Ei. Tehnyt tuota äänen muuttamista jo pari kautta.Ei kai taas ole Oulun settiä?
Olen uskossa, että on uusi kaveri ja pirun hyvä kaveri onkin. Videot jo kauden alun alla mahtavalla tasolla, ilo nähdä etteivät määrä saati laatu ole laskeneet kauden käynnistyttyä. Todella tärkeä palanen medianäkyvyyttä.Onkohan toimistolle palkattu uusi kaveri videoita tekemään? Vai annettu henkilöstölle lisäresursseja videoiden tekemiseen? Vai miten videotuotanto on ottanut näin huikean loikan yhdessä kesässä? Intosen sopparivideokin oli ihan täyttä kultaa, huikeeta! Ei hienommin voisi sopimusta julkaista. Unohtamatta myöskään kaikkia loistavia juhlakauden videoita, joita olen aikaisemminkin kehunut.
Oispa Tom Rajalinia.Ikulle palaute: lopeta se vitun äänen muuntelu
a) mainoskatkoja kuuluttaessa
b) tärkeissä asioissa, kuten Intosen jatkosopimusta ennen. Laski arvokkuus vaikka saatanan komean videon mediapojat olivat väsänneet.
Muistaakseni haettiin jotain tuollaista tyyppiä töihin.Olen uskossa, että on uusi kaveri ja pirun hyvä kaveri onkin. Videot jo kauden alun alla mahtavalla tasolla, ilo nähdä etteivät määrä saati laatu ole laskeneet kauden käynnistyttyä. Todella tärkeä palanen medianäkyvyyttä.
Siis mitä? Eikö Rajalin enää kenttäkuuluttele Palloseuran matseja? Todella kauan kesti toipua Sametti-Auliksen poismenosta ja kun juuri ehti tottua Rajaliniin, niin sekin viedään pois, vai? Sen verran tärkeä homma, että ei sinne ketä tahansa nahkajussia voi päästää puikkoihin. Auliksen kaltaista virallisuutta pitää olla, eikä mitään yleisöä nuoleskelevaa hehkuttelua. Toki Auliskin osas painottaa oikeilla hetkillä maalin merkitystä, mutt aina tyylikkäästi, aina..
Vanha pieru kun olen, niin kenttäkuuluttaja ei ole mikän juontaja, vaan kertoo virallisella äänellä peliin kuuluvat tilastomerkinnät. Joku mun maailmaan täysin käsittämätön DJ tmv. sitten lietsoo yleisöä parhaansa mukaan.Turkua on siunattu loistavilla kuuluttajilla.
Aulis oli legenda, Tom Rajalin oli pro, mutta Iku on myös erinomainen. Mielestäni tässä on menty juontajan profiilissa ihan oikeaan suuntaan jos miettii ylipäätään tapahtuman viihteellistymistä ja modernisoimista viimeisen kymmenen vuoden aikana. Pienestä on kiinni jos muka joku mainoskatkolla leikittely pilaa kokonaisuuden. Iku on valtakunnan ehdotonta eliittiä tehtävässään. Go Iku!
(Ja ne Oulun tapahtumat voisi jo jättää historiaan. Ei mikään pieni taakka kannettavaksi. You live you learn. Ei meistä kukaan ole toista tuomitsemaan - ainakaan ilman oikeuslaitoksen virkaa.)
Kiitos ensinnäkin letkeästä vastauksesta, hymyilin. :)Vanha pieru kun olen, niin kenttäkuuluttaja ei ole mikän juontaja, vaan kertoo virallisella äänellä peliin kuuluvat tilastomerkinnät. Joku mun maailmaan täysin käsittämätön DJ tmv. sitten lietsoo yleisöä parhaansa mukaan.
Tyyliä ei voi ostaa. Oulussa ei toisin olla edes yritetty ilmeisesti.
Saisi nämä "Media-alan opiskelijat" olla useamminkin kyselemässä pressissä, kun Tuominen ei kysymyksiä kysele. Tuomisen sanoin "historiallinen hetki" kun kysymyksiä tultiin esittämään, näin tosiaan on, mutta ei pitäisi olla.
Huutonaurut vielä loppuun kun tämä opiskelija kysyi kokonaiset kolme kysymystä, niin Eerolta kommentti "No siinä tulikin kysymyksiä kokonloppukauden edestä!"
On tää jumalauta :D
Huutonaurut vielä loppuun kun tämä opiskelija kysyi kokonaiset kolme kysymystä, niin Eerolta kommentti "No siinä tulikin kysymyksiä kokonloppukauden edestä!"
Vähän outo tempaus, mutta osoittaa urheiluhenkeä.