Onneksi haistelin tätä ja lopulta hallilla vähän ennen kun ovet aukesi. On meinaan väkeä, taitaa myös oheistuotteet tehdä kauppansa.Bussijonoa katsellessa jää monelta kyllä juhlallisuudet näkemättä.
Vähän hölmöä reagointia. Loppuunmyyty halli ja toivotaan ihmisiä ajoissa paikalle. 100 10 min välein keskustasta, olisivat nyt muutaman bussin laittanut putkeen heti alkuun. Tietty muillakin linjoilla paikalle pääsee.Bussijonoa katsellessa jää monelta kyllä juhlallisuudet näkemättä.
Ja luulin jo että Tepsi tekee tyylikkään shown, ja paskat. Pelin olisi pitänyt alkaa heti legenda-pelaajien poistuttua.
Oli kyllä todella näyttävästi esillä. Peli jäi valitettavasti väliin mutta kyllä tätä kelpasi sohvaltakin katsoa! Hyviä haastatteluja, koostepätkiä ym. Kyllä vähän oli pala kurkussa välillä.Tästä propsit, että striimi on otettu näin vahvasti mustavalkoisella materiaalilla haltuun. TPS ostanut mainoskatkot?
Myös Jortsulla tais vähän mennä piilari poikittain.Kyllähän tänään(kin) meni roska silmään alussa. Jortsu on kyllä hieno mies.
Enemmän mulle tulis hikkaa jos olisin HPKn miehiä. Markkinoi vastustajan kotimatsia? Ok!Instassa Tepsi markkinoi Liukkaan suulla huomista peliä. Mielestäni tämän olisi voinut jättää tekemättä, kun käytetään vastustajajoukkueen pelaajaa. Meillä kummiskin huomenna kaksi debytanttia kenen suulla voisi mieluummin markkinoida.
No tämäkin on täysin totta.Enemmän mulle tulis hikkaa jos olisin HPKn miehiä. Markkinoi vastustajan kotimatsia? Ok!
Tuossa yläpuolellahan nuo kaksi sitä juuri markkinoi ja tänään Leipuri itse markkinoi omalla äidinkielellään samaa matsia. Kyllä mä ostan Liukkaan käytön matsimarkkinoinnissa, on kuitenkin oma poika joka lähti koittamaan siipiensä kantavuutta ja vieläpä niin ettei silta savua.Instassa Tepsi markkinoi Liukkaan suulla huomista peliä. Mielestäni tämän olisi voinut jättää tekemättä, kun käytetään vastustajajoukkueen pelaajaa. Meillä kummiskin huomenna kaksi debytanttia kenen suulla voisi mieluummin markkinoida.
Kyllä mä ostan Liukkaan käytön matsimarkkinoinnissa, on kuitenkin oma poika joka lähti koittamaan siipiensä kantavuutta ja vieläpä niin ettei silta savua.
Enemmän mulle tulis hikkaa jos olisin HPKn miehiä. Markkinoi vastustajan kotimatsia? Ok!
Dal Colle kehui hallia ja tuumi hallin lehtereitä katsellessa, että täällä on hyvä fanipohja. Toivottavasti näkemys ei heti romutu, kun näkee keskiviikkoiltana tuhannet tyhjät punaiset penkit.