaa hakkaa nahkahanskoja yhteen pakkasessa pitääkseen itsensä lämpimänä ja Albi Muzaci vetelee saksia Verittaalla.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Jos heittää erikoisen hauskan huulen toisen kirjoitusvirheestä, niin kannattaisi se kyseinen viesti kirjoittaa itse edes auttavasti virheettä. Toki Interismi vapauttaa vastuusta osittain, ei voi kauhalla vaatia.

Lahi lähtee tänään dirreen ja TPS saa ensivuodeksi karsintamatsin sunnuntaiksi kotiin! Oli mahtava tunnelma torstaina vikat 20min. Jopa Gatorade kalpenee kun 3000 Turun perinneseuran symppaajaa hakkaa nahkahanskoja yhteen pakkasessa pitääkseen itsensä lämpimänä ja Albi Muzaci vetelee saksia Verittaalla.
Vaikeata on nyt hahmottaa, mistä moinen ”interismin” heittely kumpuaa, mutta väliäkö sillä. Itselleni ainoa oikea Inter on Milanosta. Se ei toki estä ”kopioseuran” futiksen seuraamista Turussa.
Eilen Gatoradellakin oli ihan mukava tunnelma, kun olin kutsuttuna paikalla. Siitä myös kirjoitettiin lämpimästi Turun Sanomissa.
 

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikkea sitä kuulee, United Smile hei. Toki tällainen joukkueshoppailu on kätevää kun voi vähän sillei kivasti valkata aina sen mukaa ketä pelaa kaupungin värikkäintä lätkää tai eurooppalaistyyppistä futista, jos vaikka sattuisi niin ikävästi että sillä suurimmalla ja kauneimmalla menisi vuosikymmenestä toiseen päin vittua vuorotellen jommassa kummassa edustamistaan isoista lajeista.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Kaikkea sitä kuulee, United Smile hei. Toki tällainen joukkueshoppailu on kätevää kun voi vähän sillei kivasti valkata aina sen mukaa ketä pelaa kaupungin värikkäintä lätkää tai eurooppalaistyyppistä futista, jos vaikka sattuisi niin ikävästi että sillä suurimmalla ja kauneimmalla menisi vuosikymmenestä toiseen päin vittua vuorotellen jommassa kummassa edustamistaan isoista lajeista.
Miksei voisi valikoida? Mä käyn kattelemassa kaikkee mahdollista. Suomi-sarjaa, 2-divaria molemmissa lajeissa, junnulätkää, junnufutista jne. Ehkä olen vain rajoittunut? Toivon kuitenkin aina, et paikallinen jengi voittaa. Vai olenko sittenkään rajoittunut? Onneksi en asu Lontoossa. Sitten menisi vaikeeksi.
 

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksei voisi valikoida? Mä käyn kattelemassa kaikkee mahdollista. Suomi-sarjaa, 2-divaria molemmissa lajeissa, junnulätkää, junnufutista jne. Ehkä olen vain rajoittunut? Toivon kuitenkin aina, et paikallinen jengi voittaa. Vai olenko sittenkään rajoittunut? Onneksi en asu Lontoossa. Sitten menisi vaikeeksi.
Ymmärrän kyllä että ihmisillä on eri lähtökohtia urheilun seuraamiseen. Jotkut seuraavat änäriä ja La Ligaa, koska pitävät kotimaisia sarjoja epäviihdyttävinä, toiset seuraavat Turun piirin kolmosta tai Suomi-sarjaa yli joukkuerajojen, koska siellä saattaa pelata sukulainen, naapuri, vanha valmennettava, tai koska pelaajan x mutsi tekee niin hemmetin hyviä mokkapaloja. Wanhan sanonnan mukaisesti suomalainen seuraa vaikka homoilua järven jäällä, mikäli siinä tulee menestystä, jollekin tämä saattaa olla se syy vaihdella seurattavaa sarjaa tai joukkuetta vähän kaudesta riippuen.
Junnu-urheilun puolella meidänkin taloudessa pelataan kilpasarjassa Tepsiä vastaan ja riemuitaan varmasti keskimääräistä enemmän aina kun nimenomaan Tepsi voitetaan.

Itsellä ei ole ongelmaa käydä Interin tai TuTon peleissä Tepsin ohella. Jos joku jaksaa tehdä näistä itselleen ongelman niin mikäs siinä. Jokaisella on oikeus mennä tai olla menemättä.
Niin, vapaa maahan tämä on.

Alkuperäinen keskustelu lähti siitä, kun jaettiin Interin kauden 2018 alla julkaisema twiitti, jossa FC:n (entisen) maalilaulun ja C'mon Tepsin tekijä, tepsiläiseksi profiloitunut tunnettu turkulainen artisti oli hankkinut sinimustan kausikortin, kaiken lisäksi kaudella jolloin samalla sarjatasolla pelasi myös TPS. Ihan samalla tavalla Ilves-leirissä närkästyttiin taannoin kun Costello Hautamäki esitti Maamme Tapparan finaalissa.

Väitän että kaikenlainen vastakkainasettelu, ei vähiten paikallistasolla on kilpaurheilun suola ja että ilman sitä niin kehitys kuin kulttuuri olisi huomattavasti köyhempää. Minun on vaikea nähdä että tällainen keskustelu "en näe miten se että seuraan joukkuetta x on pois joukkueelta y" tai "pääasia että paikallinen jengi voittaa" olisi koskaan edes mahdollista sen aidon Interin kotikaupungissa, Lontoossa tai vaikka Glasgow'ssa. Tietty ne onkin tuolla suuressa maailmassa eikä se täällä härmässä ole niin justiinsa ja ehkä meidän tulisi olla tyytyväisiä siitä että nämä Hinuri/Töpseli jaot ovat loppupeleissä melko viattomia, eivätkä ainakaan enää 2000-luvulla perustu mihinkään luokka- tai uskontotaisteluun. Tuskinpa Ressukaan kummankaan joukkueen otteluissa mikään ei-toivottu henkilö on, vaikka netin keskustelupalstalla joku tyhmästi haukkuisikin hinuriksi.

Jos Turussa vielä jonain päivänä pelataan paikallisotteluita lätkässä tai futiksessa niin varmasti tunnelma paranee huomattavasti, jos kaikki yhdessä kannustetaan toisiamme ja taputetaan yhdessä molemmille joukkueille hyvistä suorituksista:)
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Niin, vapaa maahan tämä on.

Alkuperäinen keskustelu lähti siitä, kun jaettiin Interin kauden 2018 alla julkaisema twiitti, jossa FC:n (entisen) maalilaulun ja C'mon Tepsin tekijä, tepsiläiseksi profiloitunut tunnettu turkulainen artisti oli hankkinut sinimustan kausikortin, kaiken lisäksi kaudella jolloin samalla sarjatasolla pelasi myös TPS. Ihan samalla tavalla Ilves-leirissä närkästyttiin taannoin kun Costello Hautamäki esitti Maamme Tapparan finaalissa.

Väitän että kaikenlainen vastakkainasettelu, ei vähiten paikallistasolla on kilpaurheilun suola ja että ilman sitä niin kehitys kuin kulttuuri olisi huomattavasti köyhempää. Minun on vaikea nähdä että tällainen keskustelu "en näe miten se että seuraan joukkuetta x on pois joukkueelta y" tai "pääasia että paikallinen jengi voittaa" olisi koskaan edes mahdollista sen aidon Interin kotikaupungissa, Lontoossa tai vaikka Glasgow'ssa. Tietty ne onkin tuolla suuressa maailmassa eikä se täällä härmässä ole niin justiinsa ja ehkä meidän tulisi olla tyytyväisiä siitä että nämä Hinuri/Töpseli jaot ovat loppupeleissä melko viattomia, eivätkä ainakaan enää 2000-luvulla perustu mihinkään luokka- tai uskontotaisteluun. Tuskinpa Ressukaan kummankaan joukkueen otteluissa mikään ei-toivottu henkilö on, vaikka netin keskustelupalstalla joku tyhmästi haukkuisikin hinuriksi.

Jos Turussa vielä jonain päivänä pelataan paikallisotteluita lätkässä tai futiksessa niin varmasti tunnelma paranee huomattavasti, jos kaikki yhdessä kannustetaan toisiamme ja taputetaan yhdessä molemmille joukkueille hyvistä suorituksista:)

Ressu oli muuten mukana myös ottamassa eräästä Tepsiläisten paikaksi profiloituneesta kuppilasta pelipaidat alas ja myi ne... Ajatella...

Vastakkainasettelu ei varmasti koskaan lopu joten ei hätää. Onhan täälläkin ehditty jo mainitsemaan mm. vasemmistolaisuus. Mutta se, että jaetaan ihmisiä oikealla tavalla ja väärällä tavalla kannattaviin on vain aika väsynyttä. Mutta tosiaan vapaa maa *littipeukku*
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ressu oli muuten mukana myös ottamassa eräästä Tepsiläisten paikaksi profiloituneesta kuppilasta pelipaidat alas ja myi ne... Ajatella...

Vastakkainasettelu ei varmasti koskaan lopu joten ei hätää. Onhan täälläkin ehditty jo mainitsemaan mm. vasemmistolaisuus. Mutta se, että jaetaan ihmisiä oikealla tavalla ja väärällä tavalla kannattaviin on vain aika väsynyttä. Mutta tosiaan vapaa maa *littipeukku*

Joo, vastakkainasettelu on jees ja itsekin suorastaan inhoan Interiä. Mutta todellakaan likimainkaan kaikki Tepsiä kannattavat eivät suinkaan ole oikeistolaisia / "massi-ihmisiä" (eivät toki kaikki Interiä kannattavatkaan vasemmistolaisia tai "köyhiä"). Tuo on todella väsynyt ajatus jonka monet tuntuvat tuohon asetelmaan yhä liittävän.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Eihän Inter sitä tee. Tepsi on osannu tehdä sen ihan itse. Ilmaiseksiko niitä tiloja pitäisi lainailla?
No ei ilmaiseksi tietenkään, mutta Tepsi ei saa mitään tuloja tällä hetkellä ja maksaa 5-10 kertaisia summia esim siihen millä jengit vetää keskimäärin liigassa. Kuitenkin kaupunki maksaa reippaasti yli 100000 kaudessa stadionyhtiölle ja tukee muutenkin stadionia kokoajan.

Pari kertaa Håkans on alibina kysynyt, että jos TPS tulisi mukaan stadionyhtiöön silloin kuin ollaan oltu konkurssin partaalla. Yllättävästi silloin kuin kuin oli rahaa niin TPS mahtunut mukaan, vaikka olisi maksanut yli markkinahinnan osaomistuksesta.
 
Viimeksi muokattu:

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
No ei ilmaiseksi tietenkään, mutta Tepsi ei saa mitään tuloja tällä hetkellä ja maksaa 5-10 kertaisia summia esim siihen millä jengit vetää keskimäärin liigassa. Kuitenkin kaupunki maksaa reippaasti yli 100000 kaudessa stadion yhtiölle ja tukee muutenkin stadionia kokoajan.

Pari kertaa Håkans on alibina kysynyt, että jos TPS tulisi mukaan stadion yhtiöön silloin kuin ollaan oltu konkurssin partaalla. Yllättävästi silloin kuin kuin oli rahaa niin TPS mahtunut mukaan, vaikka olisi maksanut yli markkinahinnan osaomistuksesta.

Ja näin. Kyllä siellä on FC:n toimistolla sössitty ja perseilty tässä vuosien varrella huolella, mutta suomenruotsalaisen talousrikollisen jalkapallopuuhastelut tähtäävät jatkuvasti johonkin vittuilevaan kostoon Tepsille. Tuokin tieto, että Tepsi oli tarjoutunut maksamaan reippaasti siivusta Veritaksesta ja että Håkans on siitä kieltäytynyt, on itsessään jo sellaista juttua, että sen pitäisi kertoa jo missä mennään.

Se, että täällä TPS-osiossa kirjoitellaan jotain hinaajia symppaavia kommentteja on mielestäni kyllä häpeällistä. Voi yksityisesti olla mitä mieltä vain Turkulaisesta jalkapallosta tai mistä vain, mutta kuinka ulapalla pitää olla, että lähtee täällä kertomaan jostain omista hinaar-fiksaatioistaan? Ei ja ei.

Ja itse ainakin olen kivenkova kommunisti joten se siitä.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
No ei ilmaiseksi tietenkään, mutta Tepsi ei saa mitään tuloja tällä hetkellä ja maksaa 5-10 kertaisia summia esim siihen millä jengit vetää keskimäärin liigassa. Kuitenkin kaupunki maksaa reippaasti yli 100000 kaudessa stadionyhtiölle ja tukee muutenkin stadionia kokoajan.

Pari kertaa Håkans on alibina kysynyt, että jos TPS tulisi mukaan stadionyhtiöön silloin kuin ollaan oltu konkurssin partaalla. Yllättävästi silloin kuin kuin oli rahaa niin TPS mahtunut mukaan, vaikka olisi maksanut yli markkinahinnan osaomistuksesta.
Usko tai älä, mut tiedän tuon taustan Petri Jakosen toimarikausista lähtien. Petri Jakonen sai tuolloin arroganssillaan koko Interin organisaatiolle banaanin otsaan. Eivät varmasti ole vieläkään toipuneet. En ehkä olisi minäkään, kun tiedän miten em. hlö TPS:n edustajana käyttäyty. Mutta se ot:sta.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Ja näin. Kyllä siellä on FC:n toimistolla sössitty ja perseilty tässä vuosien varrella huolella, mutta suomenruotsalaisen talousrikollisen jalkapallopuuhastelut tähtäävät jatkuvasti johonkin vittuilevaan kostoon Tepsille. Tuokin tieto, että Tepsi oli tarjoutunut maksamaan reippaasti siivusta Veritaksesta ja että Håkans on siitä kieltäytynyt, on itsessään jo sellaista juttua, että sen pitäisi kertoa jo missä mennään.

Se, että täällä TPS-osiossa kirjoitellaan jotain hinaajia symppaavia kommentteja on mielestäni kyllä häpeällistä. Voi yksityisesti olla mitä mieltä vain Turkulaisesta jalkapallosta tai mistä vain, mutta kuinka ulapalla pitää olla, että lähtee täällä kertomaan jostain omista hinaar-fiksaatioistaan? Ei ja ei.

Ja itse ainakin olen kivenkova kommunisti joten se siitä.
Listaatko tähän alle, kuka tai ketkä ovat kertoneet omista fiksaatioistaan?
Varmasti TPS-legenda Heikki Suhonenkin palaa helvetissä, kun on jumalauta koutsannut Interiä (Turun). Kuin myös ilmeisesti toinen TPS-legenda, Kim Suominen (RIP) ja monia muita.

Mutta kai se sit niin on. Voimia. Täältä aiheesta tähän.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kääk-juoruilla alkoi (lähes ainakin alkoi) uusin Liigalize. Ruben oli parkkeerannut citymaasturinsa bussiparkkiin Impivaaran jäähallin nurkilla viikonloppuna; tästä asiasta oli Joni Petrellin joukkueen kuski käynyt lämpimänä. Uusin jakso löytyy Youtubesta ja Spotifysta.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Facebookin puolella tuli eräänä päivänä vastaan suht epäilyttävän näköinen mainos, mutta kyllä se taisi ihan tepsin virallisen tilin jakama olla. Seuraavan kerran kun näin mainoksen, ei ollut enää tuota "Saastat 5€" kohtaa mukana.
 

Liitteet

  • IMG_20221025_172340.jpg
    IMG_20221025_172340.jpg
    718,9 KB · kertaa luettu: 235

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ostin liput ennakkoon, mutta saastat jäivät saamatta. Olisin maksanut kympinkin.
 
Onkohan toimistolle palkattu uusi kaveri videoita tekemään? Vai annettu henkilöstölle lisäresursseja videoiden tekemiseen? Vai miten videotuotanto on ottanut näin huikean loikan yhdessä kesässä? Intosen sopparivideokin oli ihan täyttä kultaa, huikeeta! Ei hienommin voisi sopimusta julkaista. Unohtamatta myöskään kaikkia loistavia juhlakauden videoita, joita olen aikaisemminkin kehunut.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ikulle palaute: lopeta se vitun äänen muuntelu
a) mainoskatkoja kuuluttaessa
b) tärkeissä asioissa, kuten Intosen jatkosopimusta ennen. Laski arvokkuus vaikka saatanan komean videon mediapojat olivat väsänneet.

Tämä. En tajua mitä se ajattelee. Hauskaa tuo ei ole, pelkästään kiusallista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös