Oikeesti??? Voi vittu. Vahvasti alkoi Liven kausi, tuohon oli jo ehditty latoa rahaa aika reilusti..veikkaan mä.Vuosi aikaa harjoitella (messut peruttu).
Oikeesti??? Voi vittu. Vahvasti alkoi Liven kausi, tuohon oli jo ehditty latoa rahaa aika reilusti..veikkaan mä.Vuosi aikaa harjoitella (messut peruttu).
Oikeesti??? Voi vittu. Vahvasti alkoi Liven kausi, tuohon oli jo ehditty latoa rahaa aika reilusti..veikkaan mä.
Oikeesti??? Voi vittu. Vahvasti alkoi Liven kausi, tuohon oli jo ehditty latoa rahaa aika reilusti..veikkaan mä.
Ainahan se on kiva syyllinen etsiä, mulla tuo menee paskaksi tuuriksi. Vai olisko sun mielestä esim. kesäkuussa kun lukemat näytti hyvältä pitänyt vielä pyöritellä peukaloita?Toivottavasti ei. Aika huonoa pelisilmää jos tässä maailmantilanteessa alkaa latoa rahaa paljon tuollaiseen tapahtumaan. Ei voi siinä tapauksessa syyttää, kuin itseään.
Ainahan se on kiva syyllinen etsiä, mulla tuo menee paskaksi tuuriksi. Vai olisko sun mielestä esim. kesäkuussa kun lukemat näytti hyvältä pitänyt vielä pyöritellä peukaloita?
Ymmärrän kantasi.Kyllä siinä kohtaa, kun Jää-Expoa ruvettiin suunnittelemaan tiedettiin vaarat. Ei se ole paskaa tuuria jos ottaa riskin ja se riski kostautuu. Toivottavasti tämä oli harkittu riski ja sellainen mikä kannatti ottaa tämän tapahtuman perumisenkin varjolla.
Nyt kun löytyy know-howta tapahtumajärjestämisestä/liiketoimintaosaamisesta, kuulisin mielelläni kuinka tulevaisuudessa saa toimia? Voiko toteuttaa mitään? Milloin? Kuinka paljon tulevaan voi riski-investoida?
-Wanha Valtti-
Onneksi sentään suunnittelevat tapahtumia vaikka riskillä. Loppuu liven toiminta kokonaan jos nyt lopetetaan kaikki hommat loppu vuodeksi ihan vaan varmuuden vuoksi. Jos mitään ei saa järjestää nii voi voi mutta pakko kuitenkin yrittää ja suunnitella.
TPS:n palkkalistoilla on ollut graafikko jo vuodet päivät, ei ole mikään uusi pesti (eikä edes tyhjä tontti) mitä haetaan.En tiä että kenelle se joku Jää Expo on oikein suunnattu, mutta onpa kerrassaan hyvä homma, että Tepsi hakee graafikkoa duuniin.
Oli meinaan tänään Turkkarin etusivulla(!) niin jäätävän huono ”mainos” siitä Jää Exposta että hirvitti ja silmät sytty tuleen.
No ainakin Tepsin sivuilla on haku päällä ko. pestiin. Jos siellä joku jo on, todella vahaa suorittamista.TPS:n palkkalistoilla on ollut graafikko jo vuodet päivät, ei ole mikään uusi pesti (eikä edes tyhjä tontti) mitä haetaan.
TPS:n sisällä kuohuu – IL:n tiedot: kapteeni Korpikoski ja seura ilmiriidassa
Näyttää siltä, että ennen uuden kauden alkua löytyi, kuin löytyikin se uusi seuran sisäinen kohu. Tätä on nyt sitten "mukava" syksyn ajan seurata ja pyöritellä.
Mitä Tepsi on tehnyt medialle? Aina vähän väliä pitää revitellä. Väkisin pitää kaikesta Palloseuran toiminnasta hakea negatiivista.
Mitä mieltä seuran sisältä tulleista viesteistä Korpparin kyykyttämisestä? Onkohan nekin vaan keksittyjä, jotta saadaan TPS:stä negatiivisia uutisia? Aika paksua olisi keksiä näitä juttuja ja sitten vielä soittaa Uramalle ja toinen vaan sanoo: "En kommetoi..."
Mitä Tepsi on tehnyt medialle? Aina vähän väliä pitää revitellä. Väkisin pitää kaikesta Palloseuran toiminnasta hakea negatiivista.
No kyllähän se nyt vaan on fakta, että Tappara, TPS, HIFK, Kärpät on niitä joukkueita joilla saadaan lukijoita. Tuskin mistään SaiPan ja Jukureiden toilailuista samanlaisia otsikoita nostettaisiin.
Kysymys kuuluukin, kuinka hyvin toi uutinen on totta. Mediahan myy lehtiä ja klikkejä juuri sillä, että uutiset on mahdollisimman väritettyjä ja negatiivisia. Eiköhän sieltä Tepsin osalta jossai vaiheessa tule uutinen, Korpikosken asian osalta.
Ja jos yllämainittu Uraman luonneanalyysi pitää paikkansa, ollaan varmaan aika lähellä totuutta.
Kysymys kuuluukin, kuinka hyvin toi uutinen on totta. Mediahan myy lehtiä ja klikkejä juuri sillä, että uutiset on mahdollisimman väritettyjä ja negatiivisia. Eiköhän sieltä Tepsin osalta jossai vaiheessa tule uutinen, Korpikosken asian osalta.
Onhan Tepsi paljon virheitä viimeaikoina näissä tehny. Mutta vähän tuntuu, että media on ottanut Tepsin vähän silmätikukseen.