TPS, media ja julkisuus

• 3 095 989
  • 12 338

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Seuran kannattaisi oikeasti vain sulkea ne nettisivut ja laittaa tilalle linkit shoppeihin, kun koko nettisivusta ei tule muuta kuin paha mieli kaikille.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle

O.K!

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, COL, MTL, Viljami Marjala

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hauska ralli mutta kyllä mä olisin nasulin hunajaan vaihtanut.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Näkeekö tuota TPS turnausta striiminä ja onko nuo pelit täysmittaisia?

Kovasti yritin katsella mutta ei oikein mitään tietoja irronnut. Todennäköisesti etsijässä vika

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Näkeekö tuota TPS turnausta striiminä ja onko nuo pelit täysmittaisia?

Kovasti yritin katsella mutta ei oikein mitään tietoja irronnut. Todennäköisesti etsijässä vika

Pelit on täysimittaisia, striimeistä ei vielä tietoa.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varovainen peukku pitää antaa kyllä muuten Kallion Tomille tässä kohtaa, vastaa kuitenkin ulkomaalaishankinnoista (eikö näin ole?)

Tämän ja viime kauden otannalla haaviin on tarttunut rutkasti plus-merkkisesti:

+++ Lindroth
+++ Wernblom
++ Lauridsen
+ Dudas
+ Fröberg
- Johansson
- Broadhurst

Ja tälle kaudelle hankitut Savoie sekä Beaudin ovat omissa papereissa todella mielenkiintoisia.

edit: ei taida olla nyt ihan oikea ketju, mutta menkööt.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
@-TMA- onko tietoa uusien kausareiden saapumisajasta? En muuten pääse ainakaan Facebookilla tai Googlella kirjautumaan appiin. En pääse sisälle edes omilla tunnuksilla, kun huutaa väärää salasanaa, vaikka salasanan vaihtaisi ja kokeilisi uudella salasanalla.

-TMA-

Jäsen
@-TMA- onko tietoa uusien kausareiden saapumisajasta? En muuten pääse ainakaan Facebookilla tai Googlella kirjautumaan appiin. En pääse sisälle edes omilla tunnuksilla, kun huutaa väärää salasanaa, vaikka salasanan vaihtaisi ja kokeilisi uudella salasanalla.

Facebook-kirjatuminen on ollut sovelluksessa haastavaa, sillä Meta tekee välillä pieniä muutoksia ja yhtäkkiä homma ei toimikaan suunnitellusti. Tulee poistumaan vaihtoehdoista hyvin lähiaikoina, jos ei vielä ole.

Kausareita on alettu toimittamaan elokuusta alkaen. Mobiilikausari menee suht samalla aikataululla eli vaatii tietyt data-aktivoinnit Lippupisteeltä ja sen jälkeen näkyneet.

Olen juuri mobiilipalaverissa Teamsissä, kysyn siinä samalla. Palailen tarkemmin kirjautumisongelmaan vaikka yksityisesti myöhemmin tänään.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Facebook-kirjatuminen on ollut sovelluksessa haastavaa, sillä Meta tekee välillä pieniä muutoksia ja yhtäkkiä homma ei toimikaan suunnitellusti. Tulee poistumaan vaihtoehdoista hyvin lähiaikoina, jos ei vielä ole.

Kausareita on alettu toimittamaan elokuusta alkaen. Mobiilikausari menee suht samalla aikataululla eli vaatii tietyt data-aktivoinnit Lippupisteeltä ja sen jälkeen näkyneet.

Olen juuri mobiilipalaverissa Teamsissä, kysyn siinä samalla. Palailen tarkemmin kirjautumisongelmaan vaikka yksityisesti myöhemmin tänään.

Joo, en tosiaan pääse edes Googlella tai Applella sisään, vaan virhettä huutaa. Ei tosiaan mitään mahdollisuutta kirjautua sisään tällä hetkellä itsellä siis, kun salasanakin huutaa väärää. Mutta katotaan josko syy löytyy teidän palaverissa / viimeistään myöhemmin yv:llä, ellei toki muilla palstalaisilla oo samaa ongelmaa.

Lakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo, en tosiaan pääse edes Googlella tai Applella sisään, vaan virhettä huutaa. Ei tosiaan mitään mahdollisuutta kirjautua sisään tällä hetkellä itsellä siis, kun salasanakin huutaa väärää. Mutta katotaan josko syy löytyy teidän palaverissa / viimeistään myöhemmin yv:llä, ellei toki muilla palstalaisilla oo samaa ongelmaa.
Testasin ja itsellä täysin sama ongelma. Ei pääse sisään googlella/applella tai salasanalla. En kyllä muista millä olen normaalisti kirjautunut kun viime kaudella oma kausari ei tuolla kuitenkaan näkynyt paitsi aivan loppukaudesta sinne ilmestyi.

-TMA-

Jäsen
Testasin ja itsellä täysin sama ongelma. Ei pääse sisään googlella/applella tai salasanalla. En kyllä muista millä olen normaalisti kirjautunut kun viime kaudella oma kausari ei tuolla kuitenkaan näkynyt paitsi aivan loppukaudesta sinne ilmestyi.

Onko vielä muilla vastaavia ongelmia? Tiedossa aamulla ei ollut ainakaan Liigan puolella ongelmista. Itse nopeasti kokeilin, niin virallinen + testiversio toimivat kyllä kirjautumisen osalta (salasana + tunnari).

Tuo Facebook-kirjautuminen jää tosiaan pois varmaan tämän kuun aikana eli muuta kirjatumista kannattaa alkaa käyttämään.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedossa aamulla ei ollut ainakaan Liigan puolella ongelmista. Itse nopeasti kokeilin, niin virallinen + testiversio toimivat kyllä kirjautumisen osalta (salasana + tunnari).

Mulla tosiaan valittaa väärää tunnusta ja salasanaa jatkuvasti. Tunnus ei ole väärä, eikä voi salasanakaan olla, koska olen kahdesti sen nyt jo vaihtanut sen toivossa. Google sekä Apple sanovat klikatessa "Virhe - virhe sisäänkirjautumisessa, yritä uudelleen"

iPhone 13, iOS 17.5.1.

TPS appiin ei myöskään päivitystä saatavilla.

Kek3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura
Mulla tosiaan valittaa väärää tunnusta ja salasanaa jatkuvasti. Tunnus ei ole väärä, eikä voi salasanakaan olla, koska olen kahdesti sen nyt jo vaihtanut sen toivossa. Google sekä Apple sanovat klikatessa "Virhe - virhe sisäänkirjautumisessa, yritä uudelleen"

iPhone 13, iOS 17.5.1.

TPS appiin ei myöskään päivitystä saatavilla.
Mulla oli sama homma äsken. Alko toimimaa ku laitoin kolmannella kerralla ”vaikeamman” salasanan eli numeroita ja erikoismerkkejä vaikkei vaadikkaan, kuin 8 merkkiä pitkän salasanan.
Tiedä sit et oliko siitä kiinni mut sitä voi kokeilla.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla oli sama homma äsken. Alko toimimaa ku laitoin kolmannella kerralla ”vaikeamman” salasanan eli numeroita ja erikoismerkkejä vaikkei vaadikkaan, kuin 8 merkkiä pitkän salasanan.
Tiedä sit et oliko siitä kiinni mut sitä voi kokeilla.

Mulla ei auta tämäkään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy