TPS, media ja julkisuus

  • 3 102 133
  • 12 354

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voin lyödä vetoa, että yhdellä hassunhauskalla tiktokilla kerättäsi enemmän trafiikkia TPS:n someen kuin nämä IFK:n "Pinnalla"-sarjan tekstit aikaansaavat yhteensä.

EDIT: Lisätään vähän lihaa luiden ympärille. Otetaan tarkastelun kohteeksi tuo Pinnalla-sarja ja Vincent Marleau. HIFK:lla on Facebookissa 87k tykkäystä ja 84k seuraajaa. 19 tuntia sitten julkaistu päivitys tästä Pinnalla-sarjan Vincent Marleau -jaksosta on kerännyt 434 tykkäystä ja alle kymmenen kommenttia. TikTokissa HIFK:lla on 22,7k seuraajaa eli noin neljäsosa siitä mitä Facebookissa on. Viimeisin video, viisi päivää vanha, jossa Vincent Marleau vähän pukee ja poseeraa on saanut 14,6k katselukertaa ja 874 tykkäystä eli tuplat siitä mitä Facebookissa ollaan tykkäilty.

Ottamatta kantaa siihen oliko ennen kaikki paremmin, mutta tällaiset tekstijutut jäävät päivä päivältä enemmän ja enemmän liikkuvan kuvan jalkoihin. Ja näissä videoissakin informaation/sisällön tulee tulla ilmi nopeasti, jotta katselija ei ehdi swaipata kahden sekunnin jälkeen pois.

TL;DR TPS:n ei pitäisi tehdä haastetteluja ulkomaalaispelaajistaan vaan ennemmin pistää heidät vaikka pelaamaan Fortnitea ja kuvatata koko juttu. Tai jos haastatellaan, niin yksinkertaisia "this or that" kysymyksiä eikä kysellä jostain lapsuudenajan jääkiekkoidoleista.
 
Viimeksi muokattu:

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Voin lyödä vetoa, että yhdellä hassunhauskalla tiktokilla kerättäsi enemmän trafiikkia TPS:n someen kuin nämä IFK:n "Pinnalla"-sarjan tekstit aikaansaavat yhteensä.
Varmaan joo, mutta on sillä sisällölläkin väliä eri kohderyhmille. Aika iso vähemmistö maksavista asiakkaista on tiktokissa, väittäisin. Se, että tiktokissa saadaan trafiikkia Tepsin someen ei tarkoita etteikö kannattaisi tehdä laadukasta tekstisisältöä nettisivuille. Itseä ei esimerkiksi voisi vähempää kiinnostaa hassutteluvideot tiktokissa, mutta syvempiä pelaajahaastatteluja lukisin mielelläni. Tunne kohderyhmäsi jne.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Varmaan joo, mutta on sillä sisällölläkin väliä eri kohderyhmille. Aika iso vähemmistö maksavista asiakkaista on tiktokissa, väittäisin. Se, että tiktokissa saadaan trafiikkia Tepsin someen ei tarkoita etteikö kannattaisi tehdä laadukasta tekstisisältöä nettisivuille. Itseä ei esimerkiksi voisi vähempää kiinnostaa hassutteluvideot tiktokissa, mutta syvempiä pelaajahaastatteluja lukisin mielelläni. Tunne kohderyhmäsi jne.
Bingo!
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Itseä ei esimerkiksi voisi vähempää kiinnostaa hassutteluvideot tiktokissa, mutta syvempiä pelaajahaastatteluja lukisin mielelläni. Tunne kohderyhmäsi jne.
Näin se on. Vaikka sua ja mua ei lasten tiktokit yms sovellukset kiinnostaisi niin näihin se focus pitäisikin käyttää. TPS tarvitsee lisää faneja, sidosryhmiä ja tavoittaa seuraava sukupolvi jollain tavoin.
Tiktok on tähän juuri oikea kanava. Me muut ollaan jo olemassa ja totta kai meitäkin pitää huomioida. Mutta Tepsin toimintaa voisi verrata kännykkäliittymämyyntiin tai mihin tahansa muuhun uusasiakashankintaan. Lisää näkyvyyttä ja osumia on vain saatava.
Tube Allstars toivottavasti saadaan jatkossakin pidettyä Turussa, on jo nyt Turkuhallin suurin kiinnitys jääkiekon ulkopuolelta.
Tulevaisuuden kohderyhmä löytyy Primenlipittäjistä joten sinne Perttulan pitäisi tuutata sisältöä kuin viimeistä päivää.

Boldaus oma.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Nyt on aika telemarkkinointitoimiston key account manager pöhinää havaittavissa. Että pääasia on, jotta klikkejä tulee ja niitähän löytyy lasten tanssisovelluksesta parhaiten. Varmaan noi matsimainoksetkin kannattaisi siirtää täältä Jatkoajasta Ylilaudalle, koska paljon parempi liikenne.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Nyt on aika telemarkkinointitoimiston key account manager pöhinää havaittavissa. Että pääasia on, jotta klikkejä tulee ja niitähän löytyy lasten tanssisovelluksesta parhaiten. Varmaan noi matsimainoksetkin kannattaisi siirtää täältä Jatkoajasta Ylilaudalle, koska paljon parempi liikenne.

Ei nyt ehkä ihan noin rajusti tarvitse vetää mutkia suoriksi, mutta kyllähän TikTok on hyvä kanava nimenomaan nuorille / lapsille saada heidät kiinnostumaan Tepsistä. Ei tää oo niin joko / tai -hommaa vaan kyllähän tässä on hyvä hakea jokaselle jotakin.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Näin se on. Vaikka sua ja mua ei lasten tiktokit yms sovellukset kiinnostaisi niin näihin se focus pitäisikin käyttää. TPS tarvitsee lisää faneja, sidosryhmiä ja tavoittaa seuraava sukupolvi jollain tavoin.
Tiktok on tähän juuri oikea kanava. Me muut ollaan jo olemassa ja totta kai meitäkin pitää huomioida. Mutta Tepsin toimintaa voisi verrata kännykkäliittymämyyntiin tai mihin tahansa muuhun uusasiakashankintaan. Lisää näkyvyyttä ja osumia on vain saatava.
Tube Allstars toivottavasti saadaan jatkossakin pidettyä Turussa, on jo nyt Turkuhallin suurin kiinnitys jääkiekon ulkopuolelta.
Tulevaisuuden kohderyhmä löytyy Primenlipittäjistä joten sinne Perttulan pitäisi tuutata sisältöä kuin viimeistä päivää.

Boldaus oma.
Olen osittain samaa mieltä, mutta siinä kohdin annetaan turhan paljon painoarvoa tiktokille, jos meinaa että esimerkiksi pelaajahaastatteluja ei kannattaisi tehdä. Tuo tekstimuoto tuli nyt tuon IFK:n artikkelin myötä, mutta toki se voi olla vaikka videomuodossa jos ei osaa kirjoittaa. Se on kuitenkin molempi parempi, sillä esimerkiksi tekstisisältö tuottaa "passiivisia" lukukertoja, jota @eCiuj ei kommentissaan huomioi. SEO on myös tärkeää.

Ehdottomasti kanssasi samaa mieltä siitä, että tiktok ja muut somet ovat tulevaisuuden katsojien suhteen tärkeitä, joille pitää antaa varsinkin urheilubisneksessä erityistä huomiota, mutta siinä kohdin ei hirveästi tiedä markkinoinnista jos vähättelee sen kustannuksella muun markkinointisisällön tärkeyttä. Hyvä markkinointimix kohderyhmän tuntemuksella on parempi, kuin yksipuolinen hassutteluvideoiden tekeminen tykkäysten ja kommenttien perässä. Ne tykkäykset ja kommentit ovat vain yksi mittari monien joukossa.

Olen itse osallistunut digimarkkinoinnin tekemiseen yli 10 vuotta ja tuottanut muutaman kerran sellaista videosisältöä, joissa on 300 000+ orgaanista katselukertaa, mutta ei se itsessään tarkoita että palveluitamme ostettaisiin. Some on tärkeä, mutta ei niin tärkeä että muut vaihtoehdot kannattaa jättää pois.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Ei nyt ehkä ihan noin rajusti tarvitse vetää mutkia suoriksi, mutta kyllähän TikTok on hyvä kanava nimenomaan nuorille / lapsille saada heidät kiinnostumaan Tepsistä. Ei tää oo niin joko / tai -hommaa vaan kyllähän tässä on hyvä hakea jokaselle jotakin.
Niin, nimenomaan mutkia ei pidä vetää suoriksi ja verrata jotain tanssivideoiden näyttökertoja kotisivuilla olevaan tekstimuotoiseen haastattelun klikkeihin.
Tässä toimii taas erinomaisena esimerkkinä aivan loistava Vartti ja Fortteen. Häviää satanolla katseluissa/kuunteluissa jollekin 30s "mikä on sun lempiväri ja pelipäivän pasta"- Tiktokvideolle, mutta tuo todella paljon lähemmäksi seuran toimijoita / seurassa toimineita / seuran toimintaa, niille jotka ovat asiasta oikeasti kiinnostuneita. Eiköhän sitä tavoitella tuolla IFK:n juttusarjallakin, eikä sitä kuinka monta klikkiä se saa kotisivuille.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Niin, nimenomaan mutkia ei pidä vetää suoriksi ja verrata jotain tanssivideoiden näyttökertoja kotisivuilla olevaan tekstimuotoiseen haastattelun klikkeihin.
Tässä toimii taas erinomaisena esimerkkinä aivan loistava Vartti ja Fortteen. Häviää satanolla katseluissa/kuunteluissa jollekin 30s "mikä on sun lempiväri ja pelipäivän pasta"- Tiktokvideolle, mutta tuo todella paljon lähemmäksi seuran toimijoita / seurassa toimineita / seuran toimintaa, niille jotka ovat asiasta oikeasti kiinnostuneita. Eiköhän sitä tavoitella tuolla IFK:n juttusarjallakin, eikä sitä kuinka monta klikkiä se saa kotisivuille.

Joo, ihan samaa mieltä, ihan yhtä lailla mä mieluusti lukisin tuollaisia syvempiä haastatteluja ja pelaajakuvia kuin katsoisin "kysytään Tepsin pelaajilta pelipäivän päikkärikellonaikoja" TikTokista, mutta tähän pitänee juuri se kultainen keskitie löytää. Kevyempää kulutettavaa muksuille ja nuorille ja sitten tuota syvempää aikuisemmalle seuraajakunnalle.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Väitettäsi ei tue fakta, että Niko ja Santtu vs. Roni Back -tapahtuma on loppuunmyyty kun taas TPS:n pelit eivät.
Oletin että täällä TPS-osiossa keskustellaan TPS:stä. Ja katsotaan sitten uudelleen kun tubettaja-tapahtumia järjestetään 30kpl reilu puolessa vuodessa. Toivon ettei minun tarvitse avata sinulle tätä tapahtumien lukumäärän eroa enempää. Melko kaukaa haet "faktasi".
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Väitettäsi ei tue fakta, että Niko ja Santtu vs. Roni Back -tapahtuma on loppuunmyyty kun taas TPS:n pelit eivät.
Laitetaan nuo edellä mainitut 30 kertaa samalla ajanjaksolla Gatoradelle kun Tepsikin eli yhden kauden kotiottelut, niin kummallahan olisi isompi yleisö ka? Eiköhän tupa olisi täynnä jos TPS pelaisin vuoden välein yhden ottelun.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Minulle on yksi lysti vaikka tiktokissa julkaisivat 14 videota. Mutta toivoisin jotta nämä videot julkaistaisiin myös muilla alustoilla. Alustoja kun on yksi ja kaksi, niin kohtalaisen ärsyttävää jos tuolla julkaistaisiin tuota ja tuolla tuota. Kotisivuilla pitäisi ainakin olla kaikki info mitä muuallakin, siis minusta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Minulle on yksi lysti vaikka tiktokissa julkaisivat 14 videota. Mutta toivoisin jotta nämä videot julkaistaisiin myös muilla alustoilla. Alustoja kun on yksi ja kaksi, niin kohtalaisen ärsyttävää jos tuolla julkaistaisiin tuota ja tuolla tuota. Kotisivuilla pitäisi ainakin olla kaikki info mitä muuallakin, siis minusta.

Tämä tiivistää tämän päivän haasteen melkeinpä toimijan kuin toimijan tiedottamisessa. Väkeä pitäisi haalia tapahtumiin, mutta jos katsoo kiinteästi vain yhteen tiedotusvälineeseen, on liian sokea niille muille. Nykyväestössä on valitettavan paljon heitä, jotka ei jaksa vaivautua nettisivuille, toisaalta eivät lue paperimediaa, toisaalta ovat joka somessa. Toinen lukee nettisivuja, muttei tajua somesta mitään jnejnejne. Jos tätä kirjoa mahtuu pelkästään omaan porukkaani, mitä se onkaan meissä kaikissa, joita kiekkokatsomoon haluttaisi. Vai eikö kaikkia halutakaan?

Ja joo, itse kannan tätä vastuuta kahvipalkkiolla (okei, joskus à la carte -safkalla), ja muistilistani on pitkä. Vaikka kohderyhmä on nimenomaan tietynlainen väestönosa, on oltava skarppina useamman somen, nettisivujen ja parinkin lehden kanssa. Ja some, sehän kattaa monen monta viestipalvelua.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Laitetaan nuo edellä mainitut 30 kertaa samalla ajanjaksolla Gatoradelle kun Tepsikin eli yhden kauden kotiottelut, niin kummallahan olisi isompi yleisö ka? Eiköhän tupa olisi täynnä jos TPS pelaisin vuoden välein yhden ottelun.
Silti näiden jonneidoleiden jokainen julkaisu, mille tahansa alustalle, saa tunnissa enemmän huomiota kohderyhmältään kuin Tepsin mikään julkaisu missään.

Joku totesi tehneensä digimarkkinointia yli 10v ajan niin silloin luulisi ymmärtävän missä se kasvupotentiaali on. Se ei ole Hunajacasteissa tai pienen porukan rinkirunkkauspodcasteissa.
Tepsihän koitti pari kautta sitten Daniel Aholalla ratsastaa eikä video huono ole. Julkaisija oli vaan väärä.
Uudet sukupolvet tarvitsevat jonkinlaisen tarttumapinnan ja kun pelillinen anti ei sellaista tule tarjoamaan niin Tepsin tulee pyrkiä olemaan esillä siellä missä nuoret on.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oletin että täällä TPS-osiossa keskustellaan TPS:stä. Ja katsotaan sitten uudelleen kun tubettaja-tapahtumia järjestetään 30kpl reilu puolessa vuodessa. Toivon ettei minun tarvitse avata sinulle tätä tapahtumien lukumäärän eroa enempää. Melko kaukaa haet "faktasi".
Oli oletettava vastaus tämä, mutta ei kuitenkaan millään perustele väitettäsi. Jos vähemmistö asiakkaista on Tiktokissa, niin missä enemmistö on? Ei ainakaan kotisivuilla, nimittäin nopeasti tsekaten TPS:n kotisivut keräävät 15k-20k kävijää kuukaudessa. Ei edes kahta täyttä Turkuhallia. Vertailun vuoksi Jatkoaika.com kerää yli satatuhatta kävijää kuukaudessa. Lähde.

Mikäli kaikki olisi kunnossa niin ei, ei olisi tarvetta poistaa käsinkirjoitettuja pelaajajuttuja tai otteluennakoita ja -raportteja kotisivuilta, mutta tilanne kun on ettei mediapuoli ole täysin hanskassa prioriteetti tulisi ohjata muualle.

Minulle on yksi lysti vaikka tiktokissa julkaisivat 14 videota. Mutta toivoisin jotta nämä videot julkaistaisiin myös muilla alustoilla. Alustoja kun on yksi ja kaksi, niin kohtalaisen ärsyttävää jos tuolla julkaistaisiin tuota ja tuolla tuota. Kotisivuilla pitäisi ainakin olla kaikki info mitä muuallakin, siis minusta.
Alustoja on enemmän kuin yhdestä kahteen ja etenkin tästä syystä materiaalin hajauttaminen eri alustoille on oikea tapa toimia. Puhutussa Tiktokissa toimii tuollaiset alle puolen minuutin lyhyet klipit jotka tietenkin kuvattu pystysuunnassa optimoiden katselukokemuksen puhelimelle. Tarvittaisiko näitä videoita YouTubeen tai kotisivuille? Ei missään nimessä. Tai jos satutaan tehdä jokin videohaastattelu pelaajasta, usean minuutin video, niin kannattako tällainen optimoida Tiktokin kaltaiselle alustalle? Ei. Vastaavasti X (ent. Twitter) on erittäin feedvetoinen palsta, jossa sisältöä tulee nopeaa tahtia ja käyttäjät suosivat reaaliaikaista feediä suositusten sijaan. Sinne turha upottaa muuta kuin informatiivista tai keskustelua herättävää sisältöä, tykkäily on muiden alustojen homma.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Oli oletettava vastaus tämä, mutta ei kuitenkaan millään perustele väitettäsi. Jos vähemmistö asiakkaista on Tiktokissa, niin missä enemmistö on? Ei ainakaan kotisivuilla, nimittäin nopeasti tsekaten TPS:n kotisivut keräävät 15k-20k kävijää kuukaudessa. Ei edes kahta täyttä Turkuhallia. Vertailun vuoksi Jatkoaika.com kerää yli satatuhatta kävijää kuukaudessa. Lähde.

Mikäli kaikki olisi kunnossa niin ei, ei olisi tarvetta poistaa käsinkirjoitettuja pelaajajuttuja tai otteluennakoita ja -raportteja kotisivuilta, mutta tilanne kun on ettei mediapuoli ole täysin hanskassa prioriteetti tulisi ohjata muualle.
Perustelit edellisen viestisi sillä, että väitteeni ei tue faktaa jos kerran kaksi vuodessa järjestettävä tapahtuma on loppuunmyyty vs. tapahtuma joka järjestetään 30 kertaa + mahdolliset playoffit about 8 kuukauteen. Totta kai tuo tubettaja-tapahtuma on helpompi myydä täyteen, eikä siellä edes ole täysin sama kohderyhmä kuin TPS:n otteluissa, niin sikäli hieman omituinen vertaus. Palataan siis siinä kohtaa tähän sinun väittämään, kun niitä tubettaja-tapahtumia järjestetään vaikka puolet, eli 15 kertaa vuodessa. Hieno tapahtuma(!), joka oli varmasti hyvä joululahja lapsille. Tiedän erittäin hyvin, että Heidi osaa tuottaa tapahtumia.

Mitä tulee tuohon kysymykseesi missä enemmistö on, niin se on hajautunut eri medioihin kuten olen yrittänyt siihen suuntaan viesteissäni viitata. Ei ole yhtä ja ainutta missä asiakkaat ovat. Tiktok / videot ovat varmasti tärkeä media, mutta ei ainoa. Painopisteillä eri medioihin / sisältöön (kohderyhmät mielessä) voidaan vaikuttaa kuinka paljon panostetaan, mutta sellainen 100% / 0% / 0% / 0% / 0% / 0% olisi erikoiselta kuulostava valinta. Hieman erikoista kun tuntuu että olet asiaan vihkiytynyt, mutta ihan perusasioita joudun kertomaan.

TOIVOTTAVASTI Tepsin mediatiimi tuntee kohderyhmänsä (jatkuvaa analyysiä) -> Mitä alustoja käyttävät / minkälaista sisältöä arvostavat / mitkä ovat niitä asioita, jotka saa saapumaan peleihin. Jos sinun näkemyksesi on, että esim pelaajahaastatteluja / muita artikkeleita ei tarvita ja hassutteluvideot tiktokissa riittää koska tykkäykset ja kommentit, niin minä olen vahvasti erimieltä ja se on ainakin itselleni ihan fine.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TOIVOTTAVASTI Tepsin mediatiimi tuntee kohderyhmänsä (jatkuvaa analyysiä) -> Mitä alustoja käyttävät / minkälaista sisältöä arvostavat / mitkä ovat niitä asioita, jotka saa saapumaan peleihin. Jos sinun näkemyksesi on, että esim pelaajahaastatteluja / muita artikkeleita ei tarvita ja hassutteluvideot tiktokissa riittää koska tykkäykset ja kommentit, niin minä olen vahvasti erimieltä ja se on ainakin itselleni ihan fine.

Nähtävästi minulla tarve lainata itse itseäni:

Mikäli kaikki olisi kunnossa niin ei, ei olisi tarvetta poistaa käsinkirjoitettuja pelaajajuttuja tai otteluennakoita ja -raportteja kotisivuilta, mutta tilanne kun on ettei mediapuoli ole täysin hanskassa prioriteetti tulisi ohjata muualle.

Eli ei, näkemykseni ei ole keskittyä 100%:sti hassutteluvideoihin ja todeta maailman olevan valmis. Näkemykseni on, nykytilanteessa, kuinka sen sijaan että aloitetaan mediaosaston ns. kuntoon pistäminen pitkillä tekstivetoisilla (pelaaja)jutuilla otettaisi ensiksi haltuun kuumemmat ja ajankohtaisemmat kanavat. Sitten kun mediapuoli on näin muutoin hyvin hoidettu voidaan keksiä ja toteuttaa vaikka mitä.

Ottaen huomioon, kuinka TPS järjestää perhepelin kerran kuussa on järjen köyhyyttä, ettei perheiden pienimmille (kouluikäisestä eteenpäin) tuputeta Jore-karhua ja pelaajien kengänkokoja siellä, missä perheen pienimmät ovat.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Nähtävästi minulla tarve lainata itse itseäni:

Eli ei, näkemykseni ei ole keskittyä 100%:sti hassutteluvideoihin ja todeta maailman olevan valmis. Näkemykseni on, nykytilanteessa, kuinka sen sijaan että aloitetaan mediaosaston ns. kuntoon pistäminen pitkillä tekstivetoisilla (pelaaja)jutuilla otettaisi ensiksi haltuun kuumemmat ja ajankohtaisemmat kanavat. Sitten kun mediapuoli on näin muutoin hyvin hoidettu voidaan keksiä ja toteuttaa vaikka mitä.
Okei, kuulostaa omaankin korvaan järkevältä jos siellä yritetään saada homma lapaseen. Jos taas valittu linja on tämä nykyinen, niin ainakaan siinä kohdin en jostain syystä kuulu kohderyhmään. Ja aika moni muukin on ilman sisältöä, jolloin seura ja joukkue jää valitettavan etäiseksi.

Ottaen huomioon, kuinka TPS järjestää perhepelin kerran kuussa on järjen köyhyyttä, ettei perheiden pienimmille (kouluikäisestä eteenpäin) tuputeta Jore-karhua ja pelaajien kengänkokoja siellä, missä perheen pienimmät ovat.
Tästä ehdottomasti samaa mieltä, enkä ole muuta väittänytkään. Kuten sanoin, Tiktok on varmasti tärkeä media TPS:lle.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En kuulu tiktokjengiin eikä oikein tuo äksäkään lähde. Mutta mä olisin tyytyväinen kun tulis sitä tavaraa edes jonnekin. Tää on surullista ja väkevää paskaa mitä tällä hetkellä tuotetaan.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
En kuulu tiktokjengiin eikä oikein tuo äksäkään lähde. Mutta mä olisin tyytyväinen kun tulis sitä tavaraa edes jonnekin. Tää on surullista ja väkevää paskaa mitä tällä hetkellä tuotetaan.
Surullinen:





Väkevä:





Paska:





Ymmärrän sen, että on varaa parantaa ja kaikesta on kiva itkeä, mutta paljon tulee eri tavaraa eri kanaviin. Tuossa mut muutama esimerkki ihan lähiajoilta.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Toisinsanoen mediahommia ei hoida enää kukaan?
On siellä edelleen mediatiimissä kavereita, sitä en tiettykään tiedä onko tuohon joku tulossa tilalle.

Ehtisin jo pressissä ilahtua, että sieltä taas lehdistön edustaja pyynnöstäni kysyisi ketjuruletista, mutta kysyikin Lindbergin tilanteesta. Miettinen totesi, että tuskin pelaa huomenna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös