Asbury Park

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Vegas Golden Knights, Manchester United
Älkää nyt... Täältä luettu eli PW ei ole vain syttynyt vielä.
Mitenkään Wirtasta puolustelematta, niin katsotaan nyt muutama tosipeli ennekuin aletaan sen suurempia johtopäätöksiä tekemään kenenkään otteista. Kuten totesin jo aiemmin, niin ennenkin on nähty, että preseasonilla homma kulkee ja sitten kun aletaan pelaamaan pisteistä, niin kadotaan kuvasta lähes kokonaan.

Toiseksi mitä Wirtaselta odotetaan? Wirtanen ei ole ikinä ollut mikään pistelinko, vaan hänen vahvuutensa ovat ihan muualla ja sellaisissa asioissa, jotka harvemmin tilastoissa näkyy.
En itse ainakaan ole suurta ongelmaa nähnyt esimerkiksi Wirtasen omiin pelaamisessa ja aloitusprosenttikin näyttää olevan 56,4. Totutun kova.
Kokonaisuudessaan parantamisen varaa on ehdottomasti, mutta en nyt vielä olisi huolissani.

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Uusin Hunajacast on ulkona. Hienosti on TPS ja kumppanit toteuttaneet Hunajacastin kun sitä odottaa vesi kielellä joka viikko.

Tämänkertainen jakso oli jaettu kolmeen osaan, aluksi Jani Mesikämmen istuu mustille nahkasohville, sitten Ruslan Ishakov ja viimeisenä Juuso Pärssinen. Jani Mesikämmen vieraana oli erittäin mielenkiintoista kaikilta muilta osin paitsi silloin kun kysyttiin tyyliin ´miksi kirjoitatte Tepsistä negatiivisesti´? Silloin minulla oli hiukan vaivautunut olo. Ihan vaan sen takia että se tuntui, hmm... lapselliselta ehkä? Olen sataprosenttisesti sitä mieltä että media on lyönyt Tepsiä vastapalloon syyttä ja monesti on eri kolumnit vituttanut oiken kunnolla. Mutta Jani Mesikämmen ei ole niitä juttuja kirjoittanut, piinapenkissä olisi pitänyt olla Pärnänen tai joku muu. Janin vastaukset olivat loogisia ja hyviä mutta ei median pitäisi olla vastaamassa kysymyksiä miksi tämä artikkeli ei mielittänyt tätä brändiä, yritystä, seuraa tai fania. Joten tässä kohtaa castia n.3 minuutin ajan mietin että meneekö tämä niin kuin minä tekisin. Olisi hyvä olla nousta haukkujen yläpuolelle, vaikka TPS on niin varmasti tehnyt. Having said that, niin monia varmasti kiinnosti tietää mitä Jatkoajalla on sanottavaa. Ja niinkuin castissa todetaan, kaikkia ei voi miellyttää :)

Juuso Pärssinen taas vakiinnutti paikkansa suosikkipelaajani sitten Tomi Kallion. Taitaa olla joukkueen sympaattisin kaveri.
(ainoa pieni kaunesvirhe että muistan lukeneeni jostain että hän tykkää HIFK:n maalirenkutuksestä)

Overall - hyvää duunia TPS.
Kausi voisi jo alkaa, täällä ollaan jo valmiina - ja on erittäin hyvä fiilis koko jengistä!

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivan Raipen Palloseura
Uusin Hunajacast on ulkona. Hienosti on TPS ja kumppanit toteuttaneet Hunajacastin kun sitä odottaa vesi kielellä joka viikko.

Tämänkertainen jakso oli jaettu kolmeen osaan, aluksi Jani Mesikämmen istuu mustille nahkasohville, sitten Ruslan Ishakov ja viimeisenä Juuso Pärssinen. Jani Mesikämmen vieraana oli erittäin mielenkiintoista kaikilta muilta osin paitsi silloin kun kysyttiin tyyliin ´miksi kirjoitatte Tepsistä negatiivisesti´? Silloin minulla oli hiukan vaivautunut olo. Ihan vaan sen takia että se tuntui, hmm... lapselliselta ehkä? Olen sataprosenttisesti sitä mieltä että media on lyönyt Tepsiä vastapalloon syyttä ja monesti on eri kolumnit vituttanut oiken kunnolla...
Ennen kuuntelua vastaan tuohon, että ei ne kaikki jutut ja kolumnit ihan tuulesta temmattua ole.
On seura suorittanut osan asioista niin vasurilla, että kyllä vähän saa piikittää. Sillä, että miksi joku Pärnänen tai mikä lie toimittaja on kirjoittanut niin tai näin, ei pitäisi olla merkitystä jos niissä on ollut faktaa mukana. Aihe on annettu seuran toiminnalla - esim. paljon puhuttu Case Jonne Virtanen pahimmasta / parhaimmasta päästä.

Kolumnin tyylilajina on revitellä. Kolumni on kirjoittajansa henkilökohtainen mielipide, joka on onnistunut jos 33% tykkää, 33% vihaa ja 33% ei sano mitään. Kolumnin kirjoittajat ovat kautta linjan joko vihattuja tai tykättyjä. Niiden sisältö on aina kirjoittajansa näköinen.

"...tuu hymyilee, asiallista kieltä.."
- Geeliä tukkaan ja 60min paine -

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Ennen kuuntelua vastaan tuohon, että ei ne kaikki jutut ja kolumnit ihan tuulesta temmattua ole.
Tietenkin on tullut kuraa syystäkin. Kun kirjoitin aikaisemmin yritin pitää viestin terävänä enkä selitellä mikä artikkeli vitutti ja mikä ei. Mutta esim. Covid19 ja pienryhmä kritiikki tai artikkeli muukalaislegioonasta nyt kesällä.

Olemme samaa mieltä tuosta 33% / 33% / 33% jaosta. Ja ehkä sen takia minusta noista kolumneista on turha jauhaa sen enempää podcastissa.

Pirkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minusta kolumnistin ei tule pyrkiä tuollaiseen miellyttämisjakoon. Kolumni on kirjoittajan oma mielipide asiasta. Tykätköön siitä sitten 0 tai 100 % lukijoista. Pärnänen ja Wennström ovat esittäneet mielipiteensä Tepsistä ja noiden mielipiteiden perusteella minä lukijana arvioin herrojen persoonaa. En anna kovin korkeaa arvosanaa, koska mielipidekirjoittajienkin pitäsi tarkistaa faktat, mutta hyvä jos tuo kolmannes on niistä kirjoitelmista pitänyt.

mtallskog

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielestäni tässä sekoitetaan kahta asiaa eli kriittinen kirjoitus ja täysin alatyylinen kirjoitus tai asia virheillä ryyditetty kirjoitus. Se on päivän selvä asia, että TPS on antanut varsinkin viime vuonna syitä kirjoittaa kriittisiä juttuja. Mutta varsinkin Wennströmin kolumni itsessäni aiheutti kiukkua alatyylisen sisältönsä vuoksi. Muukalaislegioona juttu taas asiavirheitä ja tässä mielestäni ylitetään raja.
Tämän lisäksi pitääkö vielä kaivaa esille viime syksyn virheitä ja yhstää niitä tämän hetken tilanteeseen. On hyvä, että Pärnänen ei tuolla ole ja Mesikämmen on puikoissa ja toivon mukaan jatkossa pysytään asia linjalla. Kritisoidaan jos syytä on, mutta asiallisesti, eikä ainakaan lähdetä henkilökohtaisuuksiin.

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Turun Toverit
Laittakaa esimerkkejä niistä alatyylisistä ilmaisuista ja asiavirheistä. Itse en jaksa enää noin vanhoja artikkeleita perata.

Taidan joutua kohta PSYKOOSIIN.

Pirkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos toimittaja ei itse tajua pyytää tätä julkisesti anteeksi, niin silloisella päätoimittajalla Pärnäsellä olisi pitänyt olla ymmärrystä poistaa tämä kirjoitus:

Antti Wennström 21.4.2020:

MIELIPIDENäkemys: Liigan häpeätahra TPS päästi koronan pelaajistoonsa

TPS on Liigan tahra, jonka pääniljakkeena kunnostautuu toimitusjohtaja Santtu Jokinen.

...

TPS on Liigan häpeäpilkku. Pelkästään kahden avokätisen miljonäärin turvin yhä olemassaoleva toimitusjohtajansa näköinen niljake.

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Turun Toverit
Jos toimittaja ei itse tajua pyytää tätä julkisesti anteeksi, niin silloisella päätoimittajalla Pärnäsellä olisi pitänyt olla ymmärrystä poistaa tämä kirjoitus:

TPS on Liigan tahra, jonka pääniljakkeena kunnostautuu toimitusjohtaja Santtu Jokinen.

...

TPS on Liigan häpeäpilkku. Pelkästään kahden avokätisen miljonäärin turvin yhä olemassaoleva toimitusjohtajansa näköinen niljake.
Tuossahan on kaksi asiavirhettä:
1. TPS ei päästänyt koronaa pelajistoon
2. TPS ei ole toimitusjohtajansa näköinen

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS

...

Missä on muuten samanlainen raflaava otsikko KooKoon tapaukseen? Siellä 2 pelaajaa altistunut koronalle... Ei toki vielä positiviisia, mutta altistuneita kuitenkin.

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Samaa aikasemmin mietin, että missäs luuraa artikkeli jossa haukutaan KooKoo alimpaan helvettiin? Tepsi sai varmuuden vuoksi sentään ennakkoon paskaa niskaan, vaikka mitään tartuntaa ei ollut tapahtunut.

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Turun Toverit
Tarviiko niitä vanhoja virheitä toistaa... Joku vetää kuitenkin herneen nenään. Itse olen päässyt näiden asioiden yli. Pärnäsen valtakausi on ohi ja nyt on uusi mies puikoissa... Kyllä se siitä hei!

mtallskog

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitä minäkin toivon, että tyyli vaihtuu uuden päätoimittajan myötä. Kritiikkiä saa jakaa, mutta merkitys on sillä miten se jaetaan.
Ollaan sitten Santusta mitä mieltä tahansa, ei yksikään itseään kunnioittava media käytä julkaisuissaan tuon tason kieltä. Ja suoritetaan se faktan tarkastus ennen julkaisua.

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tarviiko niitä vanhoja virheitä toistaa... Joku vetää kuitenkin herneen nenään. Itse olen päässyt näiden asioiden yli. Pärnäsen valtakausi on ohi ja nyt on uusi mies puikoissa... Kyllä se siitä hei!
Yllättävän avarakatseista tekstiä henkilöltä, kuka listaa TPS:n suosikkijoukkueekseen. Vanhoista virheistä oppiminen, asioista yli pääseminen, uusi mies puikkoihin... kaikkea muuta kuin "kyllä se siitä hei".

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Turun Toverit
Yllättävän avarakatseista tekstiä henkilöltä, kuka listaa TPS:n suosikkijoukkueekseen. Vanhoista virheistä oppiminen, asioista yli pääseminen, uusi mies puikkoihin... kaikkea muuta kuin "kyllä se siitä hei".
Kiitos. Se mitä suosikkijoukkueenani lukee ei estä minua ymmärtämästä sitä miksi muualla (ja myös Turussa) TPS:ää pidetään suurena vitsinä ja lyödään oikealta sekä vasemmalta kun tilaisuus on... Ja tilaisuuksia on ollut.

Aina voi odottaa Jatkoajan päätoimittajalta tai yksittäiseltä toimittajalta anteeksi pyyntöä, mutta ei sitä tule. Eiköhän koko juttu ole nyt taputeltu tuon Hunajacastin jälkeen. Kyllä se siitä.

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivan Raipen Palloseura
Jakson kuunneltuani olen varma, että Mesikämmen ei päästä ulos mitä tahansa paskaa - ainakaan sellaista minkä faktapohja on täysin olematon.
Vaikka eletään klikkihuora -maailmassa, ei se palvele ketään, jos sisältö on ihan täyttä ripulipaskaa.

Eikä minulle ainakaan tullut mitään myötähäpeää Tuomisen kysymyksistä. Hyvin se vetää. Toki sillä mentoroinnilla ei voi kovin paljoa metsään enää mennä...

"...tuu hymyilee, asiallista kieltä.."
- Geeliä tukkaan ja 60min paine -

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Supercell tekemässä hyvää. Peukkua.
Ja siis kyseessä ei ole Supercell, vaan Paananen ja Kodisoja yksityishenkilöinä, pilkun viilausta, mutta kuitenkin. Todella hieno homma, kyseiset kaverit tekee muutenkin uskomattoman hienoa työtä muiden hyväksi

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Voitaisiinko tähän ketjuun kirjoittaa Tepsiin liittyvistä asioista? Ketjun nimi ei ole "Supercell, media ja julkisuus".
Liittyy se nyt siltä osin, että tuossakin uutisessa Paanasesta ja Kodisojasta uutisoidaan Tepsin omistajina ja kuvituskuvissakin olivat Tepsin vermeet päällä. Kyllä se nyt vaan kuuluu tähän ketjuun, vaikka edustusjoukkueen asioihin ei liittyisikään.

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanotaan, että koira on omistajansa näköinen, niin kyllä myös urheiluseura tahtoo olla enemmän tai vähemmän omistajansa näköinen. Tämä on kuitenkin pelkästään positiivista julkisuutta joka peilaantuu TPS:ään kuvituskuvissa vilisevien logojen ja mustavalkoisten värien johdosta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy